Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení vybrané PR kampaně
Olivová, Linda ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
OLIVOVÁ, Linda, Hodnocení vybrané PR kampaně, bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze, Vedoucí bakalářské práce Ing. Jitka Odehnalová, Ph.D., Praha 2012, 34 s. Bakalářská práce za použití teorie public relations analyzuje a vyhodnocuje PR kampaň události Drum & Walk 2, kterou pořádala společnost H.E.A.T. Program jako PR událost, který měl nabídnout veřejnosti spojení produktu s zážitkem a tím zlepšit celkovou image značky. Cílem práce je analýza použitých PR nástrojů, především media relations, které byly použity před a po události a následně pak zhodnotit jejich dopad na image značky. Sledovanými činiteli budou jak vztahy se zákazníky, tak s obchodními partnery. Jmenovitě půjde o změnu návštěvnosti fitness center, které nabízejí H.E.A.T. Program a změnu poptávky po strojích MaxerRunner, které se využívají právě při tomto cvičení. Práce je rozdělena do tří části. V první, teoretické, jsou popsány základní pojmy z oblasti public relations. Především jde o vztahy s médii, sponzorování a PR události. Jsou zde objasněny metody analýzy dopadu pomocí Pyramidového modelu PR průzkumu. Při analýze je přihlédnuto k Barcelonským pricipům, které zveřejnila Asociací PR Agentur jako doporučení pro měření PR. Druhá, analytická část práce popisuje koncept události Drum & Walk a příslušných prvků komunikačního procesu jako jsou cílové skupiny, cíle, komunikační kanály, sponzoring a organizace události. Dále je zde analýza komunikačního procesu podniku spolu se všemi publikovanými tiskovými zprávami, u kterých je následně provedena analýza z pohledu teorie. Třetí, návrhová část vychází z analytické části a jsou zde popsány dopady PR kampaně na image vztahy se zákazníky a obchodními partnery a image firmy. Dále jsou zde doporučení a poznatky, ke kterým autorku vedlo vypracování této bakalářské práce.
Public relations ve státní správě: Komunikační strategie Prahy 3
Kunová, Martina ; Kubala, Ondřej (vedoucí práce) ; Křítková, Soňa (oponent)
Práce popisuje vztahy s veřejností, nejdůležitější komunikační nástroje public relations a věnuje prostor také médiím v České republice. Podrobně rozebírá komunikaci institucí veřejného sektoru, její konkrétní specifika a omezení. Na závěr první části jsou upřesněny rozdíly mezi státní správou a samosprávou a nastoleno téma komunikace pod vlivem politiky. Praktická část analyzuje současné nastavení komunikační strategie městské části Praha 3. Zabývá se konkrétním využitím jednotlivých komunikačních nástrojů a jejich fungováním v praxi. S pomocí odborníků pak v rámci další kapitoly nachází cesty, které vedou k efektivní komunikaci orgánu veřejné správy. Závěrečná část práce na základě mediálního auditu hodnotí celkovou strategii městské části Praha 3 a předává ji doporučení pro její lepší nastavení a efektivní fungování.
Public Relations domova seniorů
Ingrová, Veronika ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Kubátová, Věra (oponent)
Cílem práce je provést analýzu vybrané neziskové organizace v oblasti činností Public Relations a na základě vlastního šetření navrhnout plán pro vyuţívání nástrojů Public Relations při budování dlouhodobě pozitivních vztahů organizace se stěţejními cílovými skupinami. Práce se zaměří na preferované cílové skupiny, nejen z vnitřního prostředí organizace, ale i z prostředí vnějšího. Součástí práce budou konkrétní návrhy, jak by se organizace měla prezentovat veřejnosti nejenom prostřednictvím médií, ale i vlastní propagací. Návrhy ke zlepšení se budou týkat mimo jiné obsahu a formy webových stránek organizace.
PR komunikace Telco divize společnosti Samsung
Vlachová, Libuše ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Hlaváčková, Kristina (oponent)
Diplomová práce se zabývá PR komunikací Telco divize společnosti Samsung v České republice. Cílem diplomové práce je identifikace klíčových PR nástrojů užívaných v praxi Telco divizí společnosti Samsung, jejich analýza, zhodnocení a doporučení dalšího rozvoje či dalších PR nástrojů pro zkvalitnění komunikace. Teoretická část diplomové práce obsahuje úvod do PR, popis strategického PR procesu, charakteristiku PR nástrojů a zabývá se také výhodami a nevýhodami PR. V praktické části je představena společnost Samsung Electronics a její zástupce na českém trhu Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.. Dále je věnována pozornost charakteristice českého trhu s mobilními telefony, analýze jednotlivých PR nástrojů užívaných Telco divizí a na základě získaných poznatků jsou navrženy možnosti, jak zlepšit PR komunikaci.
Public Relations v praxi malé a střední firmy
Schovánková, Jana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lacko, Jindřich (oponent)
Diplomová práce na téma Public relations v praxi malé a střední firmy se zabývá analýzou PR aktivit v malé poradenské společnosti, působící v Praze. První kapitola práce je zaměřena na teoretické nastínění aktivit public relations. V kapitole jsou diskutovány jednotlivé formy PR a jejich využití v současnosti. Rovněž je zde zmíněno srovnání PR s běžnými prvky ATL komunikace. Druhá polovina práce se již věnuje dané poradenské společnosti. V práci jsou zmíněny konkrétní nástroje public relations v rámci společnosti a jejich návrhy na zlešení. Poslední kapitoly se zabývají analýzou efektivity nákladů na public relations, a to i v porovnání s outsourcingem PR agentury.
Public Relations and Media Relations Activities in the Non-Profit Sector
Kubiková, Katarína ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Porovnávací studie vybraných NNO v České republice. Cílem je ukázát, jak organizace pracují s veřejností, jak přistupují k médiím, jakou používají strategii, jak jsou v prezentaci úspěšné, zda dochází ke vzájemným koordinacím a kolik prostředků na práci s veřejností vynakládají.
Analýza možností efektivního rozvoje vztahů s novináři ve společnosti adidas ČR, s.r.o.
Mikulová, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šatková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením dvou zvažovaných projektů, jejichž realizace by měla vést ke zlepšení spolupráce společnosti adidas s novináři. Těmito projekty jsou showroom určený pro novináře a nové internetové stránky. Jedním z hlavních cílů diplomové práce je analýza a vyhodnocení těchto projektů s využitím metod manažerského rozhodování. Dále je snahou nalézt další možnosti, jak spolupráci s novináři vylepšit a tím dosáhnout vyšší pozitivní publicity pro společnost.
Analýza českého mediálního trhu
Matějovská, Jana ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práci se zabývám analýzou českého mediálního trhu, přičemž jádrem je jeho analýza z pohledu potřeb pracovníků public relations. Cílem práce je zjistit, jak vidí současnou spolupráci s médii právě pracovníci PR. Ujasnit si, jakým způsobem probíhá a na základě čeho si vybírají typ média, s kterým komunikují. Provedla jsem kvalitativní průzkum -- písemné dotazování formou ankety. Dalším záměrem je vytvořit přehled dnes existujících médií dle tématiky, jakou se zabývají.
Propagace a komunikace ve zdravotnictví
Polanecká, Šárka ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je seznámení s jednotlivými nástroji propagace a komunikace ve zdravotnictví. Teoretické poznatky jsou pak aplikovány do praxe na příkladu konkrétního zdravotnického zařízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.