Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí21 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Vinkler, Lukáš ; Kašpárek, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je rozdělená na tři hlavní části. Teoretická část popisuje jednotlivé kapitoly podnikatelského plánu. Na základě teoretické části tato práce zpracovává vybrané analýzy lyžařské školy a půjčovny ARON Sport, které poslouží jako základ pro návrhy, které zlepší současnou nepříznivou situaci lyžařské školy.
Budování konkurenceschopnosti firmy
Kárová, Eva ; Juřenčáková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena vhodná strategie rozvoje. V závěrečné části je provedeno zhodnocení navržené strategie a návrh na její implementaci.
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
NAJMANOVÁ, Zuzana
Cílem mé diplomové práce bylo na základě využití postupů a metod strategického řízení zhodnotit konkurenceschopnost lyžařské školy Skischool Lipno na trhu a navrhnout vhodnou strategii vedoucí k jejímu zvýšení. Mezi metody, které jsem v práci použila patří analýza vnitřního prostředí, PESTE analýza, Porterův model, dotazníkové šetření a jako poslední SWOT analýza, na jejíchž základě se stanoví strategie.
Marketingová strategie lyžařské školy School 4 fun.
Burešová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracovat novou marketingovou strategii SCHOOL 4 FUN na rok 2011/2012 včetně návrhů a doporučení pro její zefektivnění. Navrhovaná marketingová strategie je řešením pro vhodné umístění omezených finančních prostředků k tomu, aby si firma udržela konkurenční výhodu, zvýšila prodeje a tím zároveň navýšila své příjmy. K dosažení stanovených cílů byla použita metoda konkurenční analýzy, marketingového mixu a SWOT analýzy. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů. V praktické části je aplikována teorie konkurenční analýzy, SWOT analýzy a analýzy marketingového mixu.
Poptávka po službách lyžařských škol v Krkonoších
Čápová, Hana ; Macáková, Libuše (vedoucí práce) ; Nečadová, Marta (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat hlavní determinanty poptávky po službách lyžařských škol v Krkonoších z hlediska mikroekonomického. V úvodu se věnuji popisu segmentu lyžařských škol z hlediska přispění k tvorbě HDP a podílu na spotřebě domácností. Dále byly stanoveny hypotézy, zakládající se na definovaných determinatech, které jsem ověřovala pomocí dotazníkového šetření provedeného v zimní sezóně v roce 2008/2009 mezi klienty lyžařské školy Ski Baron v Dolním Dvoře. Zmíněn je i výzkum zaměřený na návštěvnost Krkonoš. Dalším bodem je srovnání dvou lyžařských škol vzhledem ke klientele (SKOL MAX ve Špindlerově Mlýně a SKi Baron v Dolním Dvoře).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí21 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.