Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Letecká doprava a postavení společnosti Travel Service na českém leteckém trhu
Jeřábková, Petra ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu současného postavení společnosti Travel Service, a.s. na českém a středoevropském leteckém trhu. Stejně tak se snaží vyzdvihnout aspekty, které stály za úspěšným vývojem společnosti až na pozici, ve které se nachází dnes. Teoretická část práce je zaměřena na historii letecké dopravy, členění letecké dopravy a leteckých společností, ale i na letecké aliance a nízkonákladové společnosti. Dále je zde rozebírána letecká doprava ve světě, současné trendy v leteckém průmyslu a postavení v cestovním ruchu. Analytická část popisuje společnost Travel Service od prvopočátku až po její stabilní rozvoj na dnešní úspěšnou pozici. Jsou zde rozebírány např. hospodářské výsledky, interní statistiky společnosti, služby, strategie, či aktuální novinky společnosti. V této části je také zmíněna i velmi důležitá součást celé společnosti, a to společnost SmartWings, která je zaměřena na nízkonákladové pravidelné lety.
Postavení letecké společnosti Travel Service na trhu
Družecká, Barbora ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá postavením největší české soukromé letecké společnosti Travel Service na trhu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol v logickém sledu. První kapitola se věnuje historii firmy, od jejího založení po současnost, zabývá se vývojem flotily a obsahuje informace ohledně managementu firmy. V druhé kapitole je popsán aktuální letadlový park, jednotlivé klíčové pozice a věnuje se rozvoji společnosti, co do počtu přepravených cestujících, tak také ziskovosti. Další kapitola je věnována strategii a působení na trhu, kde jsou zachyceny všechny podstatné a důležité změny, kterými firma prošla za celé období své existence. V poslední kapitole jsou popsáni hlavní konkurenti v České republice, tak v Evropě. Cílem práce je uceleně sjednotit informace a zajímavosti o firmě, která se během pár let dostala na vrchol ve svém oboru a dále roste a své působení rozšiřuje i do dalších zemí.
Komparace služeb nabízených v letecké dopravě na evropském, americkém a asijském kontinentu
Žahourová, Lenka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hovorka, Lukáš (oponent)
Tato práce se zabývá komparací služeb, které nabízejí letecké společnosti na třech světových kontinentech -- v Evropě, Americe a Asii. První kapitola vymezuje základní pojmy důležité pro další zpracování práce. Je zde stručně popsána historie letecké dopravy, její výhody a nevýhody, letecké společnosti a jejich členění. Hlavní částí této kapitoly je vymezení služeb nabízených v letecké dopravě, palubních i pozemních. Druhá kapitola stručně shrnuje současné trendy v letecké dopravě. Ve třetí kapitole jsou stanovena komparační kriteria a kriteria pro výběr leteckých společností, jejichž služby budou následně porovnávány. Ve čtvrté kapitole jsou nejprve uvedeny služby vybraných společností a následně je provedena jejich komparace.
Way of cooperation in international trade, Alliances of airline companies
Šiserová, Tatiana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Drličková, Lenka (oponent)
Základní myšlenkou diplomové práce je analýza a zhodnocení fungování aliancí v globálním ekonomickém prostředí. Specializuje se zejména na charakteristiku konkrétního typu aliance, a to letecké aliance. Diplomová práce obsahuje 9 grafů, 10 tabulek a 5 obrázků a je strukturálně rozdělena na tři samostatné kapitoly, které jsou tematicky odděleny. První kapitola sleduje základní determinanty fungování aliancí, jejich strukturu, typologii a složení. Jejím cílem je vysvětlit základní proměnné nutné pro pochopení následujících kapitol. Kromě základních rozdělení sleduje i hlavní výhody a nevýhody zapojení společností do aliancí. Druhá kapitola je zaměřena konkrétně na fungování aliancí v rámci leteckých společností. Sleduje jejich historický vývoj, legislativní regulované prostředí a celkově prostor, ve kterém tyto aliance vznikají. Porovnává zejména jejich působení v rámci evropského a amerického prostoru. Třetí kapitola porovnává výhody a nevýhody členství velkých a menších členů ve Star Alliance. Porovnává je na základě regionálních úrovní, fundamentálních srovnávacích a technických analýz.
