Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Most přes rondel
Gross, Tomáš ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné konstrukce dvou nových mostů přes rondel. Rondel je součástí exitu 354 dálnice D1. Mosty se nachází v kilometru 278,786 na silnici I/11. Byly vypracovány tři studie. Nosnou konstrukci první studie tvoří dodatečně předpjaté prefabrikované nosníky průřezu I, které jsou spřažené železobetonovou deskou. Nosnou konstrukci druhé studie tvoří dodatečně předpjatý deskotrám. Nosnou konstrukci třetí studie tvoří dodatečně předpjatý dvoutrám. Pro podrobnější posouzení byla vybrána studie číslo 1 - dodatečně předpjaté prefabrikované nosníky průřezu I, které jsou spřažené železobetonovou deskou. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer. Byla provedena fázová výstavba a pomocí TDA časové analýzy. Posudky jsou částečně kontrolovány ručním výpočtem.
SO 217 Most přes řeku Morávku v km 6.205
Hollý, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce spřaženého ocelobetonového silničního mostu. Jedná se o spojitý nosník o sedmi polích, jejichž rozpětí je 36,0 + 57,0 + 75,0 + 90,0 + 75,0 + 57,0 + 36,0 = 426 metrů. Nosná konstrukce sestává ze svařovaných nosníků průřezu tvaru I, které přecházejí do uzavřeného truhlíkového nosníku. Ve výpočtu jsou zohledněny fáze výstavby.
Statické řešení zastřešení nádrže
Sicha, Jakub ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá statickým řešením, návrhem a následným posouzením zastřešení nádrže kruhového půdorysu. Řešení obsahuje návrh a posouzení hlavních částí konstrukce zastřešení dle ČSN EN 1992.
Projekt budovy na Václavském náměstí
Moc, Ondřej ; Hladík, Pavel (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vybraných prvků železobetonové prostorové konstrukce obchodního domu z vyztuženého betonu a předpjatého betonu. Vnitřní síly jsou počítány softwarem SCIA ENGINEER. Předpjatý prvek je počítán pomocí modulu TDA s vlivem fází výstavby. Podrobně je řešen návrh monolitické železobetonové (dále jen ,,ŽB“) trámové stropní desky nad 1. podzemním podlažím (dále jen ,,PP“), monolitického ŽB spojitého stropního trámu o pěti polích desky nad 1PP, monolitického ŽB spojitého průvlaku v 1PP, monolitického ŽB sloupu v 1PP, monolitické ŽB základové patky a stropní trám z předpjatého betonu v 1PP. Dále výkresy tvaru řešených prvků konstrukce a výkresy tvaru výztuže řešených prvků konstrukce. Ostatní prvky konstrukce v této práci nejsou řešeny.
Most přes řeku Moštěnka
Kaut, Tomáš ; Čtvrtlík, Libor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je vyřešení mostu přes řeku Moštěnka. Jedná se o most o jednom poli. Byly navrženy 3 studie, z nichž jedna byla zpracována v rámci bakalářské práce. Vybrána byla varianta č. 2 betonové prefabrikované T-nosníky se spřaženou betonovou deskou. Statické modely byly vytvořeny v programu SCIA 19.1 a IDEA StatiCa 10.1 a posudky zpracovány ručně podle eurokódů. Účinky větru, sněhu, brzdné síly a výškový sklon mostu byly zanedbány.
Most přes potok Živný
Sekanina, Josef ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá navržením silničního mostu přes potok Živný, železniční trať a plánovanou silnici II. třídy mezi obcemi Běleč a Husinec. Jsou navrženy 3 varianty přemostění, z nichž byla pro podrobnou analýzu vybrána varianta 1. – spojitý jednokomorový nosník. Silniční most z předpjatého betonu je navržen a posouzen dle evropských norem – Eurokódů. Do výpočtu je zahrnut také vliv postupné výstavby mostu a její účinky na konstrukci. Dále je vypracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Vícepolová mostní konstrukce
Necid, Miloš ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
V Diplomové práci se zabývám dálničním mostem poblíž Velkého Meziříčí. Dálniční most překonává údolí dlouhé 360 m a vysoké 36 m. Pro každý směr je vybudovaná samostatná nosná konstrukce. Každá z nosných konstrukcí převádí tři pruhy silniční dopravy. Výpočet vnitřních sil provádím ručně i v programu Scia Engineer. Součást Diplomové práce jsou přehledné výkresy, výkresy znázorňující postupnou výstavbu, schéma předpínací a betonářské výztuže
Nosná železobetonová konstrukce
Klajba, Daniel ; Hasala, Ivo (oponent) ; Šulák, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem monolitické železobetonové podzemní konstrukce, která bude zčásti pod stávajícím objektem a z části bude tvořit základ pro novou přístavbu. Konstrukce je navržena jako bílá vana, tedy bez dodatečných izolací proti vodě a zemní vlhkosti. Práce řeší návrh všech konstrukčních prvků (desky, stěny, trámy) z hlediska mezního stavu únosnosti i použitelnosti dle ČSN EN 1992-1-1 . Analýza konstrukce byla provedena pomocí výpočetního programu Scia Engineer 2013 – Studentská verze. Výsledky byly ověřeny zjednodušenou ruční metodou.
Most přes řeku Senici
Urbánek, Filip ; Velešík, Marek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu přes řeku Senici. Na začátku práce jsou navrženy 3 varianty přemostění, ze kterých je k podrobnému posouzení vybrána varianta mostu z předpjatých prefabrikovaných nosníků spřažených s betonovou deskou. Ve výpočtu je zohledněn vliv postupné výstavby. V rámci práce je zpracován podrobný statický výpočet a dílčí části jsou posouzeny na mezní stav použitelnosti a únosnosti dle Eurokódu. Dále je vypracována podrobná a přehledná výkresová dokumentace a vizualizace.
Estakáda přes řeku Bečva
Pidima, Jan ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu o více polích, který převádí dálnici D1 přes řeku Bečvu poblíž města Přerov. Byly vypracovány dvě varianty, ze kterých byla vybrána varianta dodatečně předpjatého komorového nosníku. Statický model a účinky zatížení byly řešeny v programu Scia Engineer 2016.0. Posudky byly počítány ručně podle Eurokódů. Účinky zatížení větrem, nerovnoměrným sedáním podpor a vodorovné účinky od dopravy byly zanedbány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.