Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sjezdové lyžování dětí předškolního a mladšího školního věku a jeho možnosti v regionu Ústí nad Labem, Teplice
Herzina, Tomáš ; Mojžíš, Otakar (vedoucí práce) ; Jahodová, Gabriela (oponent)
NÁZEV: Sjezdové lyžování dětí předškolního a mladšího školního věku a jeho možnosti v regionu Ústí nad Labem, Teplice AUTOR: Tomáš Herzina KATEDRA (ÚSTAV) Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství VEDOUCÍ PRÁCE: PaedDr. Otakar Mojžíš ABSTRAKT: Cíl práce: Cílem této práce bylo zjistit možnosti sjezdového lyžování dětí předškolního a mladšího věku v regionu Ústí nad Labem a Teplice. Dále pak vhodnost lyžařských areálů pro lyžování dětí a pro jejich výuku lyžování. Porovnání lyžařských škol v regionu a způsobu jejich výuky. Dalším cílem, bylo sestavení modelu lyžařského výcviku dětí, a aplikace při samotné praktické výuce dětí a zjištění funkčnosti daného modelu výuky lyžování. Metody práce: Jedná se o výzkum na základě rozhovorů (polostrukturovaných), pozorování (skrytých, otevřených, zúčastněných) a sběru dat z literatury a internetu. Získaná data z literatury a internetu posloužila jako základ k vytvoření otázek použitých v rozhovoru se zástupci lyžařských škol. Výsledky práce: Bylo zjištěno, že lyžařská střediska v regionu (Ski areál Komáří Vížka, Zadní Telnice, Sport centrum Bouřnák) lze doporučit pro lyžování dětí, rodin s dětmi i k výuce lyžování dětí. V každém z uvedených areálů se nachází alespoň jedna lyžařská škola. Pozorováním a rozhovorem se zástupci jednotlivých lyžařských škol byl zjištěn...
Interakce učitele a žáka ve skupinové formě při výuce lyžování
Jedličková, Eva ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název: Interakce učitele a žáka ve skupinové formě při výuce lyžování Cíle: Cílem práce je porovnat interakci učitele a žáka při výuce lyžování v zahraničních lyžařských školách. Metody: V naší práci jsme použili metodu pozorování s využitím kategoriálního systému podle standardizované techniky MADI (modifikovaná analýza didaktické interakce). Jde o 7 kategorií popisující formy chování učitele, didaktický obsah výuky, didaktické situace a postojovou aktivitu. Výsledky: Jednotlivé profily učitelů se prokázaly odlišně, hlavně vlivem dosažené praxe a částečně také vzděláním. Z výsledků vyplynulo, že hlavní rozdíly se projevily u učitele č. 3 s nejkratší dobou praxe. Ve všech zkoumaných kategoriích se diametrálně lišil od ostatních dvou. Tam se rozdíly vyskytovaly také, ale nevýrazně. Učitel č.3 se ve vyučovacím procesu dopouštěl mnoha didaktických chyb. Někdy jeho formy chování, projevů a druhy činnost nesouvisely s vyučovacími postupy a nešlo je konkrétně analyzovat. Klíčová slova: ADI, MADI, lyžařská škola, lyžařská výuka
Podnikatelský plán na Školu lyžování
Mačto, Daniel ; Mgr.Monika Tělupilová (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na školu lyžování. Práce vychází z úvodních teoretických poznatků, po kterých následuje analýza tržního prostředí, konkurence a vypracovaní podnikatelského plánu včetně ekonomického vyhodnocení.
Podnikatelský záměr
Vinkler, Lukáš ; Kašpárek, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je rozdělená na tři hlavní části. Teoretická část popisuje jednotlivé kapitoly podnikatelského plánu. Na základě teoretické části tato práce zpracovává vybrané analýzy lyžařské školy a půjčovny ARON Sport, které poslouží jako základ pro návrhy, které zlepší současnou nepříznivou situaci lyžařské školy.
Budování konkurenceschopnosti firmy
Kárová, Eva ; Juřenčáková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena vhodná strategie rozvoje. V závěrečné části je provedeno zhodnocení navržené strategie a návrh na její implementaci.
Marketingová strategie lyžařské školy School 4 fun.
Burešová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracovat novou marketingovou strategii SCHOOL 4 FUN na rok 2011/2012 včetně návrhů a doporučení pro její zefektivnění. Navrhovaná marketingová strategie je řešením pro vhodné umístění omezených finančních prostředků k tomu, aby si firma udržela konkurenční výhodu, zvýšila prodeje a tím zároveň navýšila své příjmy. K dosažení stanovených cílů byla použita metoda konkurenční analýzy, marketingového mixu a SWOT analýzy. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů. V praktické části je aplikována teorie konkurenční analýzy, SWOT analýzy a analýzy marketingového mixu.
Poptávka po službách lyžařských škol v Krkonoších
Čápová, Hana ; Macáková, Libuše (vedoucí práce) ; Nečadová, Marta (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat hlavní determinanty poptávky po službách lyžařských škol v Krkonoších z hlediska mikroekonomického. V úvodu se věnuji popisu segmentu lyžařských škol z hlediska přispění k tvorbě HDP a podílu na spotřebě domácností. Dále byly stanoveny hypotézy, zakládající se na definovaných determinatech, které jsem ověřovala pomocí dotazníkového šetření provedeného v zimní sezóně v roce 2008/2009 mezi klienty lyžařské školy Ski Baron v Dolním Dvoře. Zmíněn je i výzkum zaměřený na návštěvnost Krkonoš. Dalším bodem je srovnání dvou lyžařských škol vzhledem ke klientele (SKOL MAX ve Špindlerově Mlýně a SKi Baron v Dolním Dvoře).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.