Název: Marketingová stratégia vybranej firmy na domácom a zahraničnom trhu, porovnanie s konkurenciou
Překlad názvu: The marketing strategy of the chosen company on the domestic and foreign market,the comparison with the competition
Autoři: Tkáčová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Struhár, Peter (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců; Marketing; Národní banka Slovenska; Potřeba; Reklama; Služba; Trh; Advertisment; Market; Marketing; Need; Service; The association of Financial Agents and Advisors; The national bank of Slovakia

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35468

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162167


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet