Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 334 záznamů.  začátekpředchozí236 - 245dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis of corporate social responsibility in energy industry
Sýkora, Martin ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem v energetickém sektoru. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly. V té první autor popisuje základní pojmy týkající se dané problematiky, přibližuje současné chápání společenské odpovědnosti podniků z globálního i evropského pohledu a samozřejmě i z pohledu České republiky. Nechybí ani kritika, bariéry rozvoje a budoucnost konceptu CSR. Druhá a třetí kapitola se detailně věnuje analýze CSR globálního a regionálního představitele z odvětví energetiky, přičemž důraz je kladen na ekonomický, sociální i environmentální pilíř společenské odpovědnosti spolu se strategickými záměry a inovacemi. Poslední čtvrtá kapitola porovnává regionální a globální energetickou společnost na základě všech tří oblastí CSR a nechybí také konfrontace obou společností s realitou.
Analýza společenské odpovědnosti firem v nejvýznamějších ICT společnostech z úhlu pohledu Green IT
Kovalenko, Iryna ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce je založena na konceptu společenské odpovědnosti firem v prvotřídních společnostech v oboru informačních a komunikačních technologií. Tento relativně nový způsob řízení podniku se stal velmi populární mezi velkými korporacemi, které se snaží snížit dopad své činnosti na životní prostředí a zároveň následovat cestu k udržitelnému rozvoji. Cílem této diplomové práce je ukázat význam enviromentálního aspektu IT v současném dynamicky se rozvíjejícím světě informačních a komunikačních technologií, a prozkoumat oblast udržitelnosti z pohledu perspektivy enviromentálního IT. To je důvod, proč jsou definovány tři hlavní oblasti: udržitelný rozvoj, společenská odpovědnost firem a Green IT. První část práce se zaměřuje na propojení mezi těmito oblasti. Následující část představuje proces zavádění enviromentálních iniciativ do podnikového byznys modelu. Popisuje všechny potřebné kroky realizace, zejména poukazuje na důležité legislativní aspekty, které pomáhají předcházet mnoha potenciálním problémům. Tyto postupy jsou založeny na metodice MMDIS a na jejím konceptuálním modelu integrace. V neposlední řádě je cílem této práce vymezit přední dodavatele informačních a komunikačních technologií ze všech pohledů - jako nejvíce společensky odpovědné firmy a nejvýhodnější zaměstnavatele. Získané výsledky pak ukážou, že u pěti světově známých společnosti se tyto výsledky komparativně liší, a tak se provede analýza úzce zaměřená na jejich výkon a využívané technologie v Green IT. Těmito společnostmi jsou Hewlett-Packard, Dell, IBM, Intel a Microsoft. Klíčovým výsledkem a přidanou hodnotou diplomové práce je identifikace nejproblematičtějších oblastí analyzovaných společností a prezentace jejich enviromentálního IT řešení, aby se zabránilo následujícím problémům.
Analýza přístupu firem v oblasti společenské odpovědnosti v České republice a v Ruské federaci
Nevrayeva, Olga ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojem konceptu společenské odpovědnosti v České republice a Ruské federaci, přístupy firmy v různých oblastech a pak pohledem občanů na přístupy firem v rámci daného konceptu. Jako rámec pro porovnání použita mezinárodní norma ISO 26000. Jedna z kapitol zaměřená na provedení empirického výzkumu na téma "Společenská odpovědnost. Názory občanů." Výsledků výzkumu budou porovnané s aktuálními výsledky dalších výzkumů, které byly uskutečněny v Rusku nebo v Česku za poslední období v oblasti společenské odpovědnosti. Na závěr bude shrnutí získaných poznatků a doporučení do budoucna.
Význam CSR v přímém prodeji
Zoulová, Sabina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Práce se zabývá významem společenské odpovědnosti firem (CSR) v přímém prodeji. Teoretická část charakterizuje přímý prodej jako takový. Zaměřuje se na multilevel marketing, což je nejčastěji používaná forma přímého prodeje. Uvádí znaky, které nám pomohou odhalit nelegální systémy, jež se za multilevel pouze vydávají. Pomocí statistik poskytuje přehled o pozici přímého prodeje na trhu. Velká část je věnována ochraně spotřebitele. Do jisté míry ji může zaručit CSR, ale také Etický kodex a členství firmy v asociacích přímého prodeje. Praktická část obsahuje případovou studii. Problém je analyzován na největší společnosti přímého prodeje -- Avon Products. Cílem práce je potvrzení/vyvrácení hypotéz: "Při nákupu jsou pro zákazníky rozhodující jiné faktory než CSR firmy" a "Při výběru pracovní činnosti jsou pro lidi (distributory) rozhodující jiné faktory než CSR firmy". Vyhodnocení hypotéz proběhne na základě dotazníkového šetření, které má kvantitativní i kvalitativní část.
