National Repository of Grey Literature 30 records found  beginprevious21 - 30  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Protected designation of origin and protected geographical indication labelled foodstuffs made in central regions of France (Franche-Comté, Poitou-Charentes, Limousin, Centre, Bourgogne, Pays de la Loire, Ile-de-France).
KOVANDOVÁ, Petra
ABSTRACT: The thesis is focused on "Groceries with Protected Designation of Origin and Protected Geographical Indication, from central areas of France." Thesis is divided into three parts. After a brief adumbration of the topic, the description of existing protected labels and basic legislative of EU concerning this problematic will follow. The second part will be geographical, where we look closer on the position of central France and discus the list and characteristics of districts of this area. Third the most extensive part will include list and characteristics of specific grocery products protected by copyrights. The thesis contains an extended resume in French language.
Market structure when consumers switch randomly between products
Kadlec, Tomáš
In this paper I assume that consumers choose between products randomly.
Marketing, general-purpose and innovation customer value evaluation of selected products
Bondareva, Anna ; Vlček, Radim (advisor) ; Heřman, Jan (referee)
Srovnání tří podobných výrobků od tří známých výrobců elektrických spotřebičů z pohledu skupiny zákazníků podle určitých postupů měření hodnoty pro zákazníka v různých pojetích a kritické zhodnocení použitých metod.
Racionalizace systému skladování ve vybrané firmě
Chovancová, Markéta ; Lukšů, Vladimír (advisor) ; Rutová, Veronika (referee)
Práce se zabývá skladovacím systémem hotových výrobků v konkrétní firmě. S pomocí dostupné literatury se zaměřuje na výchozí situaci ve firmě, popisuje současný stav způsobu uskladnění a prodeje konkrétních výrobků a navrhuje řešení pro optimalizaci. Záměrem práce je změna současného systému tak, aby došlo k ostranění skladování u externí firmy, zjednodušení a snížení manipulace s hotovými výrobky, převedení expedice výrobků přímo do závodu a dosažení celkového zefektivnění současného stavu skladování a expedice hotových výrobků konečnému zákazníkovi v konkrétní firmě.
Zavádění nového výrobku firmy DK Open, s.r.o. na trh
Bidlová, Karolína ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Nováček, Jan (referee)
Teoreticko-metodologická část je věnována problematice marketingového mixu, novému výrobku, SWOT analýze, analýze konkurence, segmentaci trhu a popisu kroků procesu zavádění nového výrobku na trh. V praktické části je představena společnost DK OPEN, spol. s r. o., dále jsou aplikovány analýzy z teoretické části na zmiňovanou společnost. Na základě analýz je doporučeno firmě zavést konkrétní výrobek. V závěru je navrhnut marketingový mix tohoto nového výrobku.
Ecolabelling in the Czech Republic
Trávníčková, Iveta ; Čamrová, Lenka (advisor) ; Štrěpánek, Pavel (referee)
Bakalářská práce se zabývá tématem ecolabellingu v České republice se zaměřením na označování výrobků ochrannou známkou: ?Ekologicky šetrný výrobek?. Teoretická část práce přináší základní informace o ekoznačení, jako například systém členění ekoznaček a postup žádání o ekoznačku . Praktická část práce se zabývá otázkami, zda se vyplatí označovat výrobky, které jsou ekologicky šetrné, a jaké to má dopady na trh.
Nebezpečné výrobky
Veletová, Martina ; Horová, Olga (advisor) ; Chvojková, Helena (referee)
Práce se zabývá nebezpečnými výrobky na spotřebitelském trhu. v první části je vysvětlen pojem nebezpečný výrobek a stručně charakterizováno několik stěžejních právních předpisů pro tuto oblast.V dalších částech je věnována pozornost dozorovým a výkonným orgánům, stahování nebezpečných výrobků z trhu a zdrojům informací.Stěžejní je část čtvrtá, která se zabývá analýzou vývoje problematiky nebezpečných výrobků.
Vliv ocenění zásob vytvořených vlastní činností na hospodářský výsledek a tvorbu ceny ve výrobním podniku
Zmeškalová, Šárka ; Wagner, Jaroslav (advisor)
Nedílnou součást účetních informací tvoří kalkulace nákladů a ceny. Tato studie popisuje různé způsoby a metody kalkulace, která souží nejen jako podklad pro ocenění zásob vlastní výroby, ale také pro další rozhodovací úlohy v podniku. Ukazuje, jak odlišně působí jednotlivé metody na výši hospodářského výsledku a jaký vliv má způsob kalkulace na tvorbu ceny. O tom, že rozhodnutí ? jak zásoby ocenit ? není pouze věcí potřeb konkrétního podniku, ale že na daný způsob má vliv například legislativa dané země nebo potřeby investorů a jiných externích uživatelů, pojednává druhá část této práce. Konkrétně jsou představeny legislativní požadavky stanovené pro oceňování zásob v České republice a jsou porovnány s požadavky manažerského přístupu. Jako příklad fungování kalkulace a následného oceňování zásob vlastní výroby ve skutečnosti je uvedena mezinárodní společnosti Siemens, konkrétně její dceřiná společnost Siemens VDO v České republice.
Zavedení výrobku na trh
Novotná, Olga ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee)
Práce se zabývá inovacemi, jejich druhy a významem. Charakterizuje jednotlivé kroky zavádění výrobku na trh. Nastiňuje tvorbu dalších složek marketingového mixu. Zaměřuje se na společnost Linet, předního českého výrobce zdravotnického vybavení, a její domácí i zahraniční konkurenci. Popisuje a hodnotí průběh zavedení výrobku této firmy na trh. Jedná se o transportní lůžko Stretcher Sprint.
Ecolabelling - tržně orientovaný nástroj
Vyklická, Lucie ; Šauer, Petr (advisor) ; Fišerová, Alena (referee)
Seznámení se dvěma systémy environmentálního značení v ČR (Ekologicky šetrné výrobky a Produkty ekologického zemědělství) a jejich vzájemné srovnání. Výsledky průzkumu provedeného mezi spotřebiteli o jejich informovanosti ohledně těchto značení. Několik návrhů vhodných pro větší rozvoj trhu s Ekologicky šetrnými výrobky.

National Repository of Grey Literature : 30 records found   beginprevious21 - 30  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.