Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 239 záznamů.  začátekpředchozí230 - 239  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sponzoring vysokých škol
Daňková, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Sponzorství v oblasti školství je v současnosti rozšiřující se formou marketingové komunikace. Zajímal mne jak postoj českých veřejných a soukromých vysokých škol, tak dárců k možnostem sponzoringu či partnerství. Cílem mé práce bylo definovat sponzoring a vymezit tento pojem v rámci marketingové komunikace. Současně pro podpoření teorie, že sponzoring se stává významným nástrojem marketingové komunikace, jsem přiblížila konkrétní marketingové strategie vybrané firmy (České spořitelny) a zanalyzovala jsem konkrétní kampaň z oblasti vzdělávání.
Analýza CSR aktivit společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. a jejich porovnání se strategií mateřské společnosti Deutsche Telekom
Ježková, Ivana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Jelínková, Blanka (oponent)
Bakalářské práce se zabývá sestavením kompletního seznamu CSR aktivit společnosti T-Mobile Czech Republic, zařazením těchto aktivit do jednotlivých skupin vydefinovaných strategií koncernu a návrhem možností vyrovnání rozdílů mezi CSR aktivitami společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. a strategií její mateřské společnosti Deutsche Telekom AG. První část práce vysvětluje, co je to CSR, jak se pozná společensky odpovědná firma, zabývá se otázkou, zda být či nebýt společensky odpovědný, a popisuje tři základní pilíře CSR. V druhé části práce jsou popsány obě společnosti, kterých se práce týká (tedy T-Mobile Czech Republic a Deutsche Telekom). Zároveň jsou v ní vypsány veškeré CSR aktivity společnosti T-Mobile, popsána CSR strategie společnosti Deutsche Telekom, jednotlivé aktivity T-Mobile zařazeny do skupin definovaných strategií Deutsche Telekom a navrženy možnosti, jak vyrovnat rozdíly mezi současnou CSR činností T-Mobile Czech Republic a strategií Deutsche Telekom.
Koncept Corporate Social Responsibility, jeho vnímání a podpora
Tuček, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Tichá, Klára (oponent)
Diplomová práce se zabývá konceptem Corporate Social Responsibility - CSR. Zvolené téma je v současnosti velice aktuální. Mnoho firem se o myšlenky tohoto konceptu v tuzemsku začíná zajímat. Zejména v posledních letech pak jsou již vidět velice zajímavé aktivity a projekty v této oblasti. V teoretické části práce jsou zachyceny podstatné obsahové výklady konceptu, také je zde zdokumentován stav na poli CSR - jednak v EU a konkrétněji pak v ČR. Poté diplomová práce ve stručnosti seznamuje s vybranými výzkumy, které se tématu dotýkají. Praktická část diplomové práce je založena na analýze dat agentury Median a směřuje k analýze vnímání myšlenek konceptu CSR. Doplňuje tak poznatky o postojích české společnosti k odpovědnému chování firem.
CSR a její komunikace v ČR
Šanderová, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zaměřuje na problematiku CSR a její komunikace. Práce nejprve vysvětluje koncept CSR a pojmy s ním spojené, přínosy jeho implementace do dlouhodobé strategie firmy a podporu tohoto konceptu na mezinárodním poli včetně standardů, které se k němu vztahují. Především však práce hodnotí výchozí i stávající situaci v České republice, poukazuje na nedostatečnou komunikaci tématu v ČR. Proto práce přináší ucelený přehled nástrojů, kterými je možno CSR komunikovat a více ho zviditelnit v České republice. V praktické části jsou popsány CSR aktivity tří firem působících v ČR a jejich webové stránky o CSR.
