Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 126 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koučování a jeho působení na výkon obchodních reprezentantů
Fabianová, Ivana ; Bahbouh, Radvan (vedoucí práce) ; Rymeš, Milan (oponent)
Diplomová práce je věnována analýze psychologického koučování jako metody podporující využívání lidského potenciálu, zvyšování výkonnosti a profesního rozvoje zaměstnanců. Teoretická část poskytuje vymezení pojmu koučování. Zabývá se principy a technikami koučování, vnímáním reality, hledáním řešení a stanovováním a dosahováním cílů. Pojednává o lidském potenciálu jako souboru dispozic a předpokladů k výkonu člověka, a jeho využívání. Popisuje možnosti zvyšování výkonnosti a životní spokojenosti pomocí koučinku. Práce představuje také přehled psychologických přístupů v koučování a jejich vymezení od ostatních způsobů práce s klientem. Druhou část práce tvoří kvantitativní výzkum, v rámci kterého byly analyzované výsledky obchodních reprezentantů, kteří během své práce prošli koučováním. Měřeny byly jejich obchodní výsledky před koučováním a po jeho ukončení. Na základě výsledků výzkumné části diplomové práce byl prokázán statisticky významný rozdíl (p< .001) mezi výkonem obchodních konzultantů před koučováním a ve třech dalších měřeních po koučování. Klíčová slova Koučování, sebekoučování, cíle, principy koučování, efektivita, obchodní konzultant, výkon, potenciál.
Best practices strategické komunikace českých firem se zaměřením na web a komunikaci značky
Jančarová, Tereza ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategickou komunikací českých firem a jejich značek na webových stránkách a formulací best practices pro tuto oblast strategické komunikace. V České republice v současnosti není dostatek výzkumů, které by se touto problematikou zabývaly a principy nejlepší praxe pro komunikaci firem na webu v oboru také chybí. Práce si klade za cíl: vytvořit soubor teoretických poznatků o vybraném tématu strategické komunikace; popsat, jak české firmy komunikují na svých webových stránkách; a formulovat best practices pro strategickou komunikaci firem a značek na webových stránkách. Teoretická část je zaměřena na definování a popis klíčových pojmů a vytvoření báze poznatků pro výzkum. V metodologické části jsou stanoveny výzkumné otázky a charakterizovány vybrané metody zkoumání - obsahová analýza a rozhovory s odborníky z oboru. Pro kvantitativní obsahovou analýzu byl rovněž vytvořen Model tematických okruhů. Hypotéza předpokládá, že nadpoloviční většina vybraných firem nekomunikuje na webových stránkách své cíle ani vize a mise. Z výsledků vyplývá, že většina firem strategická sdělení nekomunikuje, což potvrzuje hypotézu. Zároveň bylo zjištěno, že se v komunikaci firem objevují témata, která se opakují napříč vzorkem a většina zachovává neutrálně formální tón komunikace v...
Tvorba programu adaptačního kurzu pro zdravotnické lyceum
Koubek, Vít ; Bačáková, Radka (vedoucí práce) ; Psohlavec, Lukáš (oponent)
Název: Tvorba programu adaptačního kurzu pro zdravotnické lyceum Cíle: Naším cílem práce je připravit program adaptačního kurzu na základě rešerše literatury teoretické části a praktických zkušeností instruktorů dle specifik třídy. Na tento program získat zpětnou vazbu studentů a vyhodnotit jeho úspěšnost. Metody: Na základě teoretických poznatků z rešeršní práce jsme vytvořili program adaptačního kurzu. Výsledky práce kurzu a jsme vyhodnotili pomocí ankety, kterou vyplnili žáci zdravotního lycea (účastníci kurzu) Výsledky: Výsledkem je program adaptačního kurzu, který využívá získaných poznatků a programů z praxe instruktorů. Práci lze využít jako příručku, jak vytvořit adaptační kurz pro adolescentní věkovou kategorii. Z hodnocení studentů jsme na program získali převážně pozitivní zpětnou vazbu. Závěry: Náš hlavní cíl bakalářské práce pro zdravotnické lyceum Trutnov jsme naplnili. Adaptační kurz jsme dle teoretické části připravili a následně realizovali. Na základě vyhodnocení dílčích cílů ohledně ZV žáků na programy jsme splnili a dospěli k závěru, že bychom dva programy realizovaného kurzu modifikovali či změnili úplně. Klíčová slova: Dramaturgie, reflexe, cíle, adolescence, adaptace, třídní kolektiv
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
JAHN, Adam
Bakalářská práce se zaměřuje na popis vojenského lezení jako výchovně vzdělávacího procesu vzhledem k vojenskému kurikulu. V práci je popsán systém dokumentů, které jsou stěžejní pro vytváření kurzů a výcviků v AČR. Obecně práce popisuje význam jednotlivých publikací či nařízení a snaží se zaměřit na detaily, které jsou podstatné pro edukaci. Cílem této práce je vytvořit doporučení na základě rozhovorů s instruktory lezení a následné analýzy. Doporučení by mělo pomoci instruktorům AČR zlepšit výcvik prostřednictvím případně nově vytvořených publikací, které by mohly přispět k lepší edukaci.
