Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení motivace zaměstnanců
Turečková, Erika ; Buriánová, Eva (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na motivaci zaměstnanců u společnosti ICM, s.r.o. Práce je strukturována ve třech hlavních kapitolách. První kapitola nese název Teoretická východiska práce. Věnuje se především základním pojmům a teoriím souvisejících s motivací. Další kapitolou je Analýza problému a současné situace, která popisuje vybranou společnost a za pomocí dotazníkového šetření se snaží analyzovat současný motivační systém ve společnosti. Poslední kapitolou této práce jsou Vlastní návrhy řešení a přínosy práce, které se zaměřují na zlepšení pracovní motivace zaměstnanců u vybrané společnosti.
Motivovanost pedagogických pracovníků v základních uměleckých školách v závislosti na managementu školy
Kadeřábek, Antonín ; Mazánková, Jana (vedoucí práce) ; Francová, Kateřina (oponent)
3 Resumé: Motivovanost pedagogických pracovníků v základních uměleckých školách v závislosti na managementu školy V této bakalářské práci je zkoumána problematika motivovanosti pedagogů na základních uměleckých školách. Tato práce má za cíl zanalyzovat situaci v oblasti motivování pedagogů ve vybraných školách, ověřit, zdali v oblasti motivace pedagogických pracovníků neexistují některé nové zákonitosti, které se týkají uspokojování Maslowových potřeb, a které by se v manažerské praxi mohly využít k motivaci pedagogů. Ve výzkumné části jsou uvedeny dva výzkumné problémy. První výzkumný problém se zabývá tím, zdali jsou pedagogové motivovaní v souladu s těmi faktory, které považují doopravdy za motivující. Druhý výzkumný problém vychází z předpokladu uvedeného v odborné literatuře a obecně řečeno, slouží k jeho ověření. Zabývá se tím, zdali jsou pro každého z pedagogů nejvýznamnější ty motivační faktory, jež stimulují uspokojení potřeb jednoho z pěti pater Maslowovy pyramidy, nebo zdali jsou pro každého z pedagogů nejvýznamnější ty motivační faktory, jež stimulují uspokojení potřeb týkajících se více pater Maslowovy pyramidy. Explorativní metodou sběru dat (konkrétně dotazníkem), a následnou analýzou získaných dat, bylo zjištěno, že pedagogové z výzkumného vzorku nejsou motivováni v úplném souladu s těmi...
Návrh motivačního programu jako účinného nástroje řízení ve firmě Gala, a.s.
Wagnerová, Libuše ; Kukla, Otakar (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám analýzou původního a zavedením nového motivačního programu v rámci potřeb velké firmy. Konkrétní aplikace je řešena ve spolupráci s firmou GALA a.s. V teoretické části se zabývám procesem motivace, vybranými motivačními teoriemi. V praktické části jsem se zaměřila na charakteristiku zvolené firmy, popisuji historii, sortiment. Dále jsem provedla SWOT analýzu, stručně jsem popsala vývoj počtu zaměstnanců, organizační strukturu atd. Poté jsem z interních materiálů a anonymního dotazníkového šetření zanalyzovala současný stav motivačního programu ve firmě. Na základě vyhodnocení dotazníků, jsem navrhla motivační program a opatření na zlepšení motivace zaměstnanců.
Proposal of Changes for Motivational Programme in the Company Baliarne obchodu Poprad, a.s.
Svobodová, Karolína ; Matúšek,, Igor (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The aim of this bachelor thesis is the proposal of changes for motivational programme in a company Baliarne obchodu, a.s., Poprad. Introduction of the theoretical part explains basic knowledge of motiavation, various theories of motivation and serves as a base for empirical part, in which I analyze current status of motivational programme in the company. Information is obtained through designed questionnaire in a combination with an interview with a manager and observation. Based on these, changes in current system are put forward to improve performance and employee´s work efficiency.
Motivace a evaluace zaměstnanců
Ocelíková, Klára ; Protsenko, Yanina (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je v teoretické části zaměřena na detailní popis veškeré problematiky související s daným tématem. V praktické části je provedena analýza současné situace motivace a evaluace zaměstnanců ve společnosti Zebra Technologies. Cílem práce je navrhnout patřičné změny, na základě teoretických poznatků a výstupů z dotazníkového šetření, které povedou ke zvýšení motivace zaměstnanců a zefektivnění nefinančního systému jejich hodnocení. Tato práce je zpracována pro oddělení HR a bude sloužit jako podklad pro reálné změny ve společnosti, konkrétně na pracovišti v České Republice.
Motivace a evaluace zaměstnanců TMT spol. s r.o.
