Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motory Honda řady B
Smělý, Jiří ; Bradávka, Marek (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce jsou benzínové čtyřdobé spalovací motory Honda řady B (značené B-series) se zaměřením na jejich parametry, konstrukci a použití v jednotlivých modelech v průběhu produkce. Pozornost je věnována také vhodnosti použití samostatných motorů pro závodní a polozávodní speciály.
Válcová jednotka dvoudobého motocyklového motoru
Stejskal, Miroslav ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Miroslav STEJSKAL Válcová jednotka dvoudobého motocyklového motoru V úvodu práce je stručně popsána funkce dvoudobého motoru. Dále je dle zadaných základních geometrických a termodynamických parametrů určen maximální tlak ve válci během jednoho cyklu motoru. Pro vybrané provozní režimy je provedena pevnostní kontrola pístu a horního oka ojnice. Na závěr jsou dosažené výsledky zhodnoceny.
Pístové motory letadel
Nepraš, Ondřej ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přehledem pístových motorů letadel. Pozornost je věnována známým, netradičním nebo jinak zajímavým konstrukcím pístových leteckých motorů převážně z období druhé světové války. Před samotným popisem konkrétních pístových motorů je zařazena část, která pojednává o historickém vývoji a část o vrtulích. V další části je uvedeno rozdělení a hlavní požadavky na pístové motory letadel. Hlavní část práce tvoří vybrané pístové motory, jejich popis a technická data.
Ideální oběhy spalovacích motorů
Marušák, Ondřej ; Jedelský, Jan (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
V bakalářské práci jsou uvedeny základní termodynamické oběhy a jejich vlastnosti. Z těchto oběhů jsou dále ukázány ideální oběhy zážehového a vznětového motoru, na kterých vyšetřujeme termickou účinnost v závislosti na změně jejich charakteristických parametrů. Výsledky jsou zaznamenány v tabulkách a diagramech. U každého z motorů je také tabulka s nejběžnějšími hodnotami kompresního poměru, konečného kompresního tlaku, konečné kompresní teploty a nejvyššího spalovacího tlaku. Na závěr jsme porovnali termickou účinnost těchto dvou oběhů v T-s diagramech.
Ideální oběhy spalovacích motorů
Polívka, Radek ; Jaroš, Michal (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
V průběhu vývoje automobilů se jasně vyčlenily dva základní typy spalovacích motorů: zážehové (benzínové motory) a vznětové (naftové motory). Cílem práce je provést komplexní analýzu ideálních cyklů těchto motorů (grafické znázornění, odvození platných vztahů, charakteristické veličiny, atd.), s důrazem na nejdůležitější z parametrů – tepelnou účinnost a následně porovnat jejich výhody a nevýhody.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.