Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pošta pro tebe-reality TV a sociální motivace participantů
Ptáčková, Renáta ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Gerbery, Juraj (oponent)
_Diplomova_prace_Ptackova_Renata Diplomová práce "Pošta pro tebe - reality TV a sociální motivace participantů" se zaměřuje na sociální užití televize. Popisuje podrobně žánr reality TV, zmiňuje jeho krátkou historii vysílání a soustředí se na motivační prvky jednotlivých participantů pořadu Pošta pro tebe. Zkoumá vliv a účinek médií a vztah mediovaných obsahů ke společnosti a realitě. Za pomoci dotazníků a rozhovorů analyzuje diváckou základnu a zkoumá důvody návštěvy diváků v televizním studiu a důvody televizních diváků, proč pořad vyhledávají v televizním programu a sledují ho. Zkoumá důvěryhodnost pořadu a ptá se diváků, zda by se oni sami stali účastníky pořadu. Dále práce zachycuje diváckou sledovanost a oblíbenost v jednotlivých letech svého vysílání. V neposlední řadě popisuje tvorbu pořadu, jeho zákulisí. Práce je členěna do 4 kapitol: Teoretický úvod práce (objasňuje pojmy, které jsou pro práci klíčové z hlediska tématu), Sledovanost (analyzuje žebříčky sledovanosti prvního kanálu České televize a demografickou skladbu publika), Zákulisí pořadu (popisuje průběh natáčení, role jednotlivých zúčastněných participantů, technické zázemí pořadu), Publikum (definuje, kdo je publikum a interpretuje dotazníky a rozhovory s publikem učiněné). Samozřejmostí je Úvod a Závěr práce. Na samotný konec...
Aplikace pro monitorování multicastových relací
Kopecký, Martin ; Komosný, Dan (oponent) ; Šimek, Milan (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce bylo seznámit se s možnostmi monitorování počítačových sítí a především monitorování multicastových relací. Navrhnout aplikaci pro monitorování těchto multicastových relací v IP sítích. Hlavním bodem práce bylo navržení přehledného grafického rozhraní a výpis multicastových informací ze síťových prvků experimentální sítě. V první části jsou popsány možnosti monitorování počítačových sítí z hlediska použití protokolů a technik pro monitorování. V druhé části je popis experimentální počítačové sítě a několik základních příkazů nastavení multicastu v Cisco IOS a také příkazy pro kontrolu nastavení. V třetí části se práce věnuje popisu vytvořené aplikace pro monitorování multicastu v jazyce Java. V poslední části je testování aplikace na reálné multicastové síti a je zde uveden příklad, jak tuto aplikaci otestovat.
ROLE A VÝZNAM FOTOGRAFIE V MULTIMEDIÁLNÍM SVĚTĚ
Zídka, Lukáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Lidský svět se neustále vyvíjí. Dnešní moderní společnost je v rámci technologického pokroku a globalizace dynamičtější než kdy dříve a to samé platí i pro současné pojetí světa fotografie. Tato oblast lidské činnosti za dobu své existence doznala celé řady změn a to jak technického, tak i duševního a významového charakteru. Jakou úlohu však fotografie hraje v dnešní moderní společnosti? Liší se oproti minulosti, a pokud ano, v čem? Co fotografii přinesly nové technologie a jakou měrou ji ovlivnily? A především, do jaké míry lze fotografii propojit a využít s dalšími složkami multimédií za účelem vytvoření ucelené multimediální zkušenosti? Analýza těchto otázek a jejich zodpovězení tvoří základ této bakalářské práce společně s interpretací výsledků a zkušeností praktických částí (fotografie) skupinového projektu Multimedia Display a Programu aplikovaného výzkumu a vývoje národní a kulturní identity (NAKI) vytvořeného ministerstvem ČR. Cílem této práce je poskytnout efektivní teoretickou základnu pro uchopení významu fotografie s cílem podat předpoklady pro maximální využití jejího potenciálu při tvorbě multimediálního projektu.