Čmelíková, Michala ; Žemličková, Irena (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je popsat a zanalyzovat proces motivace a evaluace zaměstnanců ve společnosti TMT spol. s r.o. na základě získaných informací. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska dané problematiky. Praktická část se zaměřuje na současný systém motivace, hodnocení a odměňování zaměstnanců v dané společnosti. V poslední části jsou představeny možné návrhy a doporučení v oblasti motivace a evaluace zaměstnanců, které povedou ke zlepšení tohoto procesu.
Motivace a evaluace zaměstnanců Brněnských vodáren a kanalizací, a.s.
Brandejská, Petra ; Palatin, Roman (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navržení nového systému hodnocení a následného odměňování pracovníků ve společnosti Brněnské vodárny a kanalizace, a.s. Teoretická část se zaměřuje na teorii motivace, hodnocení pracovníků a systém odměňování. V praktické části je na základě průzkumu zhodnocen aktuální systém motivace, hodnocení a odměn a porovnán s teoretickou částí. V závěru jsou uvedeny návrhy, které doporučuji pro zlepšení stávajícího systému odměňování ve společnosti Brněnské vodárny a kanalizace, a.s.
Motivace spolupracovníků ve stavebním podniku
Martincová, Tereza ; Hawlová, Jarmila (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o motivaci spolupracovníků ve stavebním podniku. Cílem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení stávající motivace pro vybraný podnik. Teoretická část je věnována výkladu základních pojmů a teorií, které souvisí s tématem bakalářské práce. Ve druhé, tedy praktické části, je na základě dotazníkového šetření zhodnocen dosavadní motivační systém vybrané firmy a doporučeny jeho případné změny. Návrh zlepšení systému motivace může přispět ke spokojenosti a loajálnosti zaměstnanců v dané firmě, kteří budou svoji práci vykonávat efektivněji a zodpovědněji.
Motivační faktory při výběru studijních oborů Speciální pedagogika a Rehabilitační-psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory
MEDOVÁ, Šárka
Bakalářská práce se zabývá motivačními faktory při výběru studijních oborů Speciální pedagogiky a Rehabilitační-psychosociální péče pro děti, dospělé a seniory. Nejen v profesním životě člověka je důležitým pojmem motivace. Motivace je pohnutkou, která vede k vytčenému cíli. Volba studijního oboru záleží na mnoha faktorech, jež ji mohou ovlivnit. Pokračování ve studiu může být například určitou rodinnou tradicí, nebo je obor studia volen pouze z ekonomického hlediska, s vidinou lepšího ekonomického zabezpečení. U některých lidí se jedná i o určitou seberealizaci, kdy si volí studijní obory, jež jim nabídnou možnost splnění vlastních přání. Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké nejdůležitější motivy ovlivňují studenty oborů Speciální pedagogika a Rehabilitační-psychosociální péče pro postižené děti, dospělé a seniory na Zdravotně sociální fakultě v Českých Budějovicích při jejich výběru. Dílčím cílem je také zjištění spokojenosti se zkoumanými studijními obory a praxí. Ve výzkumném šetření je použita metoda kvantitativního výzkumu, a to za pomoci dotazníkového šetření. Dotazníky byly anonymní a skládaly se z 18 otázek, které byly z velké části uzavřené či polouzavřené. Dotazníky byly rozdány studentům prezenčního bakalářského studia zkoumaných oborů, a to v rozmezí od 7. dubna do 10. dubna 2014. Výzkumu se zúčastnilo celkem 120 respondentů, odpovědělo jich 115. U respondentů tohoto dotazníku převažovaly ženy. Nejčastějšími vystudovanými druhy středních škol jsou, dle výzkumu, SOŠ se zdravotním zaměřením, a to u obou studijních oborů. U oboru Speciální pedagogika následují SOŠ s pedagogickým zaměřením a u oboru Rehabilitační-psychosociální péče gymnázia. Výběr vysoké školy je u většiny respondentů ze Speciální pedagogiky navázáním na absolvovanou střední školu, což může být způsobeno spokojeností s výběrem střední školy a utvrzením v jejich představách o budoucí profesi. U Rehabilitační-psychosociální péče je zde podobná provázanost, především u zdravotního zaměření, velký počet studentů, kteří absolvovali gymnázium, může být spojen s hledáním vhodného zaměření, popř. mohlo dojít k ovlivnění jejich volby. U otázek týkajících se motivace většina respondentů odpověděla, že vzorem z rodiny pro ně nebyl nikdo. S tímto souvisí i další zkoumaný fakt, a to, že volbu studijního oboru ve většině případů neovlivnil nikdo z okolí, pouze vlastní zájem dotazovaných. I proto si vybrali nejčastěji školu, kde mohou uplatnit svůj zájem o obor a kde mohou studovat to, co je baví. Provázanost tohoto ovlivnění vyplývá i z faktu, že velké množství respondentů bylo ovlivněno jejich mimoškolními aktivitami. Mizivé procento účastníků si obor vybralo na základě negativních zkušeností, v rodině či blízkém okolí se téměř u poloviny dotazovaných vyskytují osoby s postižením. Se studijním plánem je spokojena většina respondentů z obou zkoumaných oborů, pouze malá část si není jista nebo je nespokojena. U dotazovaných studentů SPEP dochází u většiny k prohloubení zájmu o studovaný obor díky praxi, kterou vykonávají, v menší míře je tomu tak i u oboru RPB. Respondenti z obou oborů se také shodují, že studium jejich oboru je spíše utvrzuje v představách o budoucí profesi.
