Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace výkonu a ocenění činnosti technického dozoru investora při realizaci dopravních staveb
Suchánek, Petr ; Kozlovská,, Mária (oponent) ; Tomek,, Aleš (oponent) ; Gross, Tomáš (oponent) ; Dufek, Zdeněk (vedoucí práce)
V rámci disertační práce doktorand zkoumal, jaké klíčové aspekty existují pro měření kvality práce technického dozoru při výstavbě dopravních komunikací. Zkoumal, za jakých podmínek lze opustit tradiční sledování a fakturaci externích dodavatelů technického dozoru podle odpracovaných hodin, neboť pouze počet hodin pracovníka technického dozoru strávených na staveništi ještě nevypovídá o kvalitě jeho práce. Dále v rámci analýzy činností stavebního dozoru doktorand zkoumal, jestli lze některé činnosti digitalizovat, resp. robotizovat. Výsledky těchto analýz mohou sloužit jako podklad pro možný vznik interního kontrolního mechanizmu jednotlivých pracovníků v podnikatelském prostředí. Dále mohou být aplikovány u veřejných zadavatelů při výběru dodavatele na poskytování služeb výkonu technického dozoru.
Most přes silnici I/55 a železniční trať
Gross, Tomáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává návrh dvou mostů dálnice D1 - Říkovice - Přerov. Mosty jsou spojité o sedmi polích a vedou přes železniční trať a silnici I/55. Staticky se jedná o totožné mosty. Byly vypracovány dvě studie. První studie uvažuje s návrhem prefabrikovaných dodatečně předpjatých nosníků PETRA, které jsou následně zmonolitněny v příčnících a pomocí spřažené desky. Druhá studie je provedena dvoudeskotrámem s příčníky. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu SciaEngineer. Byla provedena fázová výstavba včetně modulu TDA časové analýzy. Všechny výpočty jsou provedeny podle EC.
Vývoj správkové malty s odolností proti vysokým teplotám
Šottl, Jiří ; Gross, Tomáš (oponent) ; Bydžovský, Jiří (vedoucí práce)
V současnosti přibývá železobetonových a betonových konstrukcí, které vyžadují opravu v podobě sanačního zásahu. Práce se zabývá vývojem správkových malt s odolností proti vysokým teplotám, které by umožnily reprofilaci poškozených částí konstrukce požárem a obnovení její funkce. Vývoj správkové malty probíhá na základě rešerší literatury a článků zabývajících se výzkumem hmot odolných vůči vysokým teplotám.
Most přes rondel
Gross, Tomáš ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné konstrukce dvou nových mostů přes rondel. Rondel je součástí exitu 354 dálnice D1. Mosty se nachází v kilometru 278,786 na silnici I/11. Byly vypracovány tři studie. Nosnou konstrukci první studie tvoří dodatečně předpjaté prefabrikované nosníky průřezu I, které jsou spřažené železobetonovou deskou. Nosnou konstrukci druhé studie tvoří dodatečně předpjatý deskotrám. Nosnou konstrukci třetí studie tvoří dodatečně předpjatý dvoutrám. Pro podrobnější posouzení byla vybrána studie číslo 1 - dodatečně předpjaté prefabrikované nosníky průřezu I, které jsou spřažené železobetonovou deskou. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer. Byla provedena fázová výstavba a pomocí TDA časové analýzy. Posudky jsou částečně kontrolovány ručním výpočtem.
Most přes silnici I/55 a železniční trať
Gross, Tomáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává návrh dvou mostů dálnice D1 - Říkovice - Přerov. Mosty jsou spojité o sedmi polích a vedou přes železniční trať a silnici I/55. Staticky se jedná o totožné mosty. Byly vypracovány dvě studie. První studie uvažuje s návrhem prefabrikovaných dodatečně předpjatých nosníků PETRA, které jsou následně zmonolitněny v příčnících a pomocí spřažené desky. Druhá studie je provedena dvoudeskotrámem s příčníky. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu SciaEngineer. Byla provedena fázová výstavba včetně modulu TDA časové analýzy. Všechny výpočty jsou provedeny podle EC.
Most přes rondel
Gross, Tomáš ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné konstrukce dvou nových mostů přes rondel. Rondel je součástí exitu 354 dálnice D1. Mosty se nachází v kilometru 278,786 na silnici I/11. Byly vypracovány tři studie. Nosnou konstrukci první studie tvoří dodatečně předpjaté prefabrikované nosníky průřezu I, které jsou spřažené železobetonovou deskou. Nosnou konstrukci druhé studie tvoří dodatečně předpjatý deskotrám. Nosnou konstrukci třetí studie tvoří dodatečně předpjatý dvoutrám. Pro podrobnější posouzení byla vybrána studie číslo 1 - dodatečně předpjaté prefabrikované nosníky průřezu I, které jsou spřažené železobetonovou deskou. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer. Byla provedena fázová výstavba a pomocí TDA časové analýzy. Posudky jsou částečně kontrolovány ručním výpočtem.
Vývoj správkové malty s odolností proti vysokým teplotám
Šottl, Jiří ; Gross, Tomáš (oponent) ; Bydžovský, Jiří (vedoucí práce)
V současnosti přibývá železobetonových a betonových konstrukcí, které vyžadují opravu v podobě sanačního zásahu. Práce se zabývá vývojem správkových malt s odolností proti vysokým teplotám, které by umožnily reprofilaci poškozených částí konstrukce požárem a obnovení její funkce. Vývoj správkové malty probíhá na základě rešerší literatury a článků zabývajících se výzkumem hmot odolných vůči vysokým teplotám.

Viz též: podobná jména autorů
2 Gross, Tadeáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.