Společenská odpovědnost firem jako nový faktor firemní konkurenceschopnosti
Bolfíková, Petra ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Společenská odpovědnost firem (CSR) je pojem v posledních letech hodně populární, ačkoliv ne úplně nový. Spousta - především velkých, multinacionálních firem - byla donucena chovat se odpovědně ke své společnosti a ne ji využívat. Tlak především veřejnosti a spotřebitelů pomocí jejich kupní síly jim v podstatě nedal jinou možnost, pokud tyto firmy chtěly přežít i do budoucnosti. Společenská odpovědnost firem se dá využít ale i obráceně ? jako prevence a výhoda firmy. Nejenže CSR prospívá životnímu prostředí a společnosti jako takové, ale i firmě samotné tento koncept přináší spoustu výhod ? od snížení nákladů úsporou energie a odpadů, přes udržení a snadnější získávání kvalitních zaměstnanců až po snížení nákladů na risk management a zlepšení reputace. Ačkoliv se může zdát, že CSR je pouze pro velké firmy, opak je pravdou. Malé a střední podniky mají ke svému okolí daleko blíž než jejich větší protějšky a často už nějaké aktivity v rámci CSR provádějí, aniž by o tom věděly. Co těmto malým a středním podnikům chybí je strategie implementující CSR do každodenních činností firmy a prostupující celou firmu od nejvyššího vedení až po nejníže postavené pracovníky. Problémem je také malá komunikace CSR s okolím, časté příliš úzké chápání CSR jako pouhé firemní dárcovství a její zaměňování s marketingovým nástrojem a PR.
Analýza ekonomických přínosů CSR aktivit ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Bohatová, Zuzana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Novická, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností (corporate social responsibility -- CSR) Plzeňského Prazdroje, a.s., kde jsem vyhodnotila především program Občanská volba pomocí standardu odpovědná firma a navrhla doporučení jak dále rozvíjet aktivity s místní komunitou. Ve své práci jsem stručně nastínit možnosti CSR. V první kapitole krátce naznačila koncept společenské odpovědnosti a historii. Ve druhé kapitole se zabývala měření CSR a ve třetí, už praktické části, společenskou odpovědností Plzeňského Prazdroje, a.s. Kromě analýzy ekonomických přínosů aktivit společenské odpovědnosti jsem se snažila nalézt odpověď na otázku, zda Plzeňský Prazdroj naplňuje CSR koncepci. To je velice důležité nejen pro interní uživatele, ale i pro stakeholdery.
Komunikační strategie firmy a komunikace se sponzory (konkrétní příklad)
Čopáková, Darja ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce bylo podat komplexní přehled všech nástrojů marketingové komunikace a jejich využití. Dále je práce věnována nejnovějším trendům v marketingové komunikaci, především měnícím se způsobům, jakými může být spotřebitel co nejefektivněji zasažen, důležitostí vytváření jednotné firemní identity a image a integraci jednotlivých forem komunikace. Prostor je také věnován stále důležitější CSR. Praktická části je zaměřena na konkrétní příklad marketingové komunikace České spořitelny s důrazem na její sponzoring a oblast CSR. Detailně jsem se zaměřila na partnerství České spořitelny s Vysokou školou ekonomickou, popis realizovaných projektů a hodnocení jejich úspěšnosti.
Hodnocení společenské odpovědnosti organizací využitím metody KORP
Nový, Daniel ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je hodnocení společenské odpovědnosti v komerčních bankách působících na českém trhu. Vybranými bankami jsou Česká spořitelna, ČSOB a Komerční banka. Hodnocení je prováděno dle nové české metody KORP. Data nutná k hodnocení byly získány z dotazníkového šetření, webových stránek bank a z jejich Zpráv o CSR.
Společenská odpovědnost firem
Steinerová, Magdaléna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Nejedlo, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je pomoci firmám překonat bariéry úspěšného fungování konceptu společenské odpovědnost firem (CSR) a poskytnout jim návod, jak efektivně CSR zavést. Pro účely této práce bylo vytvořeno několik praktických nástrojů určených k analýze současného odpovědného přístupu firmy. Jedná se zejména o sebehodnotící dotazníky a formulář zaměstnaneckého průzkumu na téma CSR. Práce také nabízí velké množství příkladů z praxe zahraničních firem, které mohou posloužit jako cenný zdroj inspirace.
Společenská odpovědnost firmy Deloitte
Malášková, Dana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní společenské odpovědnosti firmy Deloitte v České republice. Teoretická část práce podává obraz o tom, co společenská odpovědnost firem vlastně je a jakých oblastí se dotýká. V praktické části je popsána stávající úroveň společensky odpovědného podnikání společnosti Deloitte. Největší prostor je zde věnován jednotlivým aktivitám firmy a hodnocení současné CSR strategie a také konkrétním návrhům na zlepšení. Závěrem celé práce je pak návrh na vytvoření nové strategie v oblasti CSR, která kombinuje stávající prvky s prvky novými a u stávajících projektů se snaží navrhnout jistá zlepšení a eliminovat tak problémy, se kterými se firma v současnosti stále potýká.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 239 záznamů.   začátekpředchozí230 - 239  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.