Pracovní motivace sester
FLORIÁNOVÁ, Michaela
Současný stav: Slovo motivace znamená pohybovat se, hýbat se. Motiv je faktor, který nás nutí pohybovat se směrem kupředu a splňovat si své cíle. Motivací se zabýval americký profesor Frederick Herzberg a sestavil motivačně-hygienickou teorii motivace. V této teorii se soustředil na spokojenost i nespokojenost respondentů s prací a okolnostmi, které k těmto pocitům vedly (2, 3). Předmět: Cílem výzkumného šetření bylo zmapovat, do jaké míry hygienické (udržovací, vnější) a motivační (vnitřní) faktory ovlivňují pracovní spokojenost sester. Metodika: Pro získání potřebných dat ke zpracování bakalářské práce byl použit kvantitativní výzkum, který byl prováděn pomocí nestandardizovaného dotazníku. Zapojeny byly směnné sestry a staniční sestry z lůžkových oddělení nemocnice v Českých Budějovicích. Téma dotazníku se týkalo motivačních a hygienických faktorů dle Herzberga. Dotazníky byly zpracovány programem SPSS, testem neparametrické korelace a pro vyhodnocení četnosti odpovědí byla použita deskriptivní statistická funkce. Pro statistické potvrzení hypotéz byla zvolena 5% hladina významnosti. Výzkumný soubor: Do výzkumného souboru byly zařazeny směnné sestry i staniční sestry z lůžkových oddělení nemocnice v Českých Budějovicích. Celkem bylo rozdáno 250 dotazníků (100 %) a vráceno bylo 143 dotazníků (57,2 %). Osloveny byly sestry na oddělení kožním, ORL, očním, interním, chirurgickém, rehabilitačním, následné péče, ARO, dětském a urologickém. Výsledky: V rámci vyhodnocení hygienických faktorů pracovní motivace byly sledovány tyto oblasti: podniková politika a správa, vztahy s nadřízenými, vztahy s pracovníky stejné úrovně, plat, jistota práce, osobní život, pracovní podmínky a postavení. Z výsledků vyplývá, že sestry nejsou spokojeny s výší mzdy (74,2 %) a dle jejich názoru mzda neodpovídá odvedené práci (78,4 %). Respondentky poukazovaly na časté konflikty v týmu (52,5 %) a nedostatečné zapojení do rozhodování (57,4 %). Naopak většina sester (92,3 %) se cítí mezi kolegy dobře a atmosféru na pracovišti hodnotí kladně (89,5 %). Mezilidské vztahy na pracovišti hodnotí také kladně (88,8 %) a většina sester (93 %) s kolegy vychází dobře. V rámci vyhodnocení motivačních faktorů byly sledovány tyto oblasti: uznání, povýšení, práce sama, možnost osobního růstu a odpovědnost. Vyhodnocení motivačních faktorů odhalilo pět negativních oblastí. Jednou z nich je poskytování výhod zaměstnavatelem za práci odvedenou nad danou normu, sestry odpověděly, že těchto výhod se jim nedostává (83,9 %). Dle názoru respondentek sestry nemají možnost profesního růstu (51,1 %) a povýšení (74,2 %). Zároveň dle jejich mínění povolání sestry není bráno společností jako prestižní (76,3 %). Za úspěchy a kvalitně odvedenou práci se jim nedostává od nadřízených uznání (56,7 %). Naopak pozitivním zjištěním je, že sestry mají možnost dalšího vzdělávání (88,1 %) a nachází ve své práci seberealizaci (76,9 %). Sestrám se dostává uznání od pacientů (62,2 %). Závěry a doporučení pro praxi: Z výsledků dotazníkového šetření vyplývá, že většina sester překvapivě odpovídala jak na motivační, tak na hygienické faktory kladně. S vyšší přítomností hygienických a motivačních faktorů rostla spokojenost sester s prací. Jako největší problém byla posuzována výše mzdy, která podle názoru sester neodpovídá odvedené práci. Z motivačních faktorů dopadly nejlépe možnosti dalšího vzdělávání, dobré přijetí do týmu a to, že vykonávaná práce sestry baví a vyhovuje jim.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.