Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Franchising jako způsob vstupu na trh
Vajdečková, Barbora ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou franchisingu jako způsobu vstupu na trh. První část je věnována franchisingu z teoretického pohledu. V druhé kapitole je rozebráno postavení franchisingu na českém trhu. Závěrečná kapitola názorně popisuje fungování franchisingu na příkladu úspěšné kosmetické firmy Yves Rocher.
Využití logistiky ve výrobním podniku
BODLÁKOVÁ, Alena
Tato diplomová práce se zabývá využitím logistiky ve výrobním podniku Pivovar Protivín a. s. Podává pohled na současnou situaci českých pivovarů ve světě a v České Republice. Mapuje trendy posledních let v pivovarnictví a také, jak se na tomto odvětví podepsala hospodářská krize. Jsou zde prezentovány hospodářské výsledky Pivovaru Protivín, které srovnávám s výsledky pivovaru Svijany. Analyzuji distribuci produktů Pivovaru Protivín. Za tímto účelem jsem provedla časový snímek rozvozu piva. Dále jsem se zaobírala problematikou obalového hospodářství v protivínském pivovaře. Pro pivovary je specifická složitá a nákladná zpětná logistika vratných obalů. Pokouším se zjistit, zda by nebylo pro protivínský pivovar vhodné začít vyrábět pivo v PET lahvích. Snažím se stanovit úroveň služeb poskytovaných odběratelům protivínského piva. Podle výsledků uvedených v této práci, mají největší požadavky na služby poskytované pivovarem odběratelé působící v gastronomii. Na základě dotazníkového šetření a následných rozhovorů s hostinskými byly sestaveny standardy poskytování služeb v pivovarnictví. Navrhuji možnosti zlepšení, které by měly vést k úsporám, pružnějším činnostem nebo ke konkurenčním výhodám pivovaru a celé skupiny K Brewery.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Tichá, Alice ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se věnuje franchisingu jako metodě možného vstupu na trh. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část objasňuje základní principy fungování franchisingu, jeho historii, koncepci, veškeré aspekty franchisingového podnikání, včetně výhod i nevýhod, plynoucích pro franchisora a franchisanta z této formy spolupráce. Praktická část je zaměřena na fungování dvou franchisingových konceptů Naturhouse a Dietplus.
Franchisingové sítě působící na trhu ČR v oblasti obchodních služeb
Meruňka, Pavel ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Bakalářská práce představuje franchising jako moderní a perspektivní formu podnikání, která v souvislosti s globalizací světové ekonomiky, má velkou budoucnost. Jsou zde vysvětleny principy, na kterých se franchising zakládá, poukázány všechny výhody a nevýhody oproti klasickému podnikání z hlediska obou smluvních partnerů. Poskytuje informace o různých formách franchisové spolupráce, o právních a jiných náležitostech při tvorbě franchisového souboru, o světovém vývoji franchisingu se zaměřením na současnou situaci v České republice a na výhled uplatnění franchisingu u nás v následujících letech. Druhá část práce prezentuje franchisový systém z praxe. Na základě osobních setkání s předními představiteli dvou franchisových společností poskytujících obchodní služby. Autor seznamuje s principy fungování těchto konceptů a analyzuje jejich začátky působení a uplatnění na českém trhu. V závěrečné části je shrnut autorův průzkum, který měl za úkol zjistit informovanost a znalost franchisingu a daných franchisových konceptů mezi mladými lidmi.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Šťastná, Eva ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat možnosti financování franchisingu v České republice. První polovina práce je stručným úvodem do samotné problematiky franchisingu. Dále je vyhodnocena současná situace franchisových konceptů na českém trhu. Stěžejní část práce tvoří samotná analýza jednotlivých možností financování. Pro názornost jsou všechny způsoby představeny na konkrétním příkladu franchisového konceptu Český grunt.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Bláha, Petr ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Hudeček, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje základy franchisingu, postavení franchisingu ve světě a v České republice a jeho obecné výhody a nevýhody pro MSP. Praktická část porovnává výhody a nevýhody franchisingu na reálných firmách z oblasti cestovního ruchu.
Franchising jako forma vstupu na trh
Palásková, Dana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se týká franchisingu jako možné formy vstupu na trh. Teoretická část se zabývá teoretickými náležitostmi - definicí, založením, historií a jeho výhodami a nevýhodami. Praktická část popisuje francouzský franchisový koncept Yves Rocher a jeho působení ve světě a v České republice.
Creation of a franchise system
Jenčuráková, Barbora ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Moje bakalářská práce se zabývá franchisingem jako formou vstupu na trh a přesně popisuje tvorbu franchisingového systému. Cílem je zlepšit povědomí o franchisingu českých podnikatelů a analyzovat jak je teorie uplatňovaná v praxi v prípadě franchisového systému NoWet. V první kapitole definují franchising obecně, jeho historii, hlavní typy, vztah mezi partnery, výhody a nevýhody, a popisují podrobně každý krok, který musí být učiněn při začátku franchisingového podnikání. Druhá část se zaměřuje na franchisový systém NoWet. V této kapitole analyzuju, jak se jednotlivé znaky franchisingu vztahují na tuto společnost. Ve třetí kapitole jsem se pokusila analyzovat celkovou konkurenceschopnost NoWet na českém trhu.
Franchising jako forma vstupu na trh
Těšínská, Eva ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako formou vstupu na trh. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na část teoretickou a praktickou. V první části popisuji fungování franchisingu, výhody a nevýhody spojené s tímto druhem podnikání, jeho historický vývoj ve světě a situaci v České republice. V praktické části je popsán maloobchodní řetězec Vitaland.
Využití franchisingu ve vybrané firmě
Kuchařová, Jana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na franchising a jeho využití v praxi. Cílem práce je vymezení slabých a silných stránek franchisového systému vybrané společnosti OREA HOTELS a navržení změn vedoucích ke zlepšení. V první části jsou definovány pojmy, definice a formy franchisingu,vznik a vývoj franchisingu, výhody a nevýhody franchisingu pro poskytovatele resp. nabyvatele franchisy. Praktická část je věnována aplikaci franchingu ve vybrané firmě, zhodnocení výhod, které tento systém zájemcům o franchisu nabízí a co po nich vyžaduje. Součástí práce jsou i doporučení vedoucí ke zlepšení slabých stránek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.