Integrace leteckých společností a její vliv na spotřební chování zákazníků
Kosinová, Lucie ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hovorka, Lukáš (oponent)
Diplomová práce popisuje proces integrace mezi leteckými společnostmi a její pozitivní a negativní dopady na cestující. Zabývá se charakteristikou jednotlivých forem integrace, přičemž největší pozornost je věnována aliancím a fúzím. S ohledem na skutečnost, že cestující je při výběru letecké společnosti ve velké míře ovlivňován cenou za přepravu, představuje práce empirický model, který zkoumá vliv členství v jedné z globálních aliancí na výslednou cenu letenky na dálkových linkách. Kromě ceny je pozornost věnována také charakteru a diverzifikaci poskytovaných služeb. Práce se v další části věnuje připravované fúzi mezi společnostmi British Airways a Iberia, jejím předpokladům, podobě nové společnosti a identifikaci případných rizikových faktorů, které by mohly fungování společnosti negativně ovlivnit.
Budování věrnostrních programů jako nástroj marketingové komunikace
Shatova, Mariya ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Magdyčanská, Radmila (oponent)
V této práci jsou popsány věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace se zákazníky. První kapitola pojednává o teoretických východiskách, z nichž se dá pochopit, proč věrnostní programy jsou nezbytným a velmi účinným nástrojem komunikace se zákazníkem. Jak založit účinný věrnostní program. Druhá kapitola seznámí čtenáře s historií věrnostních programů a prvním věrnostním programem, který byl založen společností American Airlines. Třetí kapitola popisuje věrnostní programy ve třech aeroliniích a seznamuje s tím, jaké moderní věrnostní programy tyto společnosti nabízejí. Poslední část je zaměřena na analýzu, která byla získána provedením vlastního výzkumu. Prostřednictvím této analýzy je ukázáno, že věrnostní programy jsou široce vnímány lidmi a mohou být úspěšně prosazené u různých společností. Druhá část výzkumu se týká leteckých společností a ukazuje, jak jsou věrnostní programy využívané a vnímané v tomto konkrétním případě.
Analýza současného charterového trhu v České republice
Karmazínová, Barbora ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného leteckého charterového trhu v České republice a zaznamenáním všech aktuálních změn a informací. Úvodní část obsahuje historii a rozdělení letecké dopravy do kategorií. Další část se zabývá specifiky a odlišnostmi charterové letecké dopravy od klasických. Popisuje spolupráci charterových společností a cestovních kanceláří a také cenotvorbu- vznik vzájemných smluv a tarifů. V třetí části je samotná analýza a popis největších českých charterových společností, které působí na trhu v oblasti bezprostředně spojené s cestovním ruchem- lety na dovolené vytvořené jako balíky služeb cestovními kancelářemi. Ve čtvrté části bakalářské práce jsou zaznamenány trendy v letecké dopravě, jejich porovnání a vliv na leteckou dopravu. Zmíněn je také význam výstavby nového pražského letiště Vodochody a jeho dopad na vývoj a růst charterové dopravy v České republice.
riskcoverage in travelling with commercial insurance
Simkaničová, Soňa ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent)
První kapitola pojednáva o možnostech pojištění jednotlivce při vycestování do zahraničí. Druhá a třetí je věnováná pojištění v oblasti cestovního ruchu, a to pojištění cestovních kanceláří a leteckých dopravců proti insolvenci. Za teoretickou částí následuje vyhodnocení popisného výzkumu o zkušenostech dotázaných respondentů při zahraničních cestách s cestovním pojištěním a spokojenosti s cestou prostřednictvím cestovní kanceláře a/nebo leteckou spoločností.
Analýza webových stránek vybraných leteckých společností v ČR
Veis, Richard ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Pösinger, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje analýze webových stránek a analýze přístupnosti účetních výkazů, které jsou obvykle součástí výročních zpráv. První část je věnována teoretickým východiskům a normám, jak by si firma, v tomto případě letecká společnost, měla počínat. Ve druhé části jsou tato východiska aplikována na konkrétní letecké společnosti, které jsou významnými hráči na trhu české letecké dopravy osob. Závěrem je sestaveno hodnocení analyzovaných subjektů, dále pak konkrétní doporučení. Tato doporučení mají sloužit ke zvýšení konkurenceschopnosti daného subjektu z pohledu sledované oblasti.
Analýza komunikační strategie SmartWings
Roučka, Jakub ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dufková, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je rozpracovat strategii marketingové komunikace značky SmartWings, pod níž provozuje své pravidelné nízkonákladové lety společnost Travel Service, a.s. Podklad pro tento záměr tvoří dvě teoretické kapitoly. První z nich se věnuje rozboru obchodních modelů v civilním letectví (klasický vs. nízkonákladový) a vyzdvihuje jejich specifika, druhá část pak poskytuje potřebný vhled do teorie marketingové komunikace. Třetí kapitola, zaměřená přímo na komunikační strategii značky SmartWings, nejprve mapuje metody marketingové komunikace v současnosti využité a dále se soustředí na návrh možného zefektivnění komunikačních procesů firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.