Analýza využívání Product Placementu v ČR
PLEVA, Milan
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současné využívání Product placementu v kinematografii a televizní produkci v rámci České republiky, posoudit změny ve využívání PP v souvislosti se schválením novely zákona č. 231/2001 Sb. o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání a na základě analýzy navrhnout vhodná opatření na zlepšení v oblasti využití PP. Téma je pojato především z ekonomického hlediska a analyzuje Product placement jakožto marketingový nástroj. V literární rešerši jsou definovány pojmy, které je nutné znát pro potřeby pochopení problematiky, charakterizován historický vývoj a právní aspekty, hlavní část se zabývá PP jako marketingovým nástrojem, následují zahraniční a české ?best practices? a ?worst practices?, poté hloubkový rozhovor s představiteli mediální agentury odkrývající proces od poptávky ke kontraktu a následná doporučení marketérům firem.
Marketingové řízení ve vybraném podniku
HORNYCH, Michal
Cíle stanovené v zadání práce byly splněny. Byla provedena celá řada dílčích analýz marketingového procesu a současně proběhlo dotazníkové šetření zákaznické spokojenosti, na jejichž základě jsem vyhodnotil současný stav podniku multikina CineStar. Na marketing bude muset společnost CineStar zintenzivnit důraz, neboť boje o diváky této firmy s konkurenčními multiplexy již na několika místech v České republice probíhají. Zároveň sílí i vliv dalších, zejména multimediálních zdrojů poskytujících potenciálním zákazníkům multikina zábavu a možnost využití volného času. V následujících letech lze očekávat další nárůst obou těchto největších konkurentů. Navržená opatření ke zlepšení stávajícího stavu mohou vést ke zvýšení návštěvnosti dle mého odhadu o 10% až 15%, zvyšují úroveň nabízených služeb a lépe uspokojí potřeby a požadavky diváků. Práce by měla především posloužit vedení společnosti CineStar jako zdroj informací i návrhů ke zlepšení současného stavu nabízených služeb prioritně ve směru k divákům. Zaměřuje se na zpětnou vazbu požadavků a potřeb diváků a tím pomůže vedení společnosti CineStar k jejich ještě hlubšímu poznání. Navržená opatření jsou toho logickým vyústěním a odhadovaný přínos pro společnost a posílení konkurenceschopnosti, v případě zavedení, nejsou zanedbatelné. Veřejnosti a studentům může práce posloužit jako studijní materiál problematiky marketingového řízení a provozování multikin a nabízí prostor pro další podrobnější zkoumání jednotlivých charakteristik.
Počítačové zpracování tomografických dat
KONEČNÝ, Jan
Tomografy jsou již značnou dobu jedny z nejdůležitějších diagnostických přístrojů, používaných dnes v každé nemocnici. Právě jednotlivými typy tomografů, zpracováním tomografických dat a prohlížením těchto dat se zabývám v této práci. Popisuji zde čtyři nejběžnější typy tomografických přístrojů, a to CT (rentgenová počítačová tomografie), MRI (magnetická rezonanční tomografie), PET (pozitronová emisní tomografie) a SPECT (jednofotonová emisní počítačová tomografie). V práci je popsán základní princip těchto přístrojů, jejich technické parametry, použití a také jednotlivé datové formáty používané pro tomografická data. V praktické části se zabývám softwarem pro prohlížení a zpracování tomografických dat. Konkrétně volně stažitelnými prohlížeči MRIcro, ezDICOM, Amide, ImageJ a Gpetview. Jsou zde popsány jejich hlavní funkce a uvedeny klady a zápory. Poslední část je věnována programu SPM, který slouží pro pokročilé zpracování 3D dat z tomografických přístrojů: PET, VBM, MRI i zobrazovacích technik EEG a MEG. Popisuji zde jeho možnosti a také jednotlivé kroky při zpracování konkrétních vzorových dat pocházejících z vyšetření na funkční magnetické rezonanci. Práce by měla být určena těm, kteří se chtějí více dozvědět o zpracování tomografických dat a hlavně by měla sloužit jako přehled volně stažitelného softwaru pro zpracování a prohlížení těchto dat.
Já, ty a oni v komunikaci
Čmejrková, Světla
V mediálním dialogu se rozhovor odehrává mezi mluvčím (já) a adresátem (ty/Vy) s vědomím přítomnosti třetích osob (oni). Takový mediální dialog (od televizních zpravodajských interview po talk-show) má triadickou strukturu, neboť bere v úvahu své diváky; stať se zaměřuje na způsoby, jimiž moderator a host budují své pozice a konstruují své identity s ohledem na diváky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.