Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 346 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Most na dálnici
Knotek, Jan ; Nečas, Radim (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nové deskové mostní konstrukce přes komunikaci II/464 mezi obcemi Příbor a Bílovec. Most převádí dálnici D47 kategorie D 27,5/120. Pro návrh jsou zpracovány 3 studie. Předpjatá deska obdélníkového průřezu s eliptickou úpravou vnější strany, předpjatý deskotrám a spřažená konstrukce z prefabrikovaných nosníků a monolitické desky. K širšímu zpracování byla vybrána varianta č.1. Výpočet zatížení je proveden programem SCIA engineer 16.1. Návrh a posudky konstrukce jsou prováděny dle platných norem a předpisů.
Analýza chování železobetonové stropní desky
Kubínek, Michal ; Bažant, Zdeněk (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování stávající železobetonové, lokálně podepřené, stropní desky v nemocnici včetně 2. mezního stavu. Výpočet vnitřních sil byl proveden v programu SCIA Engineer. Bylo zhotoveno několik modelů, pro dimenzování byl použit model nejlépe zhodnocující reálné chování konstrukce. Jednotlivé modely byly porovnány s ručním výpočtem pomocí zjednodušené metody náhradních rámů. Po zjištění nevyhovujících průhybů, zejména vzhledem k navazujícím konstrukcím, byl zhotoven nový návrh. Byla zvětšena tloušťka desky a následně proveden nový návrh výztuže. Nová konstrukce byla ověřena na oba mezní stavy.
Statické řešení železobetonové stropní konstrukce historické budovy
Nani, Pavel ; Bažant, Zdeněk (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Hlavní úkol bakalářské práce je návrh železobetonové stropní konstrukce nad 1.NP historické budovy. Historická budova byla postavěna v roce 1874. Má 3 nadzemní podlaží a je nepodsklepená. Železobetonovou stropní konstrukci tvoří následující typy konstrukcí – žebrový strop, stropní deska, trám, klenbová skořepina a schodiště. Žebrový strop je vytvořen ze ztraceného bednění firmy VELOX. Zadané prvky stropní konstrukce jsou posouzeny podle ČSN EN 1992-1-1.
Jednopolový rámový most
Buk, Petr ; Zich, Miloš (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh nosné konstrukce silničního mostu přes řeku. Z vypracovaných variant byla upřednostněna varianta rámového jednopolového mostu. Konstrukci tvoří železobetonová předpjatá deska s náběhy. Most je řešen jako kolmý s délkou přemostění 25 m. Pro výpočet vnitřních sil byly vytvořeny dva výpočetní modely metodou MKP v programu SCIA Engineer 2018: prutový model a deskový model. Práce je věnována porovnání vnitřních sil na prutovém a deskovém modelu. Porovnání krátkodobých ztrát předpětí s výsledky z programu SCIA Engineer 2018. Návrh a posouzení mezního stavu únosnosti a použitelnosti konstrukce byl proveden v souladu s platnými normami a předpisy.
Zastřešení amfiteátru ve Vizovicíxh
Kuchtová, Ludmila ; Štrba, Michal (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh zastřešení jeviště přírodního amfiteátru ve Vizovicích. Konstrukce je navržena variantně ze dřeva a oceli v různém konstrukčním uspořádání. Dispozičně se jedná o trojúhelníkovou stavbu, šířka je navržena 18 m, délka 15 m. Uvažovaná výška přístřešku je 9 m.
Návrh zajištění stavební jámy pro rekonstrukci obchodního domu
Červenka, Jan ; Miča, Lumír (oponent) ; Chalmovský, Juraj (vedoucí práce)
Práce je rozdělena do tří částí. V té první se zabývá návrhem a posouzením jedenkrát kotvené záporové stěny, zajišťující stavební jámu pro rekonstrukci OD Prior ve městě Zlín. Pažící konstrukce je řešena metodou mezních stavů, pomocí softwaru GEO5 a tabulkového editoru Excel. Ve druhé části se práce zabývá cenovým porovnáním klasické verze záporového pažení se záporami z IPN profilů s kotvením přes jedno pole s pomocí převázky, s variantou s větším rozpětím, kde jsou zápory z dvojice UPN profilů uzpůsobeny pro kotvení. Třetí část řeší problém roznosu bočních zemních tlaků po délce záporového pažení. Pro srovnání s empirickými metodami návrhu výdřevy byly použity výsledné hodnoty normálového tlaku z matematického modelu, řešeného pomocí numerické analýzy, metodou konečných prvků, v programu Plaxis 3D. Jako materiálový model byl použit Hardening soil model.
Silniční železobetonový most
Koumar, Jan ; Panáček, Josef (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh silničního železobetonového mostu o jednom poli přes řeku Oskavu v obci Uničov. Most bude převádět silnici II/449 kategorie S 7,5/50. Byly vypracovány dvě tvarové varianty průřezu, z nichž byla pro návrh a posouzení nosné konstrukce vybrána plná deska s lichoběžníkovým průřezem a uvažovaným rozpětím mostu 14,00 m. Vnitřní síly od působícího zatížení byly vypočteny na deskovém modelu v programu SCIA Engineer 18.1 a porovnány s ručním výpočtem na prutovém modelu metodou vzdorujících šířek. Nosná konstrukce je dimenzována na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti.
Deskový most před obcí Staré Město
Tlamka, Tomáš ; Koláček, Jan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh nového kolmého mostního objektu přes řeku Krupá. Návrh byl proveden dle ČSN EN 1992 – 2. Obsahem práce je především návrh nosné konstrukce mostu o jednom poli, který byl vytvořen ve třech variantách. Zvolená varianta je vytvořena pomocí dodatečně předpjaté desky obdélníkového průřezu výšky 800 mm a délce 21,54 m. Staticky je řešen jako podporově uložený s délkou přemostění 19,00 m. Tento objekt převádí komunikaci kategorie S 7,5. Účinky zatížení byly provedeny pomocí výpočtového softwaru SCIA ENGINEER 2014. Veškerá zatížení a posouzení na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti jsou řešena dle daných norem.
Návrh jednoduché mostní konstrukce
Zábranský, Ivo ; Panáček, Josef (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout most o jednom poli jako protinávrh vůči stávajícímu málo únosnému mostu. Most je navržen jako integrovaný z předpjatého betonu T průřezu překonávající vodní tok o délce přemostění 24 metrů. Vnitřní síly na konstrukci byly spočítány pomocí softwaru Rfem 5.01 s následným ručním statickým výpočtem konstrukce dle ČSN EN 1992-1-1 na mezní stav použitelnosti a únosnosti.
Návrh železničního mostu s extrémně stlačenou stavební výškou podle Mostního vzorového listu (MVL) 115
Svoboda, Petr ; Šoukalová, Gabriela (oponent) ; Kožik, Libor (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo statické a ekonomické srovnání tří variant železničních ocelových mostů s extrémně stlačenou stavební výškou podle Mostního vzorového listu (MVL) 115. Všechny mostní varianty měly přemosťovat překážku o délce 10,5 metrů. Pro všechny varianty byl vytvořen 3D model v programu RFEM. Mostní varianty byly posuzovány na stálá zatížení, zatížení od železniční dopravy a další podstatná zatížení. Varianta, která vyšla cenově nejlépe byla poté posouzena znovu podrobněji v rámci samostatného statického výpočtu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 346 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.