Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 240 záznamů.  začátekpředchozí220 - 229dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam budování značky v organizaci
Plaček, Jan ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Cipro, Martin (oponent)
Tato práce má za cíl popsat vztah stávajících či potenciálních zákazníků ke značce společnosti. V první, teoretické části se práce zabývá problematikou budování značky a všemi relevantními aspekty, přičemž se především pozastavuje nad aspektem CSR ("Corporate Social Responsibility"), tedy společenské odpovědnosti firem. V praktické části této práce analyzuje projekt "Sponzoři dětem" jenž je typickým příkladem CSR programu.
The contribution of corporate social responsibility for business
Glovňová, Paulína ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou CSR, autor se snaží představit tento moderní fenomén jako konkurenční výhodu firem. Práce vymezuje základní charakteristiku CSR, poukazuje na její mylné chápání. Jádro práce tvoří analýza přínosů společenské odpovědnosti. Teoretický koncept je zkoumán v praxi, jako vzor autorovi posloužila společnost Nestlé. Závěr práce obsahuje zhodnocení reportu CSR firmy Nestlé a vlastní názor na začlenění aktivit společensky odpovědného podnikání do firemní strategie.
Business ethics
Pokrievka, Martin ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Role etiky v podnikání zvykne být podceňována a často se setkáváme s tvrzením, že podnik upřednostňuje vlastní zisk před uplatňováním etiky vůči svému okolí. Cílem této práce je prokázat, že etika má v podnikání své pevné místo a že její uplatňování dokáže být přínosem pro všechny zainteresované strany. Tohle je demonstrováno na třech vybraných oblastech podnikání, kterými jsou reklama, vztahy vůči spotřebitelům a vztahy vůči zaměstnancům. Tato bakalářská práce zároveň v krátkosti představuje model společenské odpovědnosti firem a roli, kterou v ní sehrává etika.
CSR v praxi českých firem - komparace sdělení českých a zahraničních firem
Saňková, Veronika ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Ambrožová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce popisuje stav CSR v České republice na základě zkoumání CSR sdělení určených stakeholderům na webových stránkách českých firem a jejich porovnání s výsledky světového výzkumu. Teoretická část obsahuje definici pojmu, historii a zasazení CSR do širší souvislosti udržitelného rozvoje. Dále popisuje základy teorie stakeholderů a stakeholder relationship managementu. Praktická část pak vychází ze světového výzkumu CSR sdělení stakeholderům a z výzkumů o významu stakeholderů pro firmy, uskutečněných v západní a střední a východní Evropě. Po představení výzkumů v ČR následují výsledky výzkumu této diplomové práce - skupiny stakeholderů, ke kterým se české firmy na svých webových stránkách obrací, a kategorie sdělení, která jsou jim určena. Práce je uzavřena doporučeními pro české firmy.
Společenská odpovědnost v praxi českých firem
Košťáková, Pavla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce nabízí komplexní pohled na koncept společenské odpovědnosti firem (corporate social responsibility, CSR) a především jeho uplatnění v praxi firem působících v České republice. Úvodní část práce je věnována seznámení s CSR a souvisejícími iniciativami na globální i evropské úrovni. Stěžejní částí práce je druhá kapitola zaměřená na situaci v ČR, povědomí a přístup k CSR ze strany české veřejnosti i firem a především analýzu společenské odpovědnosti českých firem na základě průzkumů realizovaných v souvislosti s tímto tématem v ČR. V závěru práce jsou pak na příkladech dvou firem ověřeny závěry vyplývající z předcházející kapitoly. Konkrétně je zde konfrontováno pojetí CSR velké firmy s přítomností zahraničního kapitálu (pobočka zahraniční TNC) a malé české firmy.
Corporate Social Responsibility
Paulis, Peter ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
V diplomové práci je zpracováno téma společenské odpovědnosti firem (z anglického CSR, Corporate Social Responsibility). Jsou zde porovnány 3 firmy ze stejného průmyslového odvětví -- cementárenský průmysl. V úvodu práce jsou popsané základní pojmy, reporting, měření společenské odpovědnosti. Praktická část se soustřeďuje na aktivity CSR ve zkoumaných společnostech.
