Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22,824 záznamů.  začátekpředchozí22815 - 22824  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.35 vteřin. 

Návrh rámce pro monitoring sociálních médií a klíčových ukazatelů výkonnosti pro společnost působící na trhu vlasové kosmetiky
Maurer, Julia Elisabeth ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Roscher, Katharina (oponent)
Tato práce přináší přehled současné literatury a aplikačních metod strategických modelů klíčových výkonnostních indikátorů (KPI), jejich definici a měření, nastavování cílů a benchmarking pro sociální sítě na základě žurnálů, knih, odborných článků a rozhovoru s agenturou pro sociální media. V druhém kroku je tato teorie aplikována na případovou studii o kadeřnickém salonu. Závěry této práce jsou postaveny na vnitropodnikových expertech z praxe, externích agenturách pro sociální média a vnitro-podnikovém šetření. Požadavky a nedostatky jsou identifikovány na základě hloubkové behaviorální studie. Ta je spojena s aplikaci teoretického modelu a definování KPIs na vybrané společnosti. Závěrečná fáze zahrnuje nástroj na měření všech KPIs pro uvedenou společnost. Nakonec jsou všechny klíčové výkonnostní indikátory vztažené ke svým cílům, situaci na trhu, sociálním sítím, konkurentům a historickým datům. Závěrečné výsledky jsou jednoduše aplikovatelné i na ostatní hráče na trhu.

Analýza inzerce nabízející zaměstnání
Čížková, Jana ; Koubek, Josef (vedoucí práce) ; Dušková, Lucie (oponent)
Pracovní inzerce je specifickou oblastí personální práce z mnoha důvodů: je prostředkem komunikace organizace se širokou veřejností, může ovlivnit image organizace, je součástí procesu získávání zaměstnanců. Skládá se z různých doplňujících se činností jako je např. definování správného publika inzerce, napsání inzerátu, výběr správného média, rozvrhnutí dostupných finančních zdrojů a časové naplánování jednotlivých kroků. Zároveň inzerování zahrnuje i papírování, které obsahuje objednávání a monitorování inzerce, účetnictví, evidenci odpovědí a pak také především další komunikaci s uchazeči o pracovní místo.

Dopad ekonomické krize na cestovní ruch ve Španělsku optikou tisku (studie na pozadí novinových článků)
JEDLIČKOVÁ, Radka
Dopad ekonomické krize na cestovní ruch ve Španělsku optikou tisku (studie na pozadí novinových článků) Cílem diplomové práce je zjištění možností analýzy a interpretace textu a zamyšlení nad omezeními, které z této analýzy vyplývají. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje politicko-ekonomickému ukotvení tématu a dále uvádí lingvistická specifika analýzy textu. Je zmíněna funkce médií, dále je popsán jejich specifický jazyk a také principy, podle kterých se konstruují informace v médiích publikované. Jedna kapitola je věnována konstrukci a popisu vzorku. Následuje teoretické pojednání o analýze diskursu a naratologické analýze. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem a naratologickou analýzou provedenou na španělsky i česky psané části sebraného vzorku.\\

Mezi filmem a počítačovou hrou: odlišnosti a podobnosti způsobů vyprávění
Moravec, Ondřej ; BENDOVÁ, Helena (vedoucí práce) ; KAJÁNKOVÁ, Lucia (oponent)
S nárůstem mediální konvergence mezi videohrami a filmem vyvstává i otázka, v čem jsou si obě média podobná z hlediska vyprávěcích způsobů. Zatímco četné práce se věnují vizuálně-stylistickým podobnostem obou médií, cílem této práce je věnovat se právě čistě vyprávěcím technikám. Na základě dvou případových studií (filmů Na hraně zítřka /2014/ a Memento /2000/) poté práce zkoumá, do jaké míry lze videoherní narativní principy uplatňovat i ve filmovém vyprávění.

Výchova k hodnotám v současné mateřské škole
Vinšová, Kateřina ; Havlová, Jana (vedoucí práce) ; Opravilová, Eva (oponent)
4 ANOTACE DIPLOMOVÉ PRÁCE Diplomová práce se zabývá vztahem mezi čtenářstvím a tvorbou hodnot. Potvrzuje čtenářství jako výchovnou hodnotou i čtenářství jako výchovou k hodnotám v současné mateřské škole. V teoretické části jsou nejprve obecně vymezeny pojmy, jako je hodnota a výchova. Následně jsou popsány v souvislostech s mateřskou školou, dítětem předškolního věku, jeho potřebami i s rodinou. Dále se práce zabývá samotným čtenářstvím. Jsou objasněny různé aspekty, které mají na rozvoj čtenářství a na jeho výchovnou hodnotu vliv. Je to jednak působení vychovatelů a jejich vztah ke knihám, tak i samotná pohádka, která má pro vztah k hodnotám a jejich následné utváření nesmírný vliv. Stejně tak i samotné ilustrace v knihách a naopak i dnešní media jako je televize či internet, která mohou při nesprávném využití působit negativně. Praktická část popisuje průběh šetření, který je zaměřený na samotné čtenářství. Součástí šetření byly dva dotazníky. Jeden byl cílený na učitelky mateřských škol a druhý na rodiče předškolních dětí. Dotazník pro učitelky se zabýval tím, jak se v mateřských školách s knihami pracuje, zdali mají děti volný přístup ke knihám a zda mateřské školy spolupracují s knihovnami. Také kladl otázky, které hodnoty v očích učitelek čtenářství rozvíjí. Smyslem dotazníku pro rodiče bylo...

