National Repository of Grey Literature 221 records found  beginprevious211 - 220next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Sale of the company in the term of taxation, accounting and law in The Czech Republic
Stiborová, Jana ; Martiník, Karel (advisor)
The graduation theses describes sale of a company in term of czech law, which is based on Commercial Code. The accounting passage deal with accounts of sellers and purchasers. Of course, there is also implied the tax questions.
Optimalizace nákladů společnosti ŠKODA AUTO a.s. v oblasti logistiky a prodeje ve vybraných zemích
Vejvoda, Tomáš ; Pernica, Petr (advisor) ; Vlček, Luboš (referee)
Diplomová práce analyzuje hlavní činnosti ve firmě Škoda Auto v oblasti distribuční logistiky a prodeje. Cílem práce je navrhnout optimalizaci klíčových procesů v distribučním řetězci Škoda Auto se zaměřením na prodej hotových vozidel a jejich přepravu k finálním zákazníkům. V neposlední řadě se práce zabývá možnostmi zlepšení plánování a dodávek vozidel zaváděním nových softwarových produktů a pružnějších metod objednávání.
Charakteristika prodeje koncovým zákazníkům s ohledem na národní zvyklosti Egypta
Zelenková, Andrea ; Boučková, Jana (advisor) ; Jirák, Jiří (referee)
Práce popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, které jsou běžně užívány tradičními egyptskými obchody. Dále zachycuje rozdíly oproti české prodejní praxi. Předmětem zájmu je zde prodej oděvů a potravin. Jednotlivé kapitoly charakterizují vliv egyptské kultury na prodejní zvyklosti a obchodní jednání. Jde především o přiblížení uznávaných hodnot, náboženství (islám) a společenských pravidel.
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Skála, Ondřej ; Kohlová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
Práce se zabývá přímým prodejem jako alternativou nabídky zboží a služeb. Analyzuje toto odvětví, zabývá se etikou prodeje a uvádí využití přímého prodeje u společnosti Herbalife Int.
Zajištění prototypových dílů
Jirků, Roman ; Černá, Hana (advisor) ; Novák, Milan (referee)
Práce hodnotí oddělení nákupu v technickém centru podniku Škoda Auto a.s. Popisuje se zde proces nákupu a výběru dodavatelů.
Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Šímová, Václava ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Chvojková, Helena (referee)
Tato práce se zabývá kritérii zákazníků při výběru prodejny v Benešově u Prahy, jejich kupním chováním a marketingem obchodu. Součástí je i marketingový výzkum na dané téma.
Mergers and acquisitions of companies from accounting and tax point of view
Řezáčová, Alena ; Vomáčková, Hana (advisor) ; Zelenka, Vladimír (referee)
This thesis describes the possibilities of combining of companies, their legal regulation and tax imppact according to laws of the Czech Republic, and the accounting handling of such corporate transactions under Czech accounting rules and under IFRS.
Vliv merchandisingu na kupní rozhodování spotřebitele
Víznerová, Patricie ; Koudelka, Jan (advisor) ; Doležalová, Jarmila (referee)
Nakupování se stalo běžnou součástí našich životů. Vše, co se děje v naší hlavě před tím, než vezmeme vybraný produkt z regálu, se dá přirovnat k černé schránce. Spotřebitele ovlivňují při nákupu fyzické, psychické, kulturní a sociální aspekty. Maloobchodník se snaží zákazníkovi nákup co nejvíce usnadnit a zpříjemnit. Aktivity, které zatraktivňují nákupní prostředí, se nazývají merchandising. Merchandising, který je přínosem pro zákazníka, maloobchodníka i výrobce resp. merchandisingovou agenturu, je cílem této práce.
Direct selling of Provident Financial - comparison with competition and proposal of stimulation
Opekarová, Jitka ; Jakubíková, Dagmar (advisor) ; Libra, Gustav (referee)
Cílem diplomové práce je porovnání systému řízení přímého prodeje s přímými i nepřímými konkurenty. Práce je členěna do teoretické a praktické části. Teoretická část pojednává o problematice přímého prodeje v ČR i ve světě, poodhaluje fenomén multi-level marketingu a pyramidových her. Analyzuje zadlužování českých domácností a zmiňuje se o benchmarkingu. Praktická část se zabývá popisem řízení systému přímého prodeje společnosti Provident Financial a oslovených konkurentů. Stěžejní část práce tvoří hodnocení těchto systémů metodou polaritního a konkurenčního profilu. Z hodnocení vyplývají návrhý a doporučení pro společnost Provident Financial.
Determinants of Soccer Broadcasting Fees
Chvojka, Petr ; Novotný, Jiří (advisor) ; Hnilica, Jiří (referee) ; Hobza, Vladimír (referee)
Sportovní přenosová práva jsou dnes jedním z klíčových zdrojů financí profesionálního sportu, z čehož vychází potřeba identifikace faktorů, které mají vliv na jejich cenu. Analyzovat celé sportovní prostředí by nebylo z důvodu příliš širokého teoretického záběru možné. Práce se proto zabývá pouze takovými případy, které reprezentují centralizovaný prodej televizních práv v prostředí domácí fotbalové ligové soutěže.

National Repository of Grey Literature : 221 records found   beginprevious211 - 220next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.