| |
|
Public Relations domova seniorů
Ingrová, Veronika ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Kubátová, Věra (oponent)
Cílem práce je provést analýzu vybrané neziskové organizace v oblasti činností Public Relations a na základě vlastního šetření navrhnout plán pro vyuţívání nástrojů Public Relations při budování dlouhodobě pozitivních vztahů organizace se stěţejními cílovými skupinami. Práce se zaměří na preferované cílové skupiny, nejen z vnitřního prostředí organizace, ale i z prostředí vnějšího. Součástí práce budou konkrétní návrhy, jak by se organizace měla prezentovat veřejnosti nejenom prostřednictvím médií, ale i vlastní propagací. Návrhy ke zlepšení se budou týkat mimo jiné obsahu a formy webových stránek organizace.
|
|
PR komunikace Telco divize společnosti Samsung
Vlachová, Libuše ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Hlaváčková, Kristina (oponent)
Diplomová práce se zabývá PR komunikací Telco divize společnosti Samsung v České republice. Cílem diplomové práce je identifikace klíčových PR nástrojů užívaných v praxi Telco divizí společnosti Samsung, jejich analýza, zhodnocení a doporučení dalšího rozvoje či dalších PR nástrojů pro zkvalitnění komunikace. Teoretická část diplomové práce obsahuje úvod do PR, popis strategického PR procesu, charakteristiku PR nástrojů a zabývá se také výhodami a nevýhodami PR. V praktické části je představena společnost Samsung Electronics a její zástupce na českém trhu Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.. Dále je věnována pozornost charakteristice českého trhu s mobilními telefony, analýze jednotlivých PR nástrojů užívaných Telco divizí a na základě získaných poznatků jsou navrženy možnosti, jak zlepšit PR komunikaci.
|
|
Public Relations v praxi malé a střední firmy
Schovánková, Jana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lacko, Jindřich (oponent)
Diplomová práce na téma Public relations v praxi malé a střední firmy se zabývá analýzou PR aktivit v malé poradenské společnosti, působící v Praze. První kapitola práce je zaměřena na teoretické nastínění aktivit public relations. V kapitole jsou diskutovány jednotlivé formy PR a jejich využití v současnosti. Rovněž je zde zmíněno srovnání PR s běžnými prvky ATL komunikace. Druhá polovina práce se již věnuje dané poradenské společnosti. V práci jsou zmíněny konkrétní nástroje public relations v rámci společnosti a jejich návrhy na zlešení. Poslední kapitoly se zabývají analýzou efektivity nákladů na public relations, a to i v porovnání s outsourcingem PR agentury.
|
| |
| |
|
Analýza českého mediálního trhu
Matějovská, Jana ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práci se zabývám analýzou českého mediálního trhu, přičemž jádrem je jeho analýza z pohledu potřeb pracovníků public relations. Cílem práce je zjistit, jak vidí současnou spolupráci s médii právě pracovníci PR. Ujasnit si, jakým způsobem probíhá a na základě čeho si vybírají typ média, s kterým komunikují. Provedla jsem kvalitativní průzkum -- písemné dotazování formou ankety. Dalším záměrem je vytvořit přehled dnes existujících médií dle tématiky, jakou se zabývají.
|
| |
|
PR politických stran
Martinák, Jakub Bc. ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Kašpar, Aleš (oponent)
Práce je rozdělena na dvě části. První je věnována obecnému výkladu pojmu Public relations, historii, definici, principům a nástrojům PR. Z obecného výkladu se přechází na takové PR, které uskutečňují politické strany. Stěžejní pro DP je zpracování mediální analýzy, která monitoruje příspěvky o politických stranách v tisku a televizním vysílání. Ze zpracovyných výsledků analýzy jsou nakonec vyvozeny určité závěry.
|
| |