|
Marketingová strategie pekáren Paul na českém trhu
Křivová, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato bakalářská práce je členěná do čtyř částí. První kapitola se zabývá teoretickým vysvětlením pojmu marketing a jeho koncepcí. Druhá kapitola je věnována problematice marketingového plánování. Obsahuje a vysvětluje hlavní nástroje marketingového plánování. Těmi jsou především stanovení cíle a poslání podniku, SWOT analýza a segmentace, targeting a positioning. Třetí kapitola se zaměřuje na marketingový mix a uvádí definice jeho částí. Čtvrtá kapitola je zaměřena na pekárnu PAUL a aplikování části teoretické do praxe.
|
| |
|
Retailing v Bělorusku
Biazrukaja, Aksana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci věnuji svoji pozornost vývoji maloobchodu v Bělorusku v posledních letech a možnostem vstupu na běloruský trh zahraničních retailerů. Nejprve jsem se zabývala popisem aktuální situace v Bělorusku, a to jak ekonomické tak politické. Následně jsem pokračovala popisem maloobchodního trhu, jeho základních ukazatelů, nejpoužívanějších způsobů prodeje a druhů prodejen a marketingovou komunikací. Popsala jsem spotřebitelské chování běloruského zákazníka a možnosti vstupu na běloruský maloobchodní trh zahraničních sítí.
|
|
Retailing ve Vietnamu
Šefrová, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci jsem se nejprve soustředila na představení Vietnamu a na jeho hospodářský vývoj. Následuje část věnovaná maloobchodu se zhodnocením Vietnamu jako atraktivní země pro retailingové investice. V závěrečné části popisuji vlastní zkušenosti s nakupováním v této zemi.
|
|
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybrané lokalitě
Lasáková, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vlk, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupních podmínek ve městě Ostrava a chováním zákazníků nakupujících potravinářský sortiment v ostravských maloobchodních prodejnách. V první kapitole, jež se zaměřuje na nákupní podmínky z teoretického hlediska, je podrobněji popsána obchodní vybavenost města, územní analýza a typy maloobchodních jednotek. Druhá kapitola práce popisuje faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele a současné trendy v chování českého spotřebitele, jež uvedla společnost INCOMA GfK. Poslední dvě kapitoly práce spadají již do praktické části a je v nich provedena analýza nákupních podmínek a analýza nákupního chování zákazníků. V závěru práce jsou výsledky výzkumu provedeného v Ostravě pomocí dotazníkového šetření shrnuty a porovnány s celorepublikovými trendy zveřejněnými společnosti INCOMA GfK.
|
|
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybraném městě
Michálek, Jakub ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
V teoretické části popisuje tato práce maloobchodní síť a současné trendy v prodeji rychloobrátkového, obzvláště potravinářského zboží. V praktické části je rozebrána vybavenost města Hradce Králové těmito prodejnami, které jsou vzájemně srovnávány podle předem určených kritérií. Dále práce analyzuje chování zákazníka, které bylo zjišťováno pomocí dotazníkového šetření.
|