Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 219 záznamů.  začátekpředchozí210 - 219  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Formování obrazu literatury na středních školách českých zemí v 19. století: Na podkladu analýzy německých gymnaziálních čítenek z let 1849-1918
MIKOLÁŠKOVÁ, Monika
Předmětem disertační práce je literární obraz zachycený v německých čítankách užívaných na středních školách v českých zemích v průběhu 2. poloviny 19. století a v době do konce první světové války. Sledování proměn čítankové tvorby v jedné z historicky nejvýznamnějších etap našich národních dějin přináší důležité informace o formování představy budoucích představitelů národní elity o literatuře a zároveň naznačuje způsoby a podmínky vymezování institucionalizované podoby literárního kánonu.
Názory občanů na státní maturitu – září 2012
Tuček, Milan
V září 2012 byly do výzkumu Naše společnost zařazeny otázky týkající se školství. Mezi nimi byly i ty zjišťující zájem o dění v souvislosti s konáním státní maturity v letošním roce, postoj k myšlence státní maturity jako obecnému konceptu a názory na přípravu a průběh letošních státních maturit.
Sebehodnocení dětí na běžném typu střední školy a střední škole waldorfské - porovnání.
MACHOVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce s názvem ?Sebehodnocení dětí na běžném typu střední školy a střední škole waldorfské ? porovnání? popisuje využívání studentského sebehodnocení a jeho metod na středních školách. Cílem práce je porovnávání situace na školách běžného typu a školách waldorfských. V teoretické části bylo sebehodnocení popsáno z pohledu psychologie a pedagogiky, byly shrnuty základní metody sebehodnocení a vliv stylu vedení učitele na sebehodnocení dospívajících. V praktické části práce bylo provedeno výzkumné šetření zabývající se otázkou jakým způsobem je sebehodnocení prováděno na středních školách běžného typu a waldorfských školách a jak danou problematiku vnímají studenti a jejich učitelé. Na základě získaných dat lze konstatovat, že podmínky pro používání sebehodnocení jsou na waldorfských školách příznivější.
Interakce pedagoga a studenta na střední škole
KASALOVÁ, Jana
Diplomová práce na téma Interakce pedagog a student na střední škole.Popisuje jejich vzájemný vztah.Problémy interakce učitele a studenta na střední škole jsou zmíněny v teoretické části. Tato interakce se také objevuje v celé diplomové práci a je ovlivňována prostředím školy,výchovou,učením,rodiči studentů a dalšími vnějšími faktory.Výsledky výzkumu, který je zaměřen na studenty oboru Všeobecná sestra a Zdravotnický asistent na Střední zdravotnické škole v Klatovech, jsou prezentovány v první části mé výzkumné práce. Tento výzkum si všímá názorů studentů na školní klima, třídního učitele a spolužáky. Druhá část je zaměřena na třídní učitele jednotlivých tříd Střední zdravotnické školy. Z rozhovorů s nimi jsem čerpala informace o studentech. Vzájemný vztah učitele a studenta je velmi důležitý. Osobnost učitele může ovlivnit studenta jak pozitivně tak negativně a může zabránit rizikovému chování.
Virtualizace aplikací na střední škole
Černohorský, Jan ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Palovský, Radomír (oponent)
První část práce je věnována základním obecným pojmům z terminologie virtualizace aplikací. Čtenář je zde seznámen s výhodami a nevýhodami nasazení virtualizační technologie pro nasazení virtualizovaných aplikací. V následující části práce jsou stručně popsány nejdůležitější vlastnosti vybraných virtualizačních technologií s praktickými ukázkami z testování obou virtualizačních technologií. Čtenář se zde dozví především praktické zkušenosti z nasazení vybraných technologií. Je zde poukázáno na výhody a nevýhody vybraných technologií. Závěrečná část práce je věnována praktickému nasazení vybrané virtualizační technologie APP-V v produkčním prostřední střední školy se zdůvodněním zvolených postupů a zhodnocením výhodnosti nasazení virtualizační technologie ke správě aplikací na střední škole.
Názory občanů na státní maturitu
Tabery, Paulína
V září 2011 byly do výzkumu Naše společnost zařazeny otázky týkající se školství. Mezi nimi byly i ty zjišťující zájem o dění v souvislosti se zavedením státní maturity v letošním roce, postoj k myšlence státní maturity jako obecnému konceptu a názory na přípravu a průběh letošních státních maturit.
Využití volného času středoškolské mládeže v regionu Klatovy
NEPRAŠOVÁ, Marcela
Zpracování problematiky využití volného času středoškolské mládeže v souvislosti s možným rizikovým chováním s přihlédnutím na faktory ovlivňující dospívání, přestup na střední stupeň školství, preferenci volnočasových aktivit a způsobů ovlivňujících tyto aktivity.
Informatické vzdělávání v oblasti středních škol nezaměřených na výuku informatiky
Waldmannová, Lenka ; Marešová, Zdena (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je analyzovat výuku informatiky na středních školách v České republice, které nejsou zaměřeny na informatické vzdělávání. Pro analýzu je prvořadá legislativa České republiky, ale také poznatky z praxe. Hlavní oblastí zájmu je tvorba Rámcových vzdělávacích programů a jejich aplikace na školách dle Školního vzdělávacího programu. Problematika je také velmi úzce spjata s otázkou státní maturity a její realizací. Zdrojem informací pro tvorbu analýzy jsou legislativní dokumenty vydané Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy České republiky -- např. Bílá kniha (Národní program rozvoje vzdělávání), Rámcové vzdělávací programy pro jednotlivé obory středních škol, Katalog požadavků zkoušek společné části maturitní zkoušky -- Informatika základní úroveň obtížnosti/ vyšší úroveň obtížnosti. Data z praxe jsou získána formou dotazníků, které byly rozeslány na střední školy po České republice, v některých školách proběhla i osobní návštěva. Následné zpracování získaných dat by mělo vést k jasným závěrům a vyvození doporučení pro změny v oblasti výuky informatiky na středních školách.
Biogeografie ve výuce na základních školách
PELIKÁNOVÁ, Petra
Pelikánová P. 2009: Biogeografie ve výuce na základních školách. Diplomová práce. Jihočeská univerzita, Pedagogická fakulta, České Budějovice. 133 s. Tato diplomová práce uvádí přehled problematiky biogeografie a světových biomů, navrhuje výukový text, pracovní listy a didaktický test v rozsahu znalostí pro žáky základních škol. Podkladem pro jejich tvorbu byly analýzy učebnic zeměpisu a přírodopisu pro základní školy. Práce řeší a navrhuje začlenění tématu do osnov a rámcových vzdělávacích programů základních škol.
Využití e-learningových technologií ve výuce na školách středního stupně vzdělávání
Šejtka, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Tato práce se zabývá oblastí elektronického vzdělávání tzv. e-learningem a jeho zaměřením na školy středního stupně vzdělávání. Teoretická část práce definuje e-learning z různých úhlů pohledů, popisuje historický vývoj e-learningu, vhodné formy a prostředky e-learningové výuky pro střední školy. Představuje také několik konkrétních prostředků pro e-learningovou výuku na středních školách. Praktická část práce hodnotí stav využití e-learningových technologií při výuce na školách středního stupně vzdělání v ČR. Výzkum probíhal oslovením většího počtu středních škol dotazníkovou metodou a následné výsledky jsou graficky znázorněny v závěru práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 219 záznamů.   začátekpředchozí210 - 219  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.