Adaptační kurzy na školách
ČÁPOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zabývá adaptačními kurzy na školách a jejich vlivem při utváření nových třídních kolektivů. V teoretické části je pozornost věnována především na význam adaptačních kurzů, vymezení jejich nejčastějších účastníků (adolescentů) a definici zážitkové pedagogiky, která je neodmyslitelnou součástí těchto kurzů. Ve výzkumné části jsou představeny výzkumné cíle (očekávání žáků od kurzu a jejich reflexe), zvolený výzkumný vzorek (žáci šestého ročníku Základní školy Třešť) a použitý výzkumný postup (kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření).
Reflexe potřeb účastníka letního jazykového tábora
SAITLOVÁ, Eliška
Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání potřeb účastníků letního jazykového tábora, přičemž je kladen důraz na oblast anglického jazyka. Cílem této práce je vytvořit analýzu potřeb účastníků, která dá vedoucím kurzu data k revizi současného sylabu kurzu. Tato práce má dvě části - teoretickou a praktickou. Část teoretická je zaměřena na terminologii potřeb a přání, na jejich reflexi i analýzu. Rovněž jsou zde definovány cíle, a to jak jazykové, tak i další, kterých má být v průběhu jazykového tábora dosaženo. Praktická část je zaměřená na výzkum potřeb účastníků jazykového tábora, v němž jsou analyzovány řízené rozhovory, jak s účastníky, tak s jejich lektory. Na závěr jsou konfrontovány oba pohledy a vytvořena výsledná analýza dosažených potřeb a cílů kurzu.
Návrh marketingového plánu Vinařství Vrítil na 5 let. Návrh v době krize
Vrátilová, Debora Marie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Marketingový plán vinařství Vrátil" se v teoretické části věnuje zprvu vyjmenování pojmů obsažených v textu a navazuje na teoretickou část postavenou na studiu a výběru vhodné literatury pro tvorbu strategie. Základy uvedené v teoretické části jsou dále zpracovány do praktické části. Praktická část začíná obeznámením situace na trhu, představením společnosti a jejích milníku, na které navazuje zpracování analýz. Z analýz byly vyvozeny nejdůležitější prvky pro následnou tvorbu strategie a její implementace, kde je navržen postup pro vytváření obsahu na sociálních sítích.
Na hraně - arteterapie jako inspirace pro výtvarné vzdělávání
Burešová, Tereza ; Jakubcová Hajdušková, Lucie (vedoucí práce) ; Kafková, Helena (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Na hraně arteterapie j ako inspi race pro výtvarné vzdělávání" se zabývá postupy , které jsou typické pro arteterapeutické působení. Nahlíží však na ně o ptikou výtvarného pedagoga. teoretické části práce definuje vzdělávací působení vysvětluje výchova cíle vzdělávání pedagogický pracovník. Zaměřuje se také na konkrétní zákonitosti vzdělávací oblasti Umění a kultura Následně tyto poznatky porovnává s ým působení zákl adní cíle této disciplíny a uvádí přís tupy, které arteterapie využívá. Poté práce základní rozdíl těchto oblastí ve kterých se potkávat. Didaktická a výtvarná část práce se z aměřuje na příklady konkrétních pro vzděláv ací potřeby ve formě graficky zpraco vané příručky Příručka obsahuje pět výtvarných aktivit , které mohou být inspirací pro vyučující výtvarné výchovy. Součástí je t aké teré byly realizovány ve 4. třídě základní ško ly. rámci práce byla také provedena kvalitativní výzkumn á sběru byly rozhovory se třemi respondentkami. Na základě analýzy ů ráce závěru nároky, kt eré může alterov aná původně arteterapeutická aktivita klást na o sobnost výtvarného pedago ga příno sy, které může mít pro žáky. KLÍČOVÁ SLOVA výtvarná výchova, arteterapie, metody, cíle, o sobno stně sociální rozvoj,
Goal Setting in the Climate Policy of the EU
Vinařská, Lucie ; Young, Mitchell (vedoucí práce) ; Bauer, Paul (oponent)
Diplomová práce Lucie Vinařská LS 2022 Abstrakt Tato magisterská práce se zabývá stanovením cílů v klimatické politice Evropské unie. Podrobně zkoumá dostupnou literaturu o stanovování cílů v kontextu obecného globálního, ale především evropského řízení. Cílem této práce je definovat faktory, které přispívají k úspěšnému stanovení cílů, což zajišťuje, že cíle mohou být použity jako účinná strategie řízení. Těmito faktory jsou: (a) povaha problému, (b) charakter aktérů, (c) hlavní rysy prostředí a (d) mobilizace podpory v konkrétních případech, (e) financování, (f) vědecké poznatky, (g) původ cíle (h) překlad cílů. Případy byly vybrány díky tomu, že mohou pokrýt tři různá desetiletí vývoje politiky EU v oblasti klimatu. V každém z těchto tří případů byl proces stanovování cílů popsán podle kritérií s využitím oficiálních dokumentů orgánů EU, jako jsou sdělení Evropské komise nebo závěry Rady Evropské unie, oficiálních internetových stránek orgánů EU nebo oficiálních zpráv. Na základě výzkumu se proces stanovování cílů stal mnohem obsáhlejším, pokud jde o jeho délku a množství práce potřebné pro stanovení cíle. Ačkoli splnění všech kritérií nemusí nutně sloužit jako předpoklad úspěšného stanovení cíle, předložený rámec může sloužit jako plán pro úspěšné stanovení cíle. Výzkum navíc potvrdil vývoj jak ve...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 126 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.