Mediální obraz výtvarného umění v České televizi
Švarcová, Barbora ; BENDOVÁ, Helena (vedoucí práce) ; POSPISZYL, Tomáš (oponent)
Práce je obsahovou a textovou analýzou televizního pořadu Artmix zabývajícího se výtvarným uměním, s přihlédnutím k ostatní programové nabídce České televize na toto téma. Výsledky analýz jsou poté zasazeny do teoretického rámce především s použitím filozoficko-společenského konceptu mocenského pole, jak jej ve své knize Pravidla umění ustanovil Pierre Bourdieu. Základními tématy, jenž se v textu prolínají, jsou limity reflexe výtvarného umění skrze televizní obrazovku a skrytá interpretační schémata aplikovaná na výtvarné umění skrze jeho mediální obraz. K tomu se pak přidružuje otázka obecně zažitých představ o umělci v naší společnosti a jeho dějinná zatíženost nebo hledání ideálního formátu televizního pořadu reflektujícího výtvarné umění.

Populární hudba a genderové stereotypy
ZDEŇKOVÁ, Nikola
Bakalářská práce se věnuje problematice zobrazování genderových stereotypů v médiích, zejména se zaměřením na televizi a populární hudbu. V práci je pozornost soustředěna kromě definování pojmů spojených s tématikou genderu a teorií médií také na praktické zanalyzování stereotypních prvků zobrazených v hudebních videoklipech současných populárních písní, kde jsou identifikovány a popsány mechanismy genderové stereotypizace. Pro tyto účely byla jako metoda výzkumu zvolena případová studie. Cílem práce je podat náhled o tom, jaký obraz ženy či muže poskytují soudobá média divákovi, čtenáři či posluchači, a poukázat na to, že jsou to právě masová média, která napomáhají tyto stereotypní obrazy ve společnosti produkovat, a tím je dále rozšiřovat a utvrzovat. Je bezesporu, že jsou média nositelem značného vlivu ve společnosti. Tato práce by mohla přispět k uvědomění si působení těchto médií na člověka i celou společnost, a také k rozšíření povědomí ohledně genderové problematiky, jak obecně, tak i právě ve spojení s mediálními sděleními.

Média o médiích 2009 : obsahová analýza Frankfurter Allgemeine Zeitung a Süddeutsche Zeitung
Rydlová, Lucie ; Šícha, Jan (oponent) ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Média o médiích 2009 : obsahová analýza Frankfurter Allgemeine Zeitung a Süddeutsche Zeitung" zkoumá mediální žurnalismus na stranách dvou německých deníků v roce 2009. Na úvod do problematiky mediálního žurnalismu a na přehled německého mediálního systému navazuje praktická část studie. Pomocí metody obsahové analýzy jsou hodnoceny texty týkající se médií podle formulovaných výzkumných otázek.

Moc a média Srovnání vývoje ruských médií za Jelcina a Putina
Vyhnálek, Tomáš ; Litera, Bohuslav (vedoucí práce) ; Běloševskyj, Dmitrij (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl popsat vývoj ruských médií v období vlády prezidentů Borise Jelcina a Vladimíra Putina a analyzovat dopady rozdílného přístupu obou politiků na ruskou mediální scénu. Zároveň se chci zaměřit na rozdílný vliv médií na průběh rozhodujících politických klání, jakými jsou parlamentní a prezidentské volby či na vnímání dvou čečenských válek veřejností. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Vývoj konzumace médií u generací Y a Z
Kotálová, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zabývá vývojem konzumace médií u generací Y a Z. Vychází z aktuální problematiky, jejíž podstatou jsou shody a zároveň drobné odlišnosti v konzumaci médií u těchto generací. Cílem této práce je se na tyto shody a odlišnosti zaměřit, zanalyzovat je na základě dostupných dat a zároveň přinést pohled vlastní, a to prostřednictvím dotazníkového šetření. Získané informace mohou být nápomocny všem zainteresovaným skupinám zaměstnavatelům, marketérům apod. Práce obsahuje celkem pět kapitol, z nichž tři tvoří část teoretickou a dvě část praktickou. První kapitola představuje média v teoretické rovině, druhá vysvětluje podstatu vzniku jednotlivých generací a třetí uvádí principy tvorby dotazníku jako techniky sběru dat. Čtvrtá kapitola představuje některé poznatky o konzumaci médií u obou generací a pátá tyto informace pomocí hypotéz ověřuje v dotazníkovém šetření.