Original title: Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Translated title: Marketing, general-purpose and innovation customer value evaluation of selected products
Authors: Bondareva, Anna ; Vlček, Radim (advisor) ; Heřman, Jan (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Srovnání tří podobných výrobků od tří známých výrobců elektrických spotřebičů z pohledu skupiny zákazníků podle určitých postupů měření hodnoty pro zákazníka v různých pojetích a kritické zhodnocení použitých metod.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6395

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5119


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share