Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost a pracovní chování
FRYDRYCHOVÁ, Václava
Bakalářská práce se snaží definovat pracovní spokojenost se vztahem k pracovnímu chování. Teoretická část se opírá o poznatky z odborné literatury. Součástí práce je i dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjištění celkové pracovní spokojenosti a nejdůležitějších faktorů, se vztahem k pracovnímu chování.
Analýza spokojenosti zaměstnanců v ČSOB, a.s.
Novotná, Barbora ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zaměstnanců a jednotlivými faktory, které ji ovlivňují. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část (literární rešerše) je věnována rozboru literatury. Pojednává o různých pojmech a souvislostech, které jsou důležité pro spokojenost zaměstnanců. Praktická část je již zaměřena na konkrétní charakteristiku personálních postupů ve společnosti ČSOB, a.s., které mají zásadní vliv na spokojenost zaměstnanců, jako je systém odměňování, systém motivace, možnosti kariérového růstu, vzdělávání a rozvoje a pracovní vztahy v podniku. Součástí je i sestavení vlastního dotazníku, zpracování a vyhodnocení získaných dat a závěrečná diskuse výsledků.
Motivace a spokojenost pracovníků
Masko, Yuliya ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti pracovníků, kde základní zvolenou technikou výzkumu je dotazníkové šetření. Na základě výsledků výzkumu jsou nalezeny faktory vyvolávající nespokojenost a navrženy opatření pro jejich odstranění.
Analýza spokojenosti zaměstnanců ve firmě Delfi
Chrustová, Eva ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Cílem celé práce bylo shrnout teoretické poznatky o problematice pracovní spokojenosti a faktorech mající velký vliv na spokojenost zaměstnanců a posléze tuto teoretickou rovinu aplikovat na praktickou část. Na základě výsledků, které vzešly z průzkumu, byla navržena zlepšující opatření. K průzkumu byla využita metoda dotazníkového šetření, kterému předcházela diskuse s vrcholovým managementem, který mohl zasahovat a měnit průběh šetření. Průzkumu se mohl účastnit každý zaměstnanec bez ohledu na pozici, kterou ve společnosti vykonává. Výjimku tvořili jednatelé společnosti, kteří nebyli do průzkumu zařazeni. Dotazník byl zaměřen na faktory spokojenosti, které se týkaly obsahu a charakteru práce, odměňování, atmosféry na pracovišti, pracovních podmínek a pracovního prostředí, vedení společnosti, vztahu ke společnosti a osobního rozvoje. Na závěr byly zmíněny otázky týkající se setrvání ve společnosti a důvody odchodu ze společnosti.
Analýza spokojenosti a sociálního klimatu
Urgošová, Jana ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou pracovní spokojenosti zaměstnanců ve společnosti XY, a. s. se zahrnutím aspektu sociálního klimatu. Na základě dotazníkového šetření byly lokalizovány faktory, které pozitivně ovlivňují pracovní spokojenost zaměstnanců, stejně tak faktory, které vyvolávají pracovní nespokojenost. Získané informace byly zanalyzovány, provedena jejich interpretace a navržena vedení společnosti možná opatření, která by mohla vést ke zvýšení pracovní spokojenosti, motivace a sociálního klimatu na pracovištích.
Analýza spokojenosti pracovníků
Cikrytová, Kateřina ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce obsahuje analýzu pracovní spokojenosti pracovníků call centra. V teoretické části je definován pojem pracovní spokojenost, popsány faktory působící na pracovní spokojenost a vztah mezi pracovní spokojeností a pracovní motivací. V aplikační části jsou zpracovány výsledky provedeného dotazníkového šetření a uvedeny návrhy možných opatření pro zvýšení pracovní spokojenosti. Respondenti byli dotazováni na spokojenost s obsahem práce, mzdovým ohodnocením, organizací práce, vztahy na pracovišti, fyzickými podmínkami práce a vzděláním a zaměstnaneckými výhodami.
Analýza spokojenosti zaměstnanců v podniku
Rubáčková, Iva ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Kadlec, Josef (oponent)
Náplní diplomové práce je na základě teoretických poznatků identifikovat základní faktory pracovní spokojenosti, s kterými je provedena analýza pracovní spokojenosti na vybrané společnosti a identifikovat faktory způsobující spokojenost či nespokojenost. Na základě výsledků pak jsou navrhnuta nápravná opatření. K empirickému výzkumu je použita metoda dotazníkového šetření a respondenti jsou dotazováni zejména na odměňování, obsah práce, vztahy na pracovišti, pracovní podmínky, možnosti vzdělávání a kariérový růst. Také jsou dotazováni na jejich názor na společnost a důvod práce pro ni.
Spokojenost zaměstnanců ve veřejné správě
Čmielová, Veronika ; Vláčil, Jan (vedoucí práce) ; Nowakova, Magdalena (oponent)
Člověk je jedním z nejdůležitějších faktorů ve společnosti, který dále vytváří hodnoty. Spokojení zaměstnanci jsou proto jedním z prvků, který odráží celkové fungování organizace. V soukromé sféře plynou do oblasti péče o zaměstnance nemalé peníze, zjištění zda je tomu tak i ve sféře státní je obsahem této práce, která je zaměřena na analýzu pracovní spokojenosti zaměstnanců ve veřejné správě. Práce obsahuje teoretické vymezení problematiky pracovní spokojenosti, postup výzkumu od přípravy, průběhu až po následného zpracování a interpretaci získaných informací. Závěrečná část se věnuje návrhům řešení problémových oblastí.
Analýza spokojenosti a motivace pracovníků ve vztahu k užívanému stylu řízení
Bezděková, Andrea ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Bendová, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza pracovní spokojenosti a motivace pomocí dotazníkového šetření, blíže je výzkum zaměřen na aspekty interní komunikace a osobnost vedoucího pracovníka - manažera. Na základě výsledků výzkumu a jejich porovnání s realitou jsou navržena opatření ke zlepšení stávajícího stavu. Tato opatření se týkají zejména komunikace s pracovníky ze strany vedení společnosti, výběru, rozvoje a užívaného stylu řízení u vedoucích pracovníků a kariérního růstu a rozvoje. Práce je rozdělena do pěti základních kapitol. Úvodní kapitola charakterizuje problematiku, stanovuje cíle práce a pracovní hypotézy, představuje zvolenou metodiku. Další část je věnovaná teorii, objasňuje základní pojmy z oblasti pracovní spokojenosti a motivace, shrnuje nejvýznamnější teoretické přístupy. Po stručné charakteristice podniku následuje samotná analýza dat a jejich následná interpretace. Poslední kapitola zabývá celkovým shrnutím výsledků, ověřením stanovených hypotéz a již zmiňovanými opatřeními ke zlepšení stávající situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.