Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 235 záznamů.  začátekpředchozí233 - 235  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Získávání, pěstování a udržování zákazníků firmy
Opatová, Barbora ; Jakubíková, Dagmar (vedoucí práce) ; Wiener, Martin (oponent)
Cílem bylo navrhnout určitá doporučení pro společnost Hewlett-Packard s.r.o. v oblasti získávání a udržování zákazníků. V práci je vyjádřen vztah firmy k zákazníkům a možnostem ovlivňování zákazníků. Je zde představena společnost Hewlett-Packard s.r.o. a navrhnuty určitá doporučení v této oblasti.
Analýza marketingových aktivit firmy Hennlich Industrietechnik, s.r.o.
Schovánková, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ryšánková, Alžběta (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingových aktivit ve firmě Hennlich Industrietechnik, s.r.o. se zaměřením na komunikaci se zákazníkem, konkurencí i uvnitř firmy. Práce řeší v jednotlivých kapitolách využívání nástrojů komunikačního mixu, rozdílný přístup k marketingovému řízení manažerů odštěpných závodů, efektivnost marketingových aktivit a jejich vliv na obrat i zisk firmy. Porovnává výsledky hospodaření jednotlivých odštěpných závodů a dává je do souvislosti s výsledky marketingových aktivit. Následně upozorňuje na nedostatky a hledá řešení ke zvýšení efektivnosti marketingu.
Strategická analýza společnosti Sellier & Bellot a. s.
Kobyláková, Jana Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Strnadová, Jitka (oponent)
Práce popisuje externí a interní analýzu společnosti Sellier & Bellot a. s., kde jsou využity analýzy mikrookolí a makrookolí. Dále jsou zde popsány podnikové zdroje, srovnávací analýza a analýza kvalifikací a klíčových kompetencí. Tímto práce hodnotí situaci společnosti na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 235 záznamů.   začátekpředchozí233 - 235  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.