Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Žáková, Eliška ; Kostoláni, Rastislav (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského plánu pro nový projekt Centra sportovních aktivit VUT v Brně. Ananlyzuje současný stav a to z hlediska interního i externího prostředí. Obsahuje návrh na realizaci projektu "Firemní sport" a to v oblasti nákladů i marketingové realizace.
Dítě jako spotřebitel a jeho vliv na rozhodovací procesy dospělých
Lubovská, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Gabrielová, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá dětmi jako specifickou cílovou skupinou, ovlivňující rozhodování dospělých. Teoretická část práce vymezuje pojmy vztahující se k dětem jako spotřebitelům a komercionalizaci jejich dětství, reklamě a jejím typickým médiím, která mají negativní vliv na dětského pozorovatele. Předposlední kapitola se věnuje situaci ve Spojených státech amerických, kde jsou děti považovány za největší konzumenty. Praktická část bude realizována vlastním výzkumem v řadách dětí i rodičů, za účelem zjištění přibližné situace v České republice. Součástí empirické části bude také komparace výsledků právě se zmíněnými Státy.
Klíčové aspekty webových aplikací dle jejich obchodního zaměření
Nemejovský, Michal ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Diplomová práce je primárně zaměřena na charakterizaci klíčových prvků, které jsou důležité při návrhu, implementaci a údržbě webové aplikace, přičemž tyto prvky se různí v závislosti na obchodním modelu aplikace. Práce reflektuje moderní trendy v oblasti návrhu, projektového managementu, UX, webového návrhu, elektronického obchodování, byznys procesů a dalších. Práce se skládá z úvodu, teoretické části, praktické části a závěru. V úvodu popisuji důvod výběru tématu, podrobněji popisuji cíle, předpoklady a omezení práce, zabývám se detailněji strukturou práce, shrnuji její přínosy a představuji rešerše vybrané oblasti. Teoretická část se skládá z informací o podnikání na Internetu a úvodu do webových aplikací, dále jsou zde představeny klíčové domény a popsány nejnovější trendy z různých oblastí webových aplikací. V praktické části jsou z počátku definovány kategorie webových aplikací vycházející z různých dříve představených obchodních modelů. Dále následuje podrobná analýza oblasti komerčních webových aplikací každé kategorie webové aplikace zvlášť, jejímž výstupem je popis trendů a nejlepších praktických postupů v rámci jednotlivých domén obchodní webové aplikace. Poté následuje zhodnocení situace kolem webových aplikací obecně, jelikož i zde se podařilo zachytit standardní postupy a některé trendy. V závěru shrnuji dosažené výsledky, představuji přínos práce a zamýšlím se nad situací kolem webových aplikací.
The marketing strategy of the chosen company on the domestic and foreign market,the comparison with the competition
Tkáčová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Struhár, Peter (oponent)
Oblast finančního poradenství se stává více atraktivní a žádanou. Je to finanční oblast, která nemá na Slovensku dlouhou histórii a to se taky odráží na nevědomosti lidí, využít služby finančního poradenství. Struktura bakalářske práce je řešená tak, aby lépe specifikovala marketingovou strategii vybrané společnosti PARTNERS GROUP SK s využitím poznatků z odborné literatury a interních údajů firmy. Práce přináší přiblížení služby, kterou poskytuje PARTNERS GROUP SK v dané komoditě, přes její marketingové aktivity, přístup a konečný přínos pro klienta.
Reklama zaměřená na děti a její etický rámec
VOTRUBOVÁ, Jindra
Diplomová práce se zabývá problematikou hromadné komunikace a jedné z jejích důležitých součástí, reklamy. Soustřeďuje se na reklamu zaměřenou na děti, popisuje způsob a zdroje její regulace zákonné a samoregulace. Popisuje činnost Rady pro reklamu a srovnává zákonnou regulaci a samoregulaci ve Slovenské republice a ve Spolkové republice Německo. Práce poukazuje nutnost regulace neetické reklamní praxe, která zneužívá svůj vliv na dětského spotřebitele. Zároveň vyzdvihuje nutnost učit děti mediální gramotnosti, která by se především měla stát obranou dětí proti vlivu reklam.
