Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýze konkurence firmy iSTYLE CZ.
Tran Duy, Khánh ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Makovský, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zpracovat analýzu konkurence společnosti iStyle CZ, s. r. o. Na základě toho navrhnout doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti a postavení na trhu pro další vývoj společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretickou část obsahuje vymezení základních pojmů a metody týkající se zpracování analýzy konkurence. Obsahem praktické části je představení analyzované společnosti, analýzu vnějšího prostředí pomocí PEST analýzy a Porterova modelu 5ti sil, analýzu vnitřního prostředí. Předposlední kapitol je SWOT analýza, kde shrnu veškeré provedené analýzy a poslední kapitolou jsou návrhy a doporučení na základě provedených analýz.
Strategická analýza společnosti Bontonfilm promotions s r.o.
Maturkanič, Jiří ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na společnost Bontonfilm promotions s r.o., která se zabývá prodejem reklamních předmětů. Společnost vznikla teprve v roce 2014 a dostupné informace jsou tak pouze za první rok podnikání. Strategická analýza se zabývá komplexním zhodnocením zvolené společnosti a návrhem konkrétní, budoucí strategie společnosti pro rok 2017. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou část a závěr. V teoretické části se opírá o studium odborných bibliografických zdrojů. Strategická analýza podniku v praktické části obsahuje analýzu vnějšího prostředí, analýzu konkurentů, analýzu vnitřního prostředí včetně analýzy zdrojů a kompetencí, analýzu BCG a také analýzu SWOT. Na základě výsledků z jednotlivých analýz byla navržena vhodná strategie pro rok 2017, která odpovídá stanoveným cílům společnosti.
Výběr vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnosti Logio
Ščuková, Diana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zahraniční expanze na příkladu české firmy Logio s.r.o, která prodává poradensko-technologické služby na B2B trhu. Hlavním cílem práce je vybrat vhodný zahraniční trh pro případnou expanzi společnosti. Dále si práce klade za cíl podrobit vybraný trh důkladné analýze a stanovit formu vstupu. První část se věnuje charakteristice obecného procesu, podle kterého by firmy měly postupovat při výběru vhodného zahraničního trhu, a jednotlivým formám vstupu. Získané poznatky jsou následně využity při výběru vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnost Logio s.r.o., což je provedeno v několika krocích. Zvolený trh je podroben detailní strategické analýze, ve které je využito Porterova modelu 5 sil a PESTEL analýzy. V závěru práce jsou uvedeny a porovnány čtyři varianty vstupu na zahraniční trh a je zvolena ta nejvhodnější s ohledem na specifika samotné firmy.
Ekonomická analýza vybraného podniku
Šmikmátorová, Martina ; Mach, Jiří (vedoucí práce) ; Kateřina, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá ekonomickou analýzou Velkoobchodu Heva, spol. s.r.o., který podniká v oblasti kancelářských a školních potřeb. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. Její první část se věnuje problematice ekonomické analýzy po teoretické stránce. Na ní poté navazuje praktická část, která obsahuje představení vybrané společnosti a jejich dvou hlavních konkurentů, výsledky práce a celkového zhodnocení spolu s doporučujícími návrhy. Praktická část, která čerpá z veřejně dostupných zdrojů a z interních firemních dat, spočívá v analyzování ekonomické a finanční situace podniku pomocí metod vnější a vnitřní analýzy, kdy je sledován časový úsek v rozmezí let 2010 - 2014. Výsledky hlavních ukazatelů finanční analýzy jsou poté srovnávány s odvětvím a konkurencí, čímž bylo zjištěno, že společnost Heva dosahuje horších výsledků než vybrané konkurenční podniky a odvětví. Na základě nalezených pozitivních i negativních faktorů ovlivňujících chod společnosti byla sestavena SWOT matice. Na závěr jsou zjištěné výsledky interpretovány a jsou navrženy doporučení na zlepšení situace daného podniku.
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení
Holík, Lenka ; Štraus, Pavel (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
V diplomové práci bude provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí, společně s finanční analýzou společnosti LAUFEN CZ, s.r.o. v letech 2006 až 2012. Diplomová práce bude rozdělena na teoretická východiska, ve kterých budou uvedeny hlavní zdroje informací a popsány jednotlivé metody s nástroji vnější, vnitřní a finanční analýzy a na analýzu současného stavu společnosti. Na závěr bude shrnutí výsledků a případné návrhy řešení problémových oblastí.
Podnikatelský záměr – otevření školy sebeobrany
Zelníček, František ; Musil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Smyslem mé diplomové práce je otevřít v rámci EWTO novou školu na Vysočině, konkrétně ve Žďáře nad Sázavou, a tím rozšířit působnost EWTO na území České republiky. Součástí práce je stanovit nejlepší investiční variantu, analyzovat vnější prostředí, definovat podmínky pro založení nové školy, navrhnout vhodnou cenovou politiku a sestavit podnikatelský plán za účelem získání střednědobého bankovního úvěru.
Analysis of the Selected Firm
Trtílková, Michaela ; Veselý, Pavel Vacek - (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Subject of this diploma thesis is complex analysis of the chosen company AKP Ltd. External and internal analysis of company´s environment together with basic financial analysis is evaluated and the actual company situation is determined. On the basis of previous analyses the recommendations are suggested which lead to the improvement of the current situation of the company on the market.
Návrh konkureční strategie firmy
Števanka, Ladislav ; Raška, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současný stav malé firmy zabývající se prodejem sportovního zboží. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje strategické cíle firmy, obsahuje návrh konkurenční strategie firmy a její časovou implementaci.
Zhodnocení vnějšího prostředí vybrané organizace
BARTÍKOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím vhodných metod zhodnotit současný stav vnějšího prostředí vybrané organizace Opatov-Market, s. r. o. Na základně dosažených výsledků následně navrhnout vhodná opatření směřující k rozvoji organizace.
Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh
Drápelová, Zuzana ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této diplomová práce je realizovat marketingový audit společnosti IMI Hydronic Engineering na českém trhu za účelem identifikace problémových oblastí i příležitostí, definování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a následné doporučení postupu pro zvýšení jak marketingové výkonnosti této společnosti, tak ke zvýšení výkonnosti společnosti jako celku. Marketingový audit je komplexní analýzou podniku i jeho okolí, jež neobsahuje pouhou analýzu současné situace společnosti, ale také návrh opatření. Marketingový audit v této práci je proveden na základě metodiky popsané v teoretické části a skládá se z analýz šesti vzájemně souvisejících částí. Z nichž první část, audit marketingového prostředí, se zabývá analýzou externího prostředí společnosti IMI Hydronic Engineering realizovanou skrze PESTLE analýzu a Porterův model 5 sil. Následujících pět částí se zaměřuje na audit interního prostředí této společnosti. Těmito části jsou audit marketingové strategie, audit marketingu, audit marketingových systémů, audit marketingové produktivity a audit marketingových funkcí. Výsledky jsou sumarizovány v komplexní SWOT analýze. Doporučení, návrhy změn, strategie, cílů i KPI jsou uvedeny v závěru práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.