Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Realizace podnikatelského záměru ve stavebnictví
Pech, Jiří ; Jabulka, Vladimír (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Hlavní motivací podnikání je tvorba zisku. Pro tvorbu zisku je potřeba mít podnikatelský záměr. Abychom měli úspěšný podnikatelský záměr, musíme jej správně připravit a poté řídit. Celá práce je zaměřená na tvorbu, uvedení na trh a řízení podnikatelského záměru. Na začátku je úvod do prostředí a následně je vše znázorněno na konkrétním případě. Cílem je ukázat, jak postupovat při tvorbě podnikatelského záměru, jaká úskalí mohou nastat a především, jak ze složité situace udělat výhodu.
Event Marketing – Efektivní využití zážitků a emocí v marketingovém komunikačním mixu firmy
Kafková, Lada ; Coufalová, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem event marketingu a jeho efektivního využití v marketingovém komunikačním mixu firmy. Specifikuje jednotlivé druhy eventů, proces plánování a tvorbu event marketingové strategie. V analytické části se zabývá popisem současného stavu fungování event marketingu v obchodní firmě. Ve vlastním návrhu řešení je navržena optimální event marketingová strategie v obchodní firmě s cílem upoutat pozornost pomocí nevšedních zážitků, prohloubení stávajících obchodních vztahů a navázání nových obchodních vztahů.
Řízení nákladů ve stavebním podniku
Pech, Jiří ; Jabulka, Vladimír (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Hlavní motivací podnikání je tvorba zisku. Pro tvorbu zisku je potřeba postupovat v tvorbě ceny od nákladů. Abychom mohli mít prosperující stavební podnik, musíme náklady řídit a mít je pod kontrolou. Celá práce je zaměřená na řízení nákladů. Na začátku je úvod do prostředí a následně je vše znázorněno na jedné z největších českých tavebních společností. Cílem je prokázat důležitost řízení nákladu při tvorbě zisku a možnost i v těžkém období dosáhnout růstu společnosti.
Životní cíle žáků středních škol
FILIPOVÁ, Gabriela
Bakalářská práce "Životní cíle žáků středních škol" má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část popisuje důležité oblasti života, v kterých si mladí lidé, na základě svých názorů a postojů, stanovují životní cíle. Empirická část zkoumá, jaké plány a cíle mají středoškoláci v regionu Tábor, jaké jsou jejich postoje k vzdělání, celoživotnímu vzdělávání, kariéře, cestování, partnerství a rodičovství a zjišťuje, jestli mladí lidé při rozhodování využívají pomoc odborníků. Na konci práce je vysloveno doporučení pro pedagogické pracovníky a rodiče týkající se rozvoje pozitivních postojů mladé generace.
Řízení změny a související vliv na oblast IS/ICT
Kroupa, Filip ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Hlavním tématem této práce je řízení změny v organizacích, neboli change management. V první části je provedeno shrnutí tématu, aby měl čtenář teoretický základ pro další části práce. Ve druhé části je rozebráno pět nejdůležitějších metodik change managementu. Tyto metodiky jsou popsány, analyzovány a následně porovnány. Z analýzy metodik je vytvořeno pět hypotéz o nejvýznamnějších faktorech ovlivňujících projekty změny. Tyto hypotézy pokrývají celý průběh typického projektu změny a jsou ověřovány v praktické části. V praktické části jsou analyzovány případové studie a jsou provedeny rozhovory. Analýzou obou těchto částí jsou ověřovány hypotézy stanovené v teoretické části a je vytvořen seznam doporučení pro budoucí projekty změny. Tato doporučení vycházejí z praktických zkušeností a mají tak velkou vypovídající hodnotu. V závěru je také zdůrazněna úloha informačních technologií při změnách v organizacích.
KORPORATIVNÍ KULTURA V ORGANIZACI JAKO FAKTOR ZVYŠUJÍCÍ MOTIVACE PRACOVNÍKŮ A EFEKTIVITU PODNIKU
Mashanlo, Elvira ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu 5 nejúspěšnějších podniku podle časopisu "Fortune 500": Procter&Gamble, Kimberly-Clark, Hewlett-Packard, Abbott, General Electric a zjistit klíčové principy na kterých se zakládá jejich organizační kultura. Teoretická část představuje obecné pojetí organizační kultury, její elementy a způsoby vytvoření. V praktické části jsou aplikovány metody (dotazník, rozhovory) na vybrané společnosti a dále jsou zjištěny cíle, které se snaží dosáhnout dané společnosti a klíčové principy na kterých se zakládá jejích organizační kultura.
Etická výchova na základní škole
VELÍKOVÁ, Kateřina
Práce se zabývá popisem zavádění doplňujícího vzdělávacího oboru Etická výchova na základní školy. Teoretická část se zaměřuje na výklad základních pojmů, dále charakterizuje předmět Etická výchova, jeho obsah, cíle a metody. Uvádí potřebné vzdělání učitelů, přibližuje důvody zavádění tohoto předmětu do školního vzdělávání, popisuje vybrané koncepce. V závěru se zaměřuje na přiblížení aktuálního stavu výuky etické výchovy na základní škole. Praktická část je zacílena na výzkum zavádění etické výchovy a aktuální stav výuky tohoto předmětu ve školách. Práce poskytuje komentář výsledků výzkumného dotazníkového šetření mezi učiteli etické výchovy a vyhodnocuje získaná data.
METODIKA ANIMACE ČÁSTI MUZEJNÍ EXPOZICE
PETRÁŠKOVÁ, Jiřina
Práce se zabývá animační metodou seznámení s liturgickými muzejními sbírkovými předměty s ohledem na dětské vývojové etapy. Použité byly metody diskuse,dialog, dramatizace. Vytyčuje své záměry v oblasti výchovně " etické a poznávací.
Zážitková pedagogika a její přístup k výchově a vzdělávání u dětí a mládeže
PILAŘOVÁ, Zuzana
Práce se zabývá uvedením a analýzou přístupu výchovy zážitkovou formou. Teoretická část charakterizuje základní pedagogické pojmy výchovy a vzdělávání, zážitkovou pedagogiku a její komponenty. Popisuje historický vývoj zážitkové pedagogiky a rozpracovává podstatu jejího pedagogického přístupu. Poskytuje výběr přehledu aktivit zážitkové pedagogiky s využitelností ve školním volném čase. Praktická část obsahuje sondu pro zjištění používání pedagogického přístupu zážitkové pedagogiky při aktivitách ve školním volném čase. Pro sondáž byly zvoleny lyžařské výcvikové kurzy. Ve všech třech kurzech pedagogové používají prvky zážitkové pedagogiky, ale jejich postupy nejsou dokonale propracovány na této bázi z důvodu neznalosti. Největší nedostatky se objevily ve fázi reflexe. Zjistila jsem, že pro výchovu dětí a mládeže je nutné mít jak odborné znalosti, tak i pozitivní pedagogický přístup. Významným hlediskem je osobnost pedagoga, protože podle něj se odvíjí vše ostatní. Na základě své práce usuzuji, že zážitková pedagogika má jako výchovný pedagogický přístup velkou budoucnost a bude čím dál více využívána ve výchově a vzdělávání dětí a mládeže.
PŘILEŽITOSTI A OMEZENÍ INTERNETU
Pham, Xuan Son ; Rosický, Antonín (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo seznámit se s pojmem Informace, s hromadnými sdělovacími prostředky pro přijímání, uchování a přenosu informací. Dále pak seznámit se s pojmem Internet a principem jeho fungování, s nabízenými službami poskytované prostřednictvím Internetu, hlavně s jeho omezením a příležitostmi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.