Společenská odpovědnost firem a její vliv na image firmy
Baranová, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem a jejím vlivem na image firmy. Teoretická část práce vymezuje koncept CSR a okolí podniku, jehož se CSR aktivity týkají. Následně se práce věnuje firemní image a na příkladu několika studií z této oblasti je zkoumán vztah mezi společenskou odpovědností firem, jejich image a nákupním chováním spotřebitelů. Obsahem další kapitoly je komunikace společensky odpovědných aktivit, neboť správnost a efektivnost komunikace může sehrát roli při vnímání firemní image i nákupním rozhodování spotřebitele. Další oddíl práce analyzuje pestré portfolio společensky odpovědných aktivit skupiny Bosch, se kterými se autorka seznámila díky roční stáži u této společnosti. CSR program autorka uvádí jako příklad pečlivě naplánovaných CSR činností, které jsou součástí dlouhodobé firemní strategie. Završením práce je vlastní průzkum, v němž se autorka zaměřuje na znalosti spotřebitelů o konceptu společensky odpovědného chování, na trendy ve vývoji a zejména na jeho vliv na firemní image a nákupní chování zákazníků. Výsledky průzkumu jsou porovnány s dalšími průzkumy a studiemi z této oblasti a jsou vyvozeny závěry.
Změna cílů ve správě společnosti kanadských firem
Košťálová, Veronika ; Malý, Milan (vedoucí práce) ; Formánek, Peter (oponent)
Cílem práce "Změna cílů ve správě společností kanadských firem" je zmapovat CRS aktivity vybraných kanadských společností s důrazem na ekologické a sociální aktivity. Zkoumá, jak se změnil pohled společností na proces výroby a tím pádem i ovlivňování zájmových skupin První část práce se zaměřuje na teoretická východiska správy společnosti a CSR. Upozorňuje na rozdíly ve správě společností v závislosti na tom, jestli společnost upřednostňuje pouze akcionáře nebo zájmové skupiny. Analyzuji nástroje a metody správy společnosti a jejich vlivy na hodnocení. Druhá část se věnuje analýze skutečných podniků a aplikaci teoretických poznatků uvedených v první kapitole. Posuzuji tři kanadské společnosti, RioTinto Alcan -- těžební společnost, MEC - výrobce outdoorového vybavení, RBC Bank -- kanadská banka, které jsou špičkami ve svém oboru. Zkoumání aktivit třech rozdílně zaměřených firem a zjištěné výsledky umožňují poukázat na obecná pravidla CSR nejen v kanadském prostředí. Podrobným rozborem tří kanadských společností a jejich přístupu k CSR aktivitám lze demonstrovat celosvětové trendy na sociální a ekologické projekty a aktivity.
Firemní filantropie jako nezbytná součást firemní strategie
Maňáková, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Obadalová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá firemní filantropií jako nezbytnou součástí firemní strategie. Teoretická část definuje firemní filantropii, její jednotlivé nástroje a charakterizuje ji jako součást CSR. Praktická část zobrazuje propracovanou stratgii firemní filantropie na 3 firmách - T-Mobile Czech Republic, a.s., Johnson&Johnson, s.r.o. a Československá obchodní banka a.s. a stejně tak zkoumá postoj veřejnosti k této problematice.
Příprava společnosti T-Mobile pro získání Národní ceny za CSR
Suchopárová, Petra ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Březina, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast Společenské odpovědnosti organizací. Stěžejním cílem práce je vytvořit Předběžnou Zprávu o CSR společnosti T-Mobile a vyhodnotit ji pomocí metody KORP. Teoretická část uvádí potřebný pojmový aparát ohledně CSR, programu Národní cena za CSR a principu metodiky KORP. Praktická část popisuje stručnou charakteristiku společnosti T-Mobile. Obsahuje vytvořenou Předběžnou Zprávu o CSR s jejím bodovým vyhodnocením. Dále uvádí silné stránky a příležitosti organizace T-Mobile. Závěr shrnuje význam CSR a výsledek praktické části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 240 záznamů.   začátekpředchozí220 - 229dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.