Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Síťová hra: Hon na ponorku
Kudrna, Jiří ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D hry Hon na ponorku. V této hře ovládá každý hráč svoji ponorku a snaží se zničit své protivníky. Hra umožňuje hru více hráčů přes počítačovou síť i u jednoho PC. Aplikace je vyvíjena v programovacím jazyku C++ s pomocí Qt frameworku. Jedná se o multiplatformní aplikaci.
Modulární nástroj pro tvorbu her s umělou inteligencí
Klika, Jan ; Škoda, Petr (oponent) ; Kouřil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro usnadnění tvorby umělých inteligencí. Nástroj používá vlastní univerzální komunikační protokol, podporuje více typů her, je rozšiřitelný o další hry pomocí dynamických knihoven, podporuje zobrazení ladících informací z umělé inteligence a je lokalizovaný do českého a anglického jazyka.
Aplikace pro podporu geocachingu
Kuchta, Michal ; Kubíček, Radek (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá představením hry Geocaching, zejména z pohledu aplikace pro správu dat. Věnuje se studiu existujících aplikací, vyjmenovává jejich výhody a nevýhody. V druhé části práce jsou z tohoto studia formulovány požadavky na aplikaci, která řeší nedostatky studovaných existujících produktů. Následně jsou požadavky podrobněji rozepsány a vyplývá z nich návrh aplikace. Dále je popsána samotná implementace aplikace, zejména je poukázáno na různé problémy, které bylo nutno během implementace řešit. V závěru je obsaženo shrnutí a nastíněn budoucí vývoj aplikace.
Multiplatform Game Development Using the Unity Engine
Jašek, Roman ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
This thesis deals with multiplatform game development using the Unity 3D engine. It approaches various tasks of development on both desktop and mobile devices. The focus of the thesis is to analyze the aspects of developing for more platforms at once and the challenges connected with this approach. It provides solutions of the stated issues using the tools provided by Unity 3D. The analysis focuses mainly on increasing the performance of games by means that are available on all of the platforms selected for testing. These improvements include the ways of decreasing the work within a scene and increasing the frame rate while keeping the same level of visual quality. The thesis also offers a look at this area and its historical and future development.
Nástroj pro dabování videa
Koňárek, Petr ; Soukup, Ondřej (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací multiplatformního nástroje pro dabing. Jde tedy převážně o zpracování videa a audia, respektive nahrávání hlasu dabérů a jejich následné editace. Naleznete zde technologie, které tuto problematiku řeší a přitom zajišťují multiplatformnost. Návrh nástroje je vytvořen, aby obsahoval všechny potřebné operace s audiem a přitom uživatelské rozhraní zůstalo lehce ovladatelné. Závěrem se dozvíte, jak byl nástroj otestován v soutěži v rychlodabingu .
Multiplatformní autentizační systém
Pokorný, Lukáš ; Hajný, Jan (oponent) ; Malina, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem multiplatformního autentizačního systému, který umožňuje autentizaci uživatelů pomocí různorodých autentizačních předmětů. Teoretická část je věnována přehledu jednotlivých autentizačních rozhraní se zaměřením na moderní metody ověřování. Dále se zde nachází základní přehled autentizačních schémat. Praktická část uvádí požadavky na autentizační terminál a stanovuje konkrétní hardwarovou strukturu včetně specifikace jednotlivých funkčních bloků. Implementace softwarové logiky využívá programovacího jazyku Java a JavaScript. Pozornost je dále věnována použitým autentizačním schématům včetně podrobností a srovnání použitých platforem. V závěru práce jsou zhodnoceny jednotlivé uživatelské a bezpečnostní aspekty navrženého řešení. Jsou zde též uvedeny možnosti další hardwarové a softwarové optimalizace.
Řízení vývoje multiplatformní mobilní aplikace
Winkler, Pavel ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Maxa, Martin (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je řízení komplexního IT projektu v malém týmu. Jsou zde popsány teoretické poznatky projektového managementu a vývoje software včetně jeho vybraných metodik. Práce mapuje a hodnotí všechny aspekty řízení a procesu vývoje multiplatformní mobilní aplikace. Ověřuje potom úspornost technologie Xamarin nejnovějšího nástroje v oblasti simultánního vývoje pro více platforem. Na základě zkušeností z dané situace následně vyvozuje doporučení. Tato bakalářské práce tudíž může sloužit podobným projektům jako manuál pro jejich ideální průběh.
Analýza frameworků pro vývoj multiplatformních mobilních aplikací využívající HTML technologie
Voldřich, Martin ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Hrubý, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit frameworky, jenž se využívají při vývoji multiplatformních mobilních aplikací podporujících technologie HTML. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na analýzu současného trhu, problematiku mobilních přístupů a složitost jejich aplikací. Následně jsou zvolena hodnotící kritéria pro výběr nejvhodnější architektury. Tyto kritéria budou aplikována a vyhodnocena pro nalezení optimální technologické varianty, která je v současnosti nejvhodnější pro vývoj jednoduchých mobilních aplikací. V praktické části budou zvolena nová kritéria, která slouží k vytvoření dotazníkového šetření. Potvrzení nebo vyvrácení hypotézy následně prokáže dostatečnou míru významnosti zvolených kritérií. Na základě kritérií bude zvoleno a ohodnoceno šest současně nejpoužívanějších hybridních frameworků. Z výsledku analýzy budou dva nejlépe hodnocené frameworky zvoleny a prakticky otestovány prostřednictvím skutečné jednoduché mobilní aplikace. Na závěr budou oba frameworky popsány a zhodnoceny podle získaných poznatků, kterou v průběhu vývoje autor získal.
Desktopový pokladní systém s mobilní aplikací pro obsluhu
Luksch, Jan
Text obsahuje analýzu současných metod multiplatformního programování vzhledem k tvorbě systémů pro pokladny. Taktéž je rozebráno, jaké přístupy lze zvolit u vývoje pro operační systém Android. Řešení těchto problémů je popsáno prostřednictvím návrhu a implementace pokladního systému s mobilní aplikací pro obsluhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.