Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 214 záznamů.  začátekpředchozí194 - 203dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Visualization and Modelling of Molecules and Crystalles
Bubník, Václav ; Chudý, Robert (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Applications for visualization and modelling of molecules are not using the full potential of modern graphics hardware developed for demanding needs of computer games. The goal of this project is to design an intuitive interface including new widgets specialized to atomic structure editing with visualization which uses the hardware available in modern graphics cards. It is particularly focused on high precision of modeling, usually available only in professional CAD programs.
Animace výrobních systémů
Veselský, Josef ; Veverka, Petr (oponent) ; Simeonov, Simeon (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením programového grafického rozhraní pro animaci výrobního procesu. Diplomová práce je rozložena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části diplomové práci je uvedena rešerše vývoje software pro simulací výrobního procesu. Dále jsou zde uvedeny základy používání simulace a animace, výhody a nevýhody. Teoretická část diplomové práce je ukončena popisem technologie a softwaru, který byl použit při vytváření grafického rozhraní pro animaci. Praktická část diplomové práce je zaměřena na vývoj programového rozhraní. Jsou zde popsány prvky, které byly použity při programování a vysvětleny základní funkce programu. Praktická část je ukončena shrnutím výstupních dat, které program uživateli poskytuje. K práci je přiloženo CD, na kterém je možno nalézt přímo zdrojový kód programu a výsledný hotový program.
Akviziční kontrast při projekčním a projekčně-rekonstrukčním zobrazení
Zubal, Lukáš ; Jiřík, Radovan (oponent) ; Drastich, Aleš (vedoucí práce)
Výsledkem práce je počítačový program, který nejprve simuluje projekční a projekčně-rekonstrukční zobrazení ve voxelovém prostoru, poté uživateli osvětlí pojem akviziční kontrast v obrazech projekčního a projekčně rekonstrukčního zobrazení. Práce podrobně rozebírá algoritmy pro výpočet paprskového integrálu, projekčního a projekčně-rekonstrukčního zobrazení. Též se věnuje možnostem moderní počítačové grafiky.
Digiverse monument
Tajovský, Jakub ; Blažíček, Martin (oponent) ; Resslová, Veronika (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám obrazem na hranici digitálního a analogového média a horizontem jako hranicí vizuální percepce. Výstupem je počítačový program, variabilní obraz, digitální verze uměleckého artefaktu. Jedná se rastr snímků naskládaných v horizontálním pásu, jednotlivé snímky je možno variovat za jejich alternativy. Obraz je možno pozorovat z různých úhlů pohledu:1. Jako obraz na stěně z chodby v galerii, 2. z prostoru za plátnem, odkud je možné ho ovládat pomocí kurzoru 3. na internetu, jako streamované video.
Modelování geometrických ploch
Adámková, Barbora ; Martišek, Dalibor (oponent) ; Štarha, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zobrazením geometrických ploch na počítači v rovnoběžném a středovém promítání. Práce obsahuje část matematické teorie potřebnou pro zavedení daných zobrazení. Jsou zde definovány důležité pojmy jako euklidovský a projektivní prostor, plochy a základní operace. Dále práce obsahuje popis tvorby aplikace pro zobrazení geometrických ploch za~použití vlastních procedur a funkcí (tzv. knihovny) v Delphi 7 a za použití knihovny OpenGL. Výsledkem práce je vlastní realizace popsaných postupů formou vytvoření aplikačního softwaru.
Softwarové metody modelování analytických ploch
Stodola, Jakub ; Štarha, Pavel (oponent) ; Martišek, Dalibor (vedoucí práce)
V první části se práce zabývá projekcí bodů z Euklidova prostoru do roviny a zobrazením takto vzniklých rovinných bodů na počítači. Druhá část se zaměřuje na diskretizaci analyticky zadané plochy. To je její aproximace sítí bodů, které díky předchozí části dokážeme zobrazit na počítači. Třetí část se věnuje obarvení plochy různými typy výplně. Nakonec je přidáno softwarové řešení.
Vizualizace statických úloh metodami počítačové grafiky
Komínek, Jan ; Procházková, Jana (oponent) ; Martišek, Dalibor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá softwarovým řešením vizualizace namáhání jednoduchých staticky určitých prutových těles. Dále uvádí základní teorii statiky a pružnosti, základní zobrazovací metody počítačové grafiky a popisy algoritmů užitých k softwarovému řešení.
Design počítačové myši
Uhlíř, Filip ; Sládek, Josef (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je řešen návrh počítačové myši určené pro úzkou oblast počítačové grafiky a 3D grafiky. Záměrem bylo navrhnout neotřelou koncepci myši, která svojí funkcionalitou a vzhledem předčí stávající produkci. Práce obsahuje rozbor a popis technologií používaných v myších a jejich historický vývoj. Druhá část je věnovaná mému návrhu, variantám a jeho specifikacím.
Zpracování digitální fotografie
Friedlaender, Dan ; STECKER, Martin (vedoucí práce) ; PETERA, Jiří (oponent)
Podrobný návod pro zpracování digitálních souborů - od zachycení obrazu snímačem, přes obrazové formáty až po předtiskovou přípravu.
Vizuální styly a postprodukce hudebních videoklipů s využitím Adobe After Effects
Línková, Johana ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Bubeníček, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vizuálními styly hudebních videoklipů a jejich tvorbou a postprodukcí v programu Adobe After Effects. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat užití různých druhů počítačové grafiky v hudebních videoklipech. Analýzou velkého množství videoklipů vzniklo 6 kategorií popisující nejčastěji se vyskytující vizuální styly videoklipů. Součástí každé kategorie bude i doporučení nástrojů programu Adobe After Effects, které jsou vhodné pro úpravy jednotlivých stylů. Díky navržení postupu práce v programu After Effects a navržení metodologie pro srovnání náročnosti tvorby jednotlivých stylů bude tato část práce prakticky využitelná jako inspirativní katalog a rádce pro začínající tvůrce či studenty kreativních oborů. Má práce poskytne základní přehled současných trendů a možnosti využití počítačové grafiky v oblasti hudebních videoklipů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 214 záznamů.   začátekpředchozí194 - 203dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.