Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 224 záznamů.  začátekpředchozí215 - 224  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Optimalizace nákladů společnosti ŠKODA AUTO a.s. v oblasti logistiky a prodeje ve vybraných zemích
Vejvoda, Tomáš ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Vlček, Luboš (oponent)
Diplomová práce analyzuje hlavní činnosti ve firmě Škoda Auto v oblasti distribuční logistiky a prodeje. Cílem práce je navrhnout optimalizaci klíčových procesů v distribučním řetězci Škoda Auto se zaměřením na prodej hotových vozidel a jejich přepravu k finálním zákazníkům. V neposlední řadě se práce zabývá možnostmi zlepšení plánování a dodávek vozidel zaváděním nových softwarových produktů a pružnějších metod objednávání.
Charakteristika prodeje koncovým zákazníkům s ohledem na národní zvyklosti Egypta
Zelenková, Andrea ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Jirák, Jiří (oponent)
Práce popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, které jsou běžně užívány tradičními egyptskými obchody. Dále zachycuje rozdíly oproti české prodejní praxi. Předmětem zájmu je zde prodej oděvů a potravin. Jednotlivé kapitoly charakterizují vliv egyptské kultury na prodejní zvyklosti a obchodní jednání. Jde především o přiblížení uznávaných hodnot, náboženství (islám) a společenských pravidel.
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Skála, Ondřej ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá přímým prodejem jako alternativou nabídky zboží a služeb. Analyzuje toto odvětví, zabývá se etikou prodeje a uvádí využití přímého prodeje u společnosti Herbalife Int.
Zajištění prototypových dílů
Jirků, Roman ; Černá, Hana (vedoucí práce) ; Novák, Milan (oponent)
Práce hodnotí oddělení nákupu v technickém centru podniku Škoda Auto a.s. Popisuje se zde proces nákupu a výběru dodavatelů.
Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Šímová, Václava ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Tato práce se zabývá kritérii zákazníků při výběru prodejny v Benešově u Prahy, jejich kupním chováním a marketingem obchodu. Součástí je i marketingový výzkum na dané téma.
Fúze a akvizice
Řezáčová, Alena ; Vomáčková, Hana (vedoucí práce) ; Zelenka, Vladimír (oponent)
Práce zobrazuje možnosti spojení podniků, jejich právní rámec a daňové dopady podle legislativy ČR a účetní řešení těchto transakcí s podniky podle předpisů ČR a podle IFRS.
Vliv merchandisingu na kupní rozhodování spotřebitele
Víznerová, Patricie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Doležalová, Jarmila (oponent)
Nakupování se stalo běžnou součástí našich životů. Vše, co se děje v naší hlavě před tím, než vezmeme vybraný produkt z regálu, se dá přirovnat k černé schránce. Spotřebitele ovlivňují při nákupu fyzické, psychické, kulturní a sociální aspekty. Maloobchodník se snaží zákazníkovi nákup co nejvíce usnadnit a zpříjemnit. Aktivity, které zatraktivňují nákupní prostředí, se nazývají merchandising. Merchandising, který je přínosem pro zákazníka, maloobchodníka i výrobce resp. merchandisingovou agenturu, je cílem této práce.
Přímý prodej Provident Financial - porovnání s konkurencí a jeho stimulace
Opekarová, Jitka ; Jakubíková, Dagmar (vedoucí práce) ; Libra, Gustav (oponent)
Cílem diplomové práce je porovnání systému řízení přímého prodeje s přímými i nepřímými konkurenty. Práce je členěna do teoretické a praktické části. Teoretická část pojednává o problematice přímého prodeje v ČR i ve světě, poodhaluje fenomén multi-level marketingu a pyramidových her. Analyzuje zadlužování českých domácností a zmiňuje se o benchmarkingu. Praktická část se zabývá popisem řízení systému přímého prodeje společnosti Provident Financial a oslovených konkurentů. Stěžejní část práce tvoří hodnocení těchto systémů metodou polaritního a konkurenčního profilu. Z hodnocení vyplývají návrhý a doporučení pro společnost Provident Financial.
Faktory ovlivňující cenu fotbalových televizních práv
Chvojka, Petr ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Hnilica, Jiří (oponent) ; Hobza, Vladimír (oponent)
Sportovní přenosová práva jsou dnes jedním z klíčových zdrojů financí profesionálního sportu, z čehož vychází potřeba identifikace faktorů, které mají vliv na jejich cenu. Analyzovat celé sportovní prostředí by nebylo z důvodu příliš širokého teoretického záběru možné. Práce se proto zabývá pouze takovými případy, které reprezentují centralizovaný prodej televizních práv v prostředí domácí fotbalové ligové soutěže.
Kritéria zákazníků při výběru prodejny-obchodního řetězce
Pejzl, David ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Tato práce se zabývá kritérii zákazníků při výběru prodejny ? obchodního řetězce. Cílem práce je porovnat chování zákazníků menšího města ? Kralup nad Vltavou s výsledky celorepublikového výzkumu. V práci vysvětluji vzniklé odchylky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 224 záznamů.   začátekpředchozí215 - 224  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.