Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přímý prodej v České republice a ochrana spotřebitele
Riedlbauchová, Marie ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
V první kapitole práce vymezuje přímý prodej a poskytovanou ochranu spotřebitele. Kapitola obsahuje SWOT analýzu a informace o Asociaci osobního prodeje. Druhá kapitola je věnována firmě Amway a zabývá se postupně historií společnosti, jejím vstupem do ČR, marketingovým plánem, organizační strukturou, cenami a odměnami, výrobky a obchodními transakcemi. V závěru kapitoly je demostrováno fungování na kontrétním příkladu jedné skupiny Amway.
Multilevel marketing společnosti Amway
Drozdková, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vlk, Jaroslav (oponent)
Tato práce analyzuje fungování a podstatu multilevel marketingu jako možného systému prodeje výrobků a služeb. V teoretické části je popsán marketing jako takový a přímý prodej, ze kterého multilevel marketing vychází. Jsou zde také uváděny nelegální formy prodeje, které využívají výhod multilevel maketingu. V praktické části jsou aplikovány nabylé znalosti na společnost Amway, jsou pospány její zásady a systém fungování firmy, který je zhodnocen SWOT analýzou.
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Tykvartová, Lenka ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá přímým prodejem jako jednou z efektivních metod nabídky zboží a služeb zákazníkovi. Definuje pojem přímý prodej a jeho druhy. Dále popisuje výhody přímého prodeje pro zákazníky, distributory a společnosti, které ho provozují. Také zmiňuje různé organizace sdružující přímé prodejce ve světě. V praktické části seznamuje s výsledky výzkumu, který byl proveden ve spolupráci se společností Lux(CZ) s.r.o. a který analyzuje její prodejce a zákazníky.
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Kmoníčková, Martina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato práce analyzuje odvětví přímého prodeje jako alternativní nabídku zboží a služeb. Záměrem je seznámit čtenáře s možnostmi, které přímý prodej nabízí, a přinést informace o tom, jak je v současnosti vnímán, a úspěchy tohoto odvětví demonstrovat na jedné z vybraných firem. Práce obsahuje část teoretickou, která se zabývá definicí přímého prodeje, jeho výhodami a nevýhodami a představuje organizace, které se zabývají jeho podporou. Druhá, praktická část práce se věnuje konkrétní firmě, kterou je v tomto případě Amway Česká republika. Závěrem jsou shrnuty výsledky dotazníkové šetření, které prezentují mínění spotřebitelů využívajících přímý prodej.
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Vislousova, Ekaterina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
První kapitola se zabývá přímým prodejem, jsou tam definice, pozitiva a negativa, etický kodex. Druhá část se věnuje přímému prodeji z pohledu firmy a přímého prodejce. Třetí část je zaměřena na praktické využití ve společnosti Avon.
Principy multilevelmarketingu a přímého prodeje
Strnad, Martin ; Slabá, Marie (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Teoretická část se zabývá multilevel marketingem, principy, na kterých stojí a odlišnostmi od přímého prodeje. Dále se zaměřuje na pyramidové hry, analyzuje rozdíly mezi pyramidovými hrami a multilevel marketingem a poukazuje na důvody nelegálnosti pyramidových her. Praktická část se věnuje společnosti Amway Corporation, na její historii a soudní spor, kterým prošla. Poté jsou zde analyzovány principy multilevel marketingu ve společnosti, představeny produktové řady společnosti a její česká pobočka.
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Skála, Ondřej ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá přímým prodejem jako alternativou nabídky zboží a služeb. Analyzuje toto odvětví, zabývá se etikou prodeje a uvádí využití přímého prodeje u společnosti Herbalife Int.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.