Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 224 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příčiny drop-outu u volnočasových aktivit dětí
HOTOVÁ, Andrea
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku drop-outu dětí staršího školního věku od volnočasové aktivity. Práce zjišťuje, z jakých konkrétních důvodů děti v tomto věku od svých volnočasových aktivit upouštějí. Téma volného času a jeho náplně je aktuální, volný čas je nedílnou součástí života dětí, je tedy důležité, zabývat se otázkou, proč od volnočasové aktivity upouštějí a co jim může napomoci v jejich setrvání.
Sportovní hala a její zázemí pro základní školu Hudcova 35, Brno
Hlobilová, Lucie ; Klimecký, Martin (oponent) ; Gerö, Jiří (vedoucí práce)
Zadáním diplomové práce je navržení sportovní haly pro základní školu v Brně – Medlánkách. Tomuto zadání předcházel školní projekt v rámci zimního semestru, kde bylo za úkol zpracování rozvojového území s cílem navržení urbanistické struktury pro umístění sportovní haly. Plocha sportovní haly měla být umístěna, v co nejkratší docházkové vzdálenosti od základní školy. Dále pak strukturu vhodně doplnit o další funkce, a to na základě provedených analýz. Plocha pro umístění sportovní haly je v současné době tvořena převážně zemědělskou plochou s náletovou zelení. Terén je mírně svažitý a klesá ze západu na východ. Území je vymezeno ze severní strany stávající zástavbou objektů, z východní strany obslužnou komunikací a ze západu parkem. Cílem diplomové práce je navržení sportovní haly s jednoduchým provozem, tak aby byla zachována její samostatnost i při odpoledním/večerním provozu např. volnočasové aktivity sportovních klubů. V objektu se nachází hrací plocha s tribunou pro diváky, šatny s hygienickým zázemím, víceúčelový sál, kabinety pro učitele a bistro. Jelikož se stavba nachází v převážně zelené lokalitě, snažila jsem se o její zasazení do terénu a splynutí s okolní přírodou pomocí navržení biosolárních střech a zelených fasád. Tyto části živé fasády vyvažují prosklené plochy, kterými je do objektu přiváděno přirozené světlo a vytváří ideální klimatické podmínky pro sportovní aktivity. Živé fasády budou vytvářet příjemné klima i do budoucna v případě realizování zástavby na rozvojovém území. Snahou projektu je využití a zatraktivnění celého území a kvalitní propojení se stávající zástavbou.
Secesní umění ve volném čase dětí
Lachnit, Ondřej ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na secesní umění ve volném čase. V první části, která je teoretická, se zaměřuji na vymezení pojmů volného času, funkcí volného času a vstupní charakteristikou secese, kde se zabývám především dekorativními prvky, jako jsou štuková, malířská a sochařská výzdoba, vitráže, kovové prvky a svítidla. Praktická část se věnuje projektu, který jsem vytvořil pro volnočasové pedagogy a učitele výtvarné výchovy. Na základě vytvořeného projektu jsem s lektory kroužků a učiteli výtvarné výchovy diskutoval nad vytvořeným projektem a bakalářkou práci doplnil jejich výstupy. Koncept projektu je rozdělen do čtyř bloků, které na sebe vzájemně navazují a je určen pro žáky druhého stupně. V prvním bloku se zaměřuji nad hledáním znaků secese s procházkou k architektuře v Praze. Druhý blok se věnuje poznáváním secesních šperků a jeho tvorbě. Třetí blok je zaměřený na architekturu a tvorbu modelu. Poslední, čtvrtý blok se věnuje tématu vernisáže a její přípravy a celkové reflexe všech bloků.
