Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 242 záznamů.  začátekpředchozí232 - 241další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití CRM v rámci strategického marketingu
JAKEŠOVÁ, Jana
Práce se zabývá zhodnocením stavu praktického využívání CRM v malé firmě a návrh změn na jeho využívání.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
KUBÁSKOVÁ, Tereza
Cílem mé práce bylo zanalyzovat stav marketingových nástrojů v maloobchodech vybrané oblasti, což bylo provedeno pomocí dotazníkového šetření a následně graficky zpracováno. Dalším úkolem bylo provést hloubkový rozhovor ve vybraném maloobchodě o jeho historii, působení na trhu, využívání marketingových nástrojů, zpracování následné analýzy a navržení doporučení pro zlepšení.
Analýza zúčtovacích vztahů ve firmě
KOPFOVÁ, Jiřina
Cílem této bakalářské práce je analýza zúčtovacích vztahů ve firmě, jejich charakteristika a analýza v konkrétním podniku, který se zaměřuje na přibližování dřeva harvestorovou technikou. Dále jsem se zaměřila na účtování pohledávek za odběrateli, krátkodobých závazků vůči dodavatelům, na přijaté a poskytnuté provozní zálohy, účtování o kurzových rozdílech, o časovém rozlišení a účtování některých daní. Součástí této bakalářské práce je vertikální analýza aktiv a pasiv.
Zúčtovací vztahy se zaměřením na dodavatelsko odběratelské vztahy a jejich zachycení v účetnictví konkrétní účetní jednotky
PEŠOVÁ, Eva
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit problematiku pohledávek a závazků z pohledu dodavatelsko odběratelských vztahů a komplexně přiblížit účtování ve vybrané společnosti, která působí v oblasti výroby a prodeje vstřikovaných spotřebních výlisků z plastů. V této práci jsem se zaměřila na specifické účtování pohledávek za odběrateli, závazků vůči dodavatelům, poskytnutých a přijatých záloh, účtování kurzových rozdílů a časového rozlišení, atd. V bakalářské práci jsem zkoumala jednotlivé účty účtové osnovy, které s danou problematikou souvisí a odlišnosti od standardního účtování.
Orientace firmy na trhu - marketingová nebo prodejní koncepce
DUFKOVÁ, Iva
Téma mé bakalářské práce je Orientace firmy na trhu - prodejní nebo marketingová koncepce. Tuto analýzu jsem se pokusila provést ve společnosti Sony Centrum Ellex GK s.r.o.. Záměrem mé analýzy byla identifikace současné koncepce společnosti. Analýza koncepce je založena na konverzaci s vedoucím pracovníkem, zaměstnanci a na podrobné průzkumu informací o sortimentu, ceně, distribuci a propagaci. Výsledek mého zkoumání ukazuje, že společnost Sony Centrum Ellex GK s.r.o. používá prodejní koncepci. Společnost Sony Centurm Ellex GK s.r.o. používá reklamu, která je dána společností Sony. Zisk, který společnosti plyne je z prodaného množství zboží. Tento zisk je ale také podmíněn spokojeností zákazníků. Na závěr bych chtěla říci, že i přes neexistenci marketingového oddělení, společnost Sony Centrum Ellex GK s.r.o. věnuje pozornost téměře všem marketingovým činnostem. Větší neodstatky lze spatřovat na základě zjištěných skutečností v oblasti, která je věnována zákazníkům. Zákazníci by požadovali více Sony Center v jednotlivých městech. Dále by si společnost Sony Centrum Ellex GK s.r.o. měla průběžně sama zjišťovat potřeby svých zákazníků a podle toho poté objednávat zboží.
Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě
KROTKÁ, Veronika
Téma mé bakalářské práce je Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě.Vliv mikroprostředí jsem analyzovala ve firmě Textilní galanterie ve Vyšším Brodě. Cílem bylo analyzovat faktory,které ovlivňují možnosti firmy uspokojovat potřeby a přání zákazníků. Informace pro zpracování jsem získávala z rozhovorů se zákazníky, z vyplněných dotazníků a samozrejmě od majitelky firmy. V práci jsem se zmínila o historii firmy, o dodavatelích, zákaznících, konkurentech, veřejnosti, o vlivech z vnějšího i vnitřního prostředí firmy. Na základě zjištěných informací jsem se mohla zabývat návrhy na zlepšení současné situace ve firmě.
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Globus a Tesco
Scheubová, Lucie ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce řeší analýzu a posouzení nákupního prostředí a nákupní atmosféry hypermarketů Globus a Tesco. Pro práci jsem si vybrala prodejny na Praze 5 - Zličín. V první části se zabývám popisem jednotlivých stimulů nákupní atmosféry. Uvedla jsem charakteristiku, činnost a působení obou maloobchodních řetězců. Posouzení nákupní atmosféry jsem provedla na základě subjektivní analýzy a dotazníku, který mi umožnil zjistit objektivní názory zákazníků a následně posoudit nákupní atmosféru těchto prodejen.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Pátková, Andrea ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Šorfová, Petra (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat společnost Autobenex, spol. s.r.o. Provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit jejich současný stav a případně navrhnout doporučení, které by vedla ke zlepšení situace ve společnosti.
Business ethics
Pokrievka, Martin ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Role etiky v podnikání zvykne být podceňována a často se setkáváme s tvrzením, že podnik upřednostňuje vlastní zisk před uplatňováním etiky vůči svému okolí. Cílem této práce je prokázat, že etika má v podnikání své pevné místo a že její uplatňování dokáže být přínosem pro všechny zainteresované strany. Tohle je demonstrováno na třech vybraných oblastech podnikání, kterými jsou reklama, vztahy vůči spotřebitelům a vztahy vůči zaměstnancům. Tato bakalářská práce zároveň v krátkosti představuje model společenské odpovědnosti firem a roli, kterou v ní sehrává etika.
Analýza účinnosti reklamní kampaně produktu přímého prodeje
Pulščaková, Kateřina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Každý podnik i jednotlivý prodejce se musí naučit, jak uspět na trhu -- jak si zavázat zákazníka k opakovanému nákupu. Jedním ze způsobů distribuce zboží od výrobce přímo ke koncovému spotřebiteli je přímý prodej. Pro podporu výrobků přímého prodeje je kromě osobního působení prodejců důležitá i účinná reklamní kampaň. Jejím cílem je zaujmout, oslovit a přimět potencionálního zákazníka ke koupi. Tato bakalářská práce z různých pohledů analyzuje účinnost reklamní kampaně. Zaměřuje se zejména na rozličné reklamní nástroje, jejich klady a zápory. Práce se věnuje rozboru a hodnocení konkrétní zaváděcí reklamní kampaně produktu švédské kosmetické firmy Oriflame, společnosti, která je jednou z vůdčích firem v oblasti přímého prodeje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 242 záznamů.   začátekpředchozí232 - 241další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.