Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí21 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Finanční analýza a srovnání ukazatelů u společností Nike a Adidas
Matyáš, David ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Paško, Michal (oponent)
V této diplomové práci popisuji postup finanční analýzy a následně provádím samotnou analýzu a srovnání dvou přímých konkurentů, kteří používají rozdílné účetní standardy. V průběhu analýzy je potřeba se vypořádat se skutečností, že se Nike, Inc. řídí standardem U.S. GAAP, zatímco adidas AG sestavuje své výkazy na základě IFRS. Docházím k závěru, že v tomto konkrétním případě nedochází k zásadní divergenci mezi zvolenými postupy a srovnání je možné provést, aniž by hrozilo, že vzniknou chyby materiálního charakteru. Ze samotného srovnání vychází, že obě společnosti jsou v dobré finanční kondici, ovšem adidas v několika ukazatelích výrazně zaostává. Jako takové je možné zmínit míru obrátkovosti aktiv, pracovní kapitál, provozní marži, atd.
Znalost marketingových a PR aktivit společnosti Nike
Kubicová, Zuzana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje historii a složky Public Relations. Cílem práce je analýza PR aktivit, které podporují běžecký závod We Run Prague organizovaný společností Nike. Prostřednictvím dvou dotazníkových šetření zjistím úroveň povědomí veřejnosti o závodu a PR aktivitách společnosti a dále vliv aktivit na budování zákaznického vztahu a loajality vůči značce.
Evaluating of shopping atmosphere in NIKE and ADIDAS
Korba, Peter ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Práce posuzuje nákupní atmosféru ve dvou maloobchodních jednotkách společností Nike a Adidas. Celá práce je rozdělená do třech kapitol. První kapitola vymezuje nákupní atmosféru obecně a postupně přibližuje, co všechno se podílí na její tvorbě. Úlohou druhé kapitoly je představení společností Nike a Adidas. Třetí a zároveň poslední kapitola hodnotí nákupní atmosféru, a to nejdříve pomocí terénniho výzkumu, a následně podle marketingového průzkumu. Následuje výsledné porovnaní obou jednotek. Posledním bodem je zhodnocení výsledků a prezentace návrhů na zlepšení.
Analysis of the use of celebrities in marketing
Droščáková, Jana ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Vargová, Martina (oponent)
Témou mojej bakalárskej práce sú výhody a nevýhody využitia celebrít v marketingu. V práci je najprv uvedená charakteristika pojmov celebrita a celebrity endorsement všeobecne a ich využitie v rôznych druhoch priemyslu a následne je opísaný postup pri výbere celebrity k prezentácii značky a jednotlivo rozobrané spôsoby jej umiestnenia spolu s príkladmi úspešného a neúspešneho prevedenia v praxi. Práca obsahuje aj stručný pohľad na právne ošetrenie tejto problematiky a prognózy jej vývoja v budúcnosti. Druhá časť práce je zameraná na marketingovú analýzu využitia celebrít značky Nike. Cieľom práce je potvrdiť resp. vyvrátiť efektívnosť zapojenia celebrít do propagácie značiek.
Corporate responsibility as a part of company strategy
Pavelčíková, Katarína ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je problematika společenské odpovědnosti podniku, která si postupně získává nové příznivce, a tak nabírá na důležitosti. První část práce je zaměřena na popsání základních charakteristik konceptu a následně na objasnění postupu včlenění společenské odpovědnosti do hlavní strategie podniku. Poslední část teoretické části upozorňuje na potřebné rozlišení konceptu od firemní filantropie a Public Relations. V praktické části práce popisuje dlouhodobou strategii společnosti Nike, Inc., jejíž vlastní aktivity zajišťují nejen uspokojení požadavků všech zainteresovaných skupin podniku, ale také podporu vlastního byznysu a celého odvětví, ve kterém podnik působí. Autorka chce prací poukázat na to, že zapracování společenské odpovědnosti podniku do strategického plánu, může firmě pomoci získat konkurenční výhodu a podpořit komunity, jejichž je součástí.
Image a identita značky - vybrané problémy
Petráčková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato práce se zaměřuje na budování silné značky prostřednictvím image a identity značky. Jedná se zejména o analýzu nejrůznějších faktorů, které ovlivňují jak image tak i identitu značky a vymezení jejich důležitosti pro budování silné značky. Velká pozornost je věnována jak hodnotě značky a s tím souvisejícím modelům hodnoty značky, tak také společenské odpovědnosti firem a novým trendům v řízení značek, jako je např. digitální marketing, vírální marketing, event marketing, ale také sponzoring. Provedený výzkum se zaměřuje na identifikaci image dvou nejhodnotnějších sportovních značek. V první řadě se jedná o značku Nike, jejíž image je následně porovnána s image značky Adidas. Na základě výsledků výzkumu je dále provedeno porovnání image značky Nike s identitou této značky, tedy tím, jak značka vidí sama sebe a jak si přeje být vnímána zákazníky.
Výrobková média společnosti Nike
Svobodová, Eva ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Vácha, Václav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na značku, obal a design. Teoretická část obsahuje vysvětelní pojmů a jejich význam. V části o společnosti Nike popisuji její historii, působení v České republice a vybrané prvky značky - slogan, logo a obal. V praktické části jsem použila tři metody šetření - pisemný dotazník, skupinovou diskusi a mystery shopping. Pomocí těchto metod jsem zjišťovala názory na značku a znalost značky.V závěru jsem navrhla několik doporučení pro společnost Nike.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí21 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.