Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,371 záznamů.  začátekpředchozí2340 - 2349dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh databáze pro spediční firmu
Kolařík, Vít ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Strossa, Petr (oponent)
Cílem této práce bylo vytvořit návrh databáze, která by sloužila pro aplikaci na evidování zakázek a správu vlastních automobilů ve spediční firmě. Postupoval jsem od analýzy spediční firmy přes konceptuální a fyzický návrh databáze až k otestování databáze jednoduchými příkazy v Oracle Database 10g Express Edition. Vedle samotného návrhu jsem se také zabýval přístupem jednotlivých uživatelů do databáze. Předpokládaným přínosem by měla být možnost pro zákazníka sledovat, v jaké fázi se zrovna nachází jeho zakázka. Pro zaměstnance by mělo být přehlednější a rychlejší plánovat dopravu pro zakázky a manažer bude mít k dispozici data o zakázkách a automobilech na jednom místě a může je analyzovat.
Metodika ICONIX Process
Válková, Jana ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Kunstová, Renáta (oponent)
Ústřední část této práce se zabývá seznámením s agilní, případy užití řízenou metodikou pro vývoj softwaru ICONIX Process. Čtenář je nejprve uveden do principů agilního programování, na které navazuje detailní popis metodiky a všech jejích fází s praktickými příklady z ukázkového projektu - počínaje důkladnou analýzou požadavků, přes návrh aplikace až po nástin implementace a testování.
Umění jako nástroj marketingu
Smrčková, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Leiss, David (oponent)
Cílem této bakalářské práce je nabídnout čtenáři ucelenější pohled na možnosti využití umění v marketingu. Stěžejní část se věnuje plakátové tvorbě, vzniku pojmu plakátu jakožto nástroje pro přiblížení zboží a služeb veřejnosti, až po současnou situaci a nastínění nepřeberných možností tohoto reklamního prvku. Dále jsou do práce zahrnuty i další formy kombinace marketingu s uměním, a to propojení grafického designu s celkovou tváří firmy. Vzhledem k vysoké úrovni grafické tvorby v České republice není nutné chodit daleko, proto se autorka textu zaměřuje převážně na tvorbu domácí a pozastavuje se nad konkrétními příklady firemního stylu. Součástí práce je i analytická část, konkrétně průzkum orientace veřejnosti v této problematice pomocí dotazníku. Cílem bylo zjistit, jak propojení marketingu a umění na lidi působí, co si o něm myslí a jaké konkrétní projekty jsou v nejširším povědomí, tudíž nejúspěšnější.
Aplikace pro podporu úkolového managementu
Varadinov, Petr ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Tichý, Vladimír (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem aplikace pro podporu úkolového managementu ve firemním prostředí, v oddělení zajištění kvality. Cílem práce je provedení analýzy a objektově orientovaného návrhu dané aplikace s důrazem na její flexibilitu a možnosti využití při zachování relativní jednoduchosti řešení. Smyslem cíle je příprava na svižnou a bezproblémovou implementaci a následné úspěšné zavedení aplikace do praxe. Metodicky je vývoj veden velmi agilně. Základní zásady jsou čerpány z metodiky OpenUP. Práce doplňuje dokumentaci projektu a přináší velmi flexibilní řešení zadaného problému, které umožňuje obecné pojetí aplikace jako nástroje pro úkolový management, nejen jako nástroje pro podporu testování. Práce je rozdělena do šesti kapitol. První tři kapitoly uvádí zadání vznik a analýzu zadání problému. Čtvrtá kapitola se věnuje návrhu řešení. Závěrečné kapitoly shrnují výsledky při vývoji, kterých bylo doposud dosaženo, a odhadují budoucnost projektu.
Analýza tvorby webových stránek malé organizace
Labašta, Petr ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Havlan, Jan (oponent)
Práce teoreticky i prakticky pojednává, jak postupovat při tvorbě webových prezentací malé organizace. Teoretická část je zaměřena na pravidla a postupy, které by měl každý dodržovat za účelem vytvoření kvalitních WWW stránek. V teoretické části je také popsáno, jakou roli hraje webová prezentace pro organizaci a pro samotné návštěvníky této prezentace. Praktická část je zaměřena na znalosti a zkušenosti autora práce. Tato část obsahuje popis tvorby webové prezentace penzionu, analýzu původní webové prezentace a možné příčiny, proč majitelé penzionu požadovali aktualizaci webové prezentace. A jako poslední část této práce je autorův náhled do budoucnosti webových prezentací, kde jsou popsány možné funkce a možnosti webových stránek.
Metodika analýzy a návrhu webu (MANW)
Karlec, Jakub ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Hlavním předmětem práce je návrh metodiky analýzy a návrhu webu, zkráceně MANW. V první části práce je definován metodický rámec, na základě kterého bude metodika vystavěna. Ten vychází z metodického rámce MEFIS, který je následně přizpůsoben specifickým potřebám vývoje webových aplikací a stránek. Druhá část práce je věnována rešerši existujících metodik pro realizaci webových projektů. Na základě této rešerše jsou vytipovány prvky metodik, které jsou vhodné pro užití při analýze a návrhu, a tyto prvky jsou později začleněny do metodiky MANW. Poslední část práce je věnována samotnému popisu metodiky, jejích charakteristik a prvků. Cílem práce je připravit jednoduchou metodiku analýzy a návrhu webových stránek a aplikací, která se dá využít v rámci agilního vývoje webu. Metodika je popsána fázemi, procesy, rolemi, vstupy a výstupy a dalšími prvky, které jsou definovány ve vypracovaném metodickém rámci. Výstupem procesů metodiky jsou podklady pro implementaci, spuštění a provoz webových řešení. K tomu, aby mohla být metodika vypracována, musel být nejprve vymezen pojem metodika a definován metodický rámec, do kterého je metodika vsazena. Dalším východiskem pro návrh vlastní metodiky byla rešerše existujících metodik, která slouží jako úvod do problematiky realizace webových projektů a poskytuje přehled vhodných nástrojů. Výstupem práce je metodika MANW, která je syntézou firemní praxe a teorie v podobě metodického rámce. Tato metodika je snadno modifikovatelná a zejména díky jasné definici procesů může firmám, které ji implementují, přinést efektivní řešení fáze analýzy a návrhu webových produktů.
The meaning of brands in marketing
Trnka, Marián ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cieľom diplomovej práce je vysvetliť význam značiek v marketingu. Ako značka môže pridať hodnotu k produktom. Aký je rozdiel medzi značkov a produktom. Čo značka znamená pre výrobcu a čo pre zákazníka. Aké faktory rozhodujú o tom, že niektoré značky sú úspešné a iné nie. Prečo je design a storytelling dôlezitý okolo značiek. Vo svete značiek do veľkej miery ide o vnímanú hodnotu v mysliach zákazníkov a nie o skutočnú hodnotu. Vnímaná hodnota mnohokrát hraje omnoho dôležitejšiu rolu, ako skutečná hodnota, preto práca sa venuje aj positioningu. Ďalej práca sa venuje jednotlivým častiam marketingového mixu -- produkt, cena, propagácia, miesto -- a rozoberá, na aké záležitosti v tých jednotlivých častiach marketingového mixu, by sa mali marketéry zamerať a naopak, akým záležitostiam, by sa mali vyhnúť, aby značka bola čo najviac úspešná na trhu. Značku treba tiež niekam smerovať, posúvať, s tým súvisia inovácie, ktorými sa práca tiež zaoberá. Posledná časť práce sa venuje vnímaniu značiek na trhu kolových nápojov.
Vizuální komunikace webových stránek
Ischia, Michal ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je popsat způsob komunikace webových stránek s uživatelem. Jak působí stránky na návštěvníka, jak mu předávají informace a jaké možnosti mu nabízejí prostřednictví uživatelského prostředí. Práce je rozdělena na čtyři části. Nejprve jsou vysvětleny pojmy přístupnost a použitelnost. Další dvě části se již zaměřují na hlavní předmět této práce. Informační design nahlíží na tvorbu webových stránek z pohledu obsahu. Zabývá se především organizací a tříděním informací, navigačním schématem a wireframem, resp. layoutem webu. Grafický design se zabývá tvorbou webů z vizuálního hlediska. V této části jsou popsány prvky webu od hlavičky po patičku, barevná schémata, grafické zpracování navigace či způsoby stínování prvků a průhlednosti. Patří sem i teorie typografie a optimalizace grafiky pro web. Poslední část se věnuje aplikaci teorie o grafickém a informačním designu prostřednictvím redesignu konkrétních webových stránek.
Design and marketing
Lešková, Terézia ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, nakolik různé je vnímání dizajnu u studentů dizajnu, ekonómie a medicíny. Zajímalo nás, jestli studijní obor dokáže ovlivnit už i studenta při samotné koupi výrobku. Rovněž předmětem našeho výzkumu bylo i zkoumání preference vzhledu, funkčnosti nebo účelu výrobku u studentů. V závěru práce je i rozhovor s manažerem a dizajnerem na danou problematiku. Výzkum byl proveden na Slovensku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,371 záznamů.   začátekpředchozí2340 - 2349dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.