Interne t- its opportunities and its risks for end-user in the Slovak Republic
Schramm, Michal ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Sokolovský, František (oponent)
Tato bakalářská práce poskytuje přehled možností a hrozeb na internetu pro občana uživatele internetu v rámci platné slovenské legislativy. Internet jako takový představuje specifický zdroj informací. Zdroj tak specifický, že pro získání informací o konkrétní věci už nepotřebujete trávit hodiny a hodiny svého volného času, ale připojit se do jeho sítí a najít si danou informaci v mnohem kratším čase. V rámci internetu platí stejné zákony a nařízení jako pro jiné zdroje informací. Například zakazuje se reklama na tabákové výrobky či zbraně. Takže na něm není možné vykonávat libovolnou činnost. Internet je pod dohledem ministerstva informací, pošt a telekomunikací, a různých jiných zájmových skupin jako například skupina "Lidé proti rasismu", které řeší případné porušení narušení zákonů, případně se snaží pomáhat poškozeným v rámci poradenství. Ve své práci jsem poskytl seznam zákonů a činností, které se nesmějí vykonávat na internetu v rámci legislativy některých zemí, hlavně právních norem Slovenské republiky. Taktéž v práci nechybějí různé statistiky o počtu uživatelů internetu na Slovensku a o jeho vývoji zpřed několika let. Případně technologie jaké se využívaly kdysi a jaké se využívají dnes k připojení k internetu. V druhé kapitole je zveřejněná historie internetu a to jak vznikl, jak se vyvíjel, za jakým účelem, jeho specifika. Taktéž jsou tam uveřejněné ceny za služby poskytované na připojení k internetu na Slovensku v minulých letech. V závěru práce je uvedený seznam potenciálních hrozeb, které je možné očekávat v důsledku využití prostředí internetu. Hrozbami ze strany psychicky narušených jedinců, hackerů až do každodenních hrozeb plynoucích z využívání internetu v běžném životě.
Využití Facebooku k propagaci značky
Kotlaba, Josef ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poskytnout srozumitelný a ucelený návod, jak pomocí sociální sítě Facebook vytvořit vhodnou a efektivní prezentaci produktu, značky nebo firmy a využít k tomu všechny možnosti, které tato síť nabízí. V první části popíši, jaké prostředky síť Facebook nabízí, ve druhé části se budu věnovat tomu, jak tyto prostředky využít k vytvoření vhodné prezence na Facebooku. Ve třetí části popíši a nabídnu svůj názor na některé existující prezentace firem a značek a v závěrečné části se pak budu věnovat nekalým praktikám a metodám nevyžádané reklamy, které se na Facebooku objevují, popíši je a nabídnu příklady. Při tvorbě práce jsem vycházel z informací dostupných na Facebooku, jeho Nápovědě a stránkách pro vývojáře.
Analýza trhu reklamních agentur na Českobudějovicku
RANFTLOVÁ, Edita
Tato bakalářská práce se zabývá trhem reklamních agentur, odvětvím reklamy a propagace.Hlavním cílem této práce je zanalyzovat nabídky reklamních agentur a zmapovat vnímání nabídky těchto služeb spotřebiteli, se zaměřením na zlepšovací návrhy. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první část je teoretická, která tvoří obecný základ pro zkoumané téma. Následně je řešená problematika vymezení analyzované oblasti a statistika počtu reklamních agentur v regionu. Poté jsou klasifikovány služby reklamních agentur. Na řešenou problematiku navazuje část analytická, ve které je zkoumáno vnější okolí a tržní prostředí pomocí STEP analýzy, dále je použit Porterův model pěti sil, který sleduje dlouhodobou atraktivitu tržního segmentu a pak ještě O-T analýza, která identifikuje možné příležitosti a určuje rizika v odvětví. Rozbor vnímání nabídky zákazníky je proveden pomocí terénního výzkumu, dotazníkového šetření.
The Compound Words in ad Text of the Magazine (in the age of 70 years and after 2000)
NEUBAUEROVÁ, Erika
Předkládaná práce se zabývá problematikou francouzských složených slov v reklamních textech, a to v období sedmdesátých let a po roce 2000. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části popisujeme funkci jazyka v reklamě, úrovně jazyka, teorie reklamní komunikace. Dále jsme definovali hlavní části společenských titulů a složená slova.V druhé části navazujeme analýzou lexémů excerpovaných z časopisu Elle, pro obě určená období a zároveň bereme v úvahu reklamní motivaci pro různé typy složenin.
Marketing cílený na děti
Boháčková, Lenka ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing cílený na dětské spotřebitele. Práce informuje o teoretických aspektech cíleného marketingu a dále o druzích reklam, se kterými se dítě může setkat. V neposlední řadě také upozorňuje na legislativu, vztahující se k tvorbě a působení reklamních sdělení. Dále je práce zaměřena na psychologické aspekty vlivu reklam na děti. Součástí práce je také výzkum,jehož cílem je vyhodnocení vnímání komerčních sdělení dětmi v současné době a jejich postoje a kupní chování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.