Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 231 záznamů.  začátekpředchozí202 - 211dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití potenciálu Říma jako destinace pro české turisty
HLAVÁČKOVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce bylo pokusit se přiblížit Řím, jeho památky a kulturu českým turistům. Atmosféra a historie tohoto "Věčného města" láká již více než dvě tisíciletí návštěvníky z celého světa. Dalším cílem práce bylo přiblížit zájemcům také kulturu a tradice, které se ve městě prezentují. Rozvrhnout zájezdy do celého roku a zároveň je organizovat tak, aby se v době návštěvy konala ve městě nějaká významná událost. Na základě informací získaných z dotazníkového šetření bylo navrženo 5 tras zájezdů. Do těchto návrhů byly zahrnuty památky, kulturní a společenské akce a individuální odpočinek pro každého turistu. Ubytování je situováno do centra města. Toho mohou využít mladí lidé, kteří chtějí mít v dosahu různé druhy zábavy, nebo prostě všichni, kterým nevadí ruch velkoměsta. Pro ostatní byl navržen zájezd s ubytováním u krásného jezera Bracciano, nad nímž stojí zámek Odescalchi. Turisté, kteří zvolí tuto variantu, mohou využít jezero a okolí k sportovním účelům. Mohou se zúčastnit nabízených fakultativních výletů po okolních Etruských památkách a navštívit hlavní město. V návrzích je využívána jak autobusová, tak letecká doprava.
Analýza nabídky cestovních kanceláří v České republice
CHALUPSKÁ, Lucie
Prvním cílem diplomové práce bylo zmapovat trh cestovních kanceláří v České republice. Sekundárních dat bylo využito pro zjištění trendů včetně trendů v oblasti marketignu a pro porovnání českého trhu se zahraničním. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření, kdy byly dotazovány českobudějovické cestovní kanceláře a agentury na otázky týkající se zejména finanční krize. Na základě zjištěných dat bylo navrženo následující. Aby české cestovní kanceláře cenově konkurovaly německým, musely by zavést více charterových letů a upravit výhody first minute a last minute. Měly by také zvýhodnit své nabídky poskytováním různých slev, výhod nebo půjček, aby tak čelily důsledkům finanční krize. Nabídka zájezdů prodávaných na internetu by se měla zaměřit také více na mladší generace. A nakonec, protože se velké cestovní kanceláře stávají stále oblíbenějšími, dá se očekávat pokles celkového počtu cestovních kanceláří na českém trhu.
Inovace služeb malých cestovních agentur a jejich srovnání
STEJSKALOVÁ, Eva
Cílem bakalářské práce byl návrh inovací, které povedou k zefektivnění práce v cestovní agentuře a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu. Vybrány a analyzovány byly dvě cestovní agentury z Benešova. Při posuzování situace ve vybraných agenturách byl použit rozhovor a komparace. K vyhodnocení situace byla použita SWOT analýza a analýza počtu prodaných zájezdů. Na závěr jsou popsány návrhy na zlepšení situace v agenturách.
Turistická reklamní kampaň ve vztahu k cílovým skupinám
NOVÁKOVÁ, Lenka
Lenka Nováková. Turistická reklamní kampaň ve vztahu k cílovým skupinám (komparativní analýza). Bakalářská práce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, Ústav romanistiky FF JČU, 2008. Cílem této práce je analýza cestovních kanceláří a jejich produktů, které jsou dostupné pro klientelu v Českých Budějovicích a jejich nejbližším okolí. Je zde vypracován přehled všech zastoupených forem cestovního ruchu a jednotlivých nabízených zájezdů v rámci těchto forem. Propagace jednotlivých cestovních kanceláří je zkoumána zejména z pohledu jejich webových stránek. Ty jsou pro prostředkem k vzájemné komunikaci mezi zákazníkem a cestovní kanceláří, poskytují informace o jednotce cestovního ruchu a nabízených produktech a zprostředkovávají koupi zájezdu. Podoba webových stránek úzce souvisí jak s druhem zájezdů, který poskytují, tak s určitou částí klientely, pro kterou jsou zájezdy určeny.
Současné a budoucí postavení železniční dopravy v cestovním ruchu
KORDOVSKÝ, Jan
Bakalářská práce se zaměřuje na stručnou charakteristiku a možné využití železniční dopravy v cestovním ruchu převážně na území České rebubliky. Autor píše o prognózách do budoucna, železničních koridorech, současných nabídkách a novinkách vytvořených pro podporu cestování vlakem. Uvádí srovnání s ostatními druhy doprav a přikládá několik návrhů na zlepšení a další rozvoj železniční dopravy v cestovním ruchu.
Stanovení obchodní strategie vybraného podniku služeb
KOLÁŘOVÁ, Veronika
Hlavním cílem mé diplomové práce je analýza stávající obchodní strategie zkoumaného subjektu. Na základě podrobné analýzy marketingu, konkurence a pozice cestovní kanceláře na trhu je vytvořena nová obchodní strategie, prostřednictvím které je na trh zaveden nový produkt cestovní kanceláře - zájezd. Nový zájezd je vytvořen na základě dotazníkového šetření, které vyjadřuje potencionální zájem spotřebitelů o určitý produkt.
Podmínky podnikání cestovních kanceláří a agentur.
Kouba, Matěj ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Koucká, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou cestovního ruchu, zejména cestovních kanceláří a agentur. Práce se také věnuje podmínkám podnikání v ČR, ochraně spotřebitele v oblasti cestovního ruchu a internetovým prodejem cestovních služeb.
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Tichopádová, Eva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Internet je považován za významný přínos v historii rozvoje lidstva. Vytváří nejen určitý "prostor", kde lidé komunikují, dovídají se informace, ale slouží také jako prezentace firmám. Pro firmy již není nejdůležitější, aby se orientovaly na trhu, musí se také zviditelnit na internetu. Cílem této bakalářské práce je posouzení možností marketingu na internetu, neboť jeho výhod a nezbytností si je vědom každý dobrý manažer, který chce udržet krok s konkurencí. Práce je rozdělena na 2 hlavní části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o významu internetu v rámci marketingu, marketingovém mixu a komunikačním mixu na internetu. Na základě teoretických poznatků je druhá část zaměřena na praktickou aplikaci a představuje možný návrh marketingových aktivit na internetu v určité firmě v budoucnosti.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře (VTT)
Šolcová, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Cílem práce je analyzovat nabídku cestovní kanceláře VTT. Práce začíná vymezením pojmů cestovního ruchu, které bezprostředně s daným tématem souvisí. V následující části je v krátkosti představena samotná cestovní kancelář VTT, aby poté mohla být její nabídka podrobena detailní analýze. Rozebrána je jak nabídka, tak i nástroje na podporu prodeje, které s produktem vždy velmi úzce souvisí. Analýza končí výčtem slabých a silných stránek, příležitostí a hrozeb stanovených na základě předchozích kapitol. Celou práci uzavírá shrnutí a celkové hodnocení nabídky cestovní kanceláře VTT.
Prodej zájezdů přes Internet
Vondrová, Alžběta ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
V první kapitole práce shrnuje výhody a nevýhody používání Internetu, typického uživatele a druhy nehmotného zboží, které se na Internetu prodává. Druhá kapitola popisuje znaky typické dovolené, způsoby platby, cestovní smlouvu a prodej zájezdů během krize. Ve třetí kapitole jsou uvedeny rozdíly mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou, dále je kapitola věnována jejich zástupcům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 231 záznamů.   začátekpředchozí202 - 211dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.