Jak může způsob trávení volného času žáka ovlivnit jeho úroveň práce s turistickou mapou
Škvorová, Tereza ; Hanus, Martin (vedoucí práce) ; Vágner, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje trávení volného času žáků, a jejich vlivu na úroveň práce s turistickou mapou. Součástí této práce je rozbor jednotlivých mapových dovedností. Z různých úhlů pohledu je diskutována problematika volného času. V empirické části jsou nejprve uvedeny výsledky týkající se testu na práci s turistickou mapou a dotazníku na způsob trávení volného času. Dále jsou zhodnoceny výsledky zaměřené na problematiku působení volnočasových aktivit žáka na jeho práci s turistickou mapou. Z výzkumu je zřejmé, že nejlepších výsledků dosáhli ti žáci, kteří využívají mapy v rámci jejich volného času. Pozitivní vliv na práci s mapou má také čtení, sport a hraní na počítači, tabletu či telefonu. Klíčová slova: Volný čas, základní škola, střední škola, mapové dovednosti
Vývoj volnočasových aktivit v Horní Plané za posledních 100 let
NOVÁ, Veronika
Tato bakalářská práce se zabývá volnočasovými aktivitami ve městě Horní Planá. Nejprve definuje pojem volný čas a zájmová činnost. Poté se věnuje historickému vývoji volného času. Další část se zaměřuje na život v pohraničí ve 20. století a událostmi, které jej výrazně ovlivnily. Následuje část, kde je popsaná historie Horní Plané a místních škol. V poslední části je zmapován vývoj volnočasových aktivit, zařízení, spolků a tradičních společenských akcí ve městě.
Celotáborová hra - metodika a praxe
RAKUŠAN, Matyáš
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem celotáborových her, které doprovázejí letní dětské tábory. Nejprve se seznámíme s pojmy jako volný čas, tábor a hra, které úzce souvisí s celotáborovou hrou a pomohou nám pochopit principy její přípravy. Další část je věnována charakteristice vybraných spolků, které využívají celotáborové hry pro svoji činnost na táborech, které organizují. Dále následuje srovnání metodik příprav, realizace a závěru celotáborových her dle literatury, které jsou zmíněny v první části této práce, s postupy jednotlivých spolků.
Představy rodičů hlídaných dětí o naplnění (volného) času, při hlídání pečující osobou
BOHÁČOVÁ, Klára
Práce sestává ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá současnými přístupy k (volnému) času v souvislosti s profesionální péčí a hlídáním dětí. Praktická část přináší výsledky a vyhodnocení kvalitativního výzkumu zaměřeného na představy o žádoucím naplnění/trávení (volného) času v době péče/hlídání, a to z pohledu rodičů hlídaných dětí.
Vybrané hudební činnosti využitelné ve školní družině
KŘÍŽOVÁ, Aneta
Práce s názvem Vybrané hudební činnosti využitelné ve školní družině se zabývá školní družinou jako místem pro volný čas a hudebními aktivitami, které lze zde aplikovat. Tato teoretická práce v úvodních kapitolách popisuje základní charakteristiku cílové skupiny, školní družinu jako místo pro volný čas a současně jako zařízení pro zájmové vzdělávání a také hudební činnosti, které zde mohou probíhat. V další části práce zde popisuji vlastní návrh hudebních činností pro školní družinu, který může posloužit jako inspirace nejen vychovatelkám.
Vektorová grafika ve volnočasovém vzdělávaní
VOLFOVÁ, Terezie
Práce se zabývá tvorbou výukového kurzu se zaměřením na vektorovou grafiku v rámci volnočasových aktivit. Úkolem kurzu je osvojení si základních nástrojů a funkcí v grafickém programu Adobe Illustrator. Pochopit, jak funguje vektorový program a samotný vektor, jaké má využití vektorová grafika. Teoretická část představuje termíny volný čas, pedagogika volného času, mládež, zájmové činnosti, výtvarná výchova, vektorová grafika, barvy a formáty. Praktická část se zaměřuje na samotný kurz, kde se účastnící během tří setkání učí tvořit ve vektorovém programu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 224 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.