Problematika regulace u transnacionálních korporací
Ulrychová, Petra ; Melcher, Ota (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou regulace u transnacionálních korporací. Cílem práce je zhodnocení výzev nadnárodních společností, jejich regulace a možností interakce s národními státy. Teoretická část práce je zaměřena na obecnou charakteristiku nadnárodních společností a jednou z možností jejich regulace, a to společenskou odpovědností firem (CSR). V praktické části je na konkrétním příkladu působení ropné společnosti Royal Dutch Shell v Nigérii popisováno, jaký vliv nadnárodní subjekty na hostitelské státy mají, jestli stát v něčem posilují a přináší mu výhody, nebo jsou strůjcem destabilizace ekonomiky a dalších problémů.
Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě
PLEŠINGEROVÁ, Jana
Práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě. Teoretická část práce zahrnuje problematiku CSR od historie pojmu, jeho uplatňování ve firemní strategii, až po nástin zahraničních výzkumů. Praktická část je zaměřena na to, jak spotřebitelé vnímají jednotlivé aktivity CSR a zda CSR nějakým způsobem ovlivňuje jejich nákupní chování. Diplomová práce nabízí čtenáři možnost získat nadhled v oblasti společenské odpovědnosti firem a zjistit, jak je CSR u nás vnímána samotnými spotřebiteli, což může být přínosem také pro firmy. Výsledky výzkumu napoví současný stav CSR v České republice.
3BL management v hotelu
MALECHOVÁ, Vendula
Práce se věnuje společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility ? CSR) a jejímu uplatňování v podmínkách hotelu. Součástí práce jsou polostandardizované rozhovory s představiteli hotelů zastupující tzv. dobrou praxi v oblasti CSR a s dalšími vybranými subjekty. Komparace získaných informací odráží aktuální stav implementace CSR do managementů hotelů v České republice. Výstupem práce je vytvořená Matice CSR, která v souladu s principy 3 BL managementu vizualizuje aktuální stav společenské odpovědnosti organizace a dopad jejích aktivit na dílčí oblasti CSR.
CSR v podmínkách společnosti Robert Bosch GmbH
JAKEŠOVÁ, Jana
Hlavním tématem této diplomové práce je koncept Společenské odpovědnosti podniku (CSR). Teoretická část diplomové práce slouží zejména k pochopení konceptu, jeho postavení v rámci firemního řízení a nutnosti spolupráce různých firemních úseků na plnění předem stanovených společných cílů. Praktická část má pak čtenáři především ukázat dobrou praxi v oblasti CSR na základě rozboru plnění požadavků jednotlivých složek společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti Robert Bosch GmbH.
Zavedení konceptu Společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti
Vejvodová, Veronika ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Tématem této diplomové práce je Zavedení konceptu společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti. Společnost, pro kterou je koncept CSR navrhován, je společnost Ponnath ŘEZNIČTÍ MISTŘI s. r. o. se sídlem v Sušici. Jedná se o dceřinou společnost německé firmy Ponnath DIE MEISTER- METZGER Kemnath. Cílem práce je určení cílů CSR a vytvoření akčního plánu, jako návod pro to, jak implementovat koncept CSR do společnosti. Výsledkem práce je výčet návrhů, z kterých by si společnost Ponnath ŘEZNIČTÍ MISTŘI s. r. o. mohla vybrat, pokud by se rozhodla být společensky odpovědnou firmou.
CSR Analysis in a Specific Company
Orlovská, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Lukáčová, Miroslava (oponent)
Globalizace, nové technologie a modernizace v současné době přináší kromě pozitivních externalit i řadu negativních dopadů na životní prostředí a společnost, ve které žijeme. Právě proto se stále více společností začíná věnovat i jiným aktivitám kromě dosahování zisku a přistoupili na cestu společensky odpovědného chování. Cílem diplomové práce je zkoumání a vyhodnocování společenské odpovědnosti ve firmě Rossmann. V teoretické části práce obeznamuji čitatele s problematikou CSR, věnuji se hlavním charakteristikám konceptu i aktuální situaci v České republice. Druhá kapitola je věnovaná společnosti Rossmann a její činnosti v oblasti CSR. Praktická část se skládá ze dvou částí, přičemž v první se zaměřím na interní a externí analýzu prostředí společnosti vzhledem k společenské odpovědnosti podniku. Druhá, praktická část, se zaobírá vlastním výzkumem, který byl realizovaný formou dotazníkového šetření. Na základě zjištěných poznatků zodpovídám klíčovou otázku, a to do jaké míry je společenská odpovědnost součástí firemní strategie. Navrhuji společnosti ROSSMANN návrhy a opatření pro zvýšení povědomí mezi zaměstnanci firmy a efektivnější využívaní výhod odpovědního chováni.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 334 záznamů.   začátekpředchozí236 - 245dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.