Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 250 záznamů.  začátekpředchozí217 - 226dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Malé pivovary a jejich význam pro cestovní ruch
Zelená, Karolína ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Hlavním cílem této práce je především analyzovat, zda mají malé pivovary význam pro cestovní ruch a jakým způsobem případně usilují o propojení nabídky svého produktu účastníkům cestovního ruchu. V první části se práce zabývá obecně nápoji, jejich druhy, vývojem jejich spotřeby a také jejich významem ve výživě. Druhá část popisuje historii pivovarnictví a vývoj malých pivovarů v České republice. Ve třetí části je provedena analýza malých pivovarů v krajích a poslední část je věnována srovnání, jak ve svých produktech vybrané malé pivovary reagují na potřeby účastníků cestovního ruchu.
Heineken in Czech republic- product protfolio analysis
Pavlišin, Dominik ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Avrat, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou sortimentu společnosti Heineken Česká republika, a.s. Na základě teoretických východisek jsem tyto poznatky aplikoval v praktické části, kde jsem porovnal jednotlivé značky sortimentu společnosti. Práce analyzuje strategické podnikatelské jednotky v portfoliu, porovnává je s konkurencí a poukazuje na možné ohrození a nebo naopak výhody na trhu. Práce by měla čitatelům umožnit komplexní pohled na sortimentní politiku společnosti Heineken Česká republika, a.s.
The analysis of marketing communication of selected company
Kažimírová, Jaroslava ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cieľom diplomovej práce je analýza marketingovej komunikácie realizovanej v súčasnosti slovenskou pivnou značkou Zlatý Bažant. Teoretická časť práce je venovaná marketingu, marketingovej komunikácii a jej trendom. Praktická časť sa zaoberá popisom a anlýzou marketingovej komunikácie Zlatého Bažnta.
Category Management v obchodním řetězci
Fritsch, Martin ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce charakterizuje proces Category Managementu a jeho přínos. Dále popisuje využití Category Managementu ve vybraném obchodním řetězci a postup tvorby Category Business Plans. Diplomová práce končí aplikací teorie Category Managementu a Category Business Plans na ilustrativním byznys plánu kategorie piva.
Technologie výroby nealkoholických piv
MÁCHALOVÁ, Hana
Cílem bakalářské práce je vytvoření literární rešerše na téma Technologie výroby nealkoholických piv. První polovina této práce je zaměřena na obecné podmínky výroby piva. Do této části jsou zařazeny sladařské a pivovarské suroviny, výroba sladu a výroba piva. V druhé polovině práce je věnována pozornost nealkoholickému pivu. Do této části je začleněna historie vývoje nealkoholického piva, charakteristika nealkoholického piva, popsány hlavní postupy přípravy nealkoholického piva, situace s nealkoholickými pivy na trhu, jeho spotřeba a soutěže nealkoholických piv. Postupy výroby nealkoholického piva lze rozdělit na postupy s úpravou technologie, postupy se speciálními pivovarskými kvasinkami a jinými produkčními mikroorganismy a technologie s odstraňováním ethanolu z piva speciálním zařízením.
Porovnání tradiční výroby piva s moderními technologiemi
FLOSOVÁ, Anna
Předložená bakalářská práce se zabývá porovnáním tradiční výroby piva s moderními technologiemi. Z obsáhlé teorie technologie výrovy piva je těžiště práce věnováno pivovarským kvasinkám a procesu kvašení piva, které v průběhu vývoje výroby piva zaznamenaly největší pokrok. Kapitola zpracovávající pivovarské kvasinky se zabývá jejich taxonomií, morfologií a cytologií, složením, rozmnožováním a druhy pivovarských kvasinek, kde jsou charakterizovány kvasinky pro spodní a svrchní kvašení. Téma dále zpracovává sbírky pivovarských kvasinek a stresové faktory kvasinek. Ve stěžejní kapitole o kvašení mladiny, je zpracováno hlavní kvašení s uvedením průběhu a faktorů hlavního kvašení a použitých technologií. V dalších částech kapitoly je pojednáno o dokvašování a zrání piva a kvašení a dokvašování ve velkoobjemových nádobách s bližší specifikací výroby piva v cylindrokónických tancích (CKT).
Využití logistiky ve výrobním podniku
BODLÁKOVÁ, Alena
Tato bakalářská práce se zabývá využitím logistiky ve výrobním podniku Městský pivovar PLATAN s. r. o. Podává pohled na současný stav spotřeby alkoholických i nealkoholických nápojů v České republice, kde je patrný trend rostoucí spotřeby nealkoholických nápojů a nealkoholických piv. Pivo má na spotřebě alkoholu v Čechách největší podíl. Dále je zde prezentována strategie pivovaru Platan, která by měla být taková, aby vedla alespoň k udržení pozice na trhu, které podnik dosáhl. Pro zjištění pozice pivovaru na trhu byla provedena analýza konkurenčního prostředí.Tato práce také popisuje materiálový a informační tok v podniku. Materiálový tok je popsán z hlediska vstupů, vlastní výroby, výstupů a zpětné logistiky. Podle výsledků uvedených v této práci, mají největší požadavky na služby poskytované pivovarem odběratelé působící v gastronomii. Na základě dotazníkového šetření byly sestaveny standardy poskytování služeb v pivovarnictví. Na závěr bylo zkoumáno zajištění distribuce a byla posouzena možnost využití vlastní dopravy ve srovnání s dopravou externí.
Analýza obalových technologií pro balení nápojů u vybraného potravinářského podniku
PROKOP, Zdeněk
Obalové technologie zahrnují široké spektrum možností. Každý produkt lze balit několika různými způsoby, aby i přesto nakonec mohly být unifikovaně naloženy do návěsu, přívěsu, kontejneru nebo jiné manipulační jednotky vyššího řádu. Samotné obalové prostředky rovněž podléhají balení a transportům před svou vlastní aplikací. Pivovar (charakterizovaný subjekt) je znám svým tradičním způsobem výroby. Výběr surovin a technologické procesy jsou sveřepě zachovávány. V současném tržně orientovaném hospodářství však nelze přehlížet dynamicky se měnící požadavky odběratelů a spotřebitelů. Projevují se zejména v nárocích na spotřební a přepravní obaly. Drsná konkurence v segmentu spotřebního zboží, do níž náleží i pivo, vyzývá k potřebě se odlišit od ostatních a vytvořit přidanou hodnotu atraktivním designem, vysokou funkčností, spolehlivostí a inovací obalových jednotek. Trh s pivem v České republice vykazuje charakteristické rysy. Je konzervativní, invariantní, stabilní a specificky rozsáhlý, avšak nasycený. Saturovanost nutí tuzemské výrobce koncentrovat větší či menší část svých sil do exportních trhů. Je tedy nezbytné měnit a vylepšovat obalové systémy, např. modernizace lahvových linek, zdokonalení stávajících či zavedení zcela nových obalových technologií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 250 záznamů.   začátekpředchozí217 - 226dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.