Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 201 záznamů.  začátekpředchozí192 - 201  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Technologie tamponového tisku a implementace v prostředí reálného podniku
Medek, Miroslav ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá technologií tamponového tisku a její následnou implementací v prostředí reálného podniku M-print Poděbrady. Teoretická část práce vyla věnována srovnáním minulosti a současnosti tampotiskové technologie a popisem stroje rozloženého na dílčí části. Praktická část byla věnována typům implementovaných strojů, podmínkám jejich nákupu a ekonomickým ukazatelům výnosnosti a návratnosti investice. Cílem práce bylo společnosti M-print na základě těchto výpočtů doporučit či zamítnout další plánovanou investici do tampotiskové technologie.
Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů
Stejskal, Jiří ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce pojednává o správných zásadách prezentování firmy z pohledu firemního stylu a možnostech prezentování produktů firmy. První část práce je věnována způsobu vyjadřování vlastností pomocí grafických postupů, které jsou demonstrovány na praktických příkladech. Je rozebrána problematika dynamiky, síly, jednoduchosti, respektive složitosti a barevnosti. Dále je pak věnována pozornost tvorbě jednotlivých prvků firemního stylu -- firemní značce, vizitce a papíru jako přenosovému mediu. Poté je provedeno srovnání dodavatelů firemního stylu, v čem se liší drobný grafik oproti grafickému studiu a též je uvedena zmínka o základních programech, které jsou pro tvorbu těchto prvků vhodné. Druhá část práce je věnována porovnání různých webových portálů z hlediska jejich prezentace, přehlednosti, barevné vyváženosti, ale převážně z hlediska prezentace produktů pomocí různých grafických technik, popisů produktů a s tím souvisejícího navigačního menu. Konec je věnován trendům v oblasti prezentace produktů. Pro srovnání jsou záměrně vybrány portály napříč zaměřením a u každého jsou demonstrovány možnosti dnešního způsobu prezentování produktů.
Využití barev v marketingu
Kváčová, Monika ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Fialová, Jitka (oponent)
Cílem této práce bylo prozkoumat preference barev z mezikulturního hlediska (včetně barevných kombinací) a také významy a hodnoty spojené s různými barvami, aby se posílila marketingová komunikace a aby bylo možné vytvořit si výhodu na trhu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se nejprve zabývá Barvou a lidským chování, dále mezikulturními významy, asociacemi a preferencemi a poté marketingovým výzkumem barev. Praktická část se zabývá autorčiným výzkumem a jeho výsledky
Výběr výtvarných technik v předškolním věku
KŘÍŽOVÁ, Petra
Bakalářská práce ?Výběr výtvarných technik v předškolním věku? pojednává o praktickém užití vhodných výtvarných technik u věkově smíšené skupiny předškolních dětí. První kapitola se soustředí na charakteristiku předškolního období (předškolního dítěte) po stránce vývojové a dále na potřeby dítěte. Druhá kapitola se zaměřuje na Rámcový vzdělávací program pro předškolní výchovu z hlediska cílů předškolního vzdělávání a na vzdělávací oblasti ve vztahu k výtvarným činnostem. Třetí kapitola je věnována dětskému výtvarnému projevu a symbolice dětské kresby. Tato část zahrnuje názory několika osobností na dětský výtvarný projev a zaměřuje se na očekávané výtvarné dovednosti na konci předškolního období. Čtvrtá kapitola seznamuje s členěním výtvarných technik a jejich popisem. Uvedené přílohy doprovází praktická část, která zároveň slouží jako inspirace pro další výtvarné tvoření s dětmi.
Preference barev u dětí předškolního věku
JINDROVÁ, Michaela
Tato práce se zabývá tím, jaké barvy předškolní děti spontánně volí pro svůj výtvarný projev. V teoretické části je charakterizován rozvoj výtvarných dovedností v průběhu předškolního věku a základní významy barev (zejména z pohledu psychologického, ale též v jiných kontextech). Výzkumná studie popisuje, jaké barvy děti spontánně nejčastěji volí ve věku cca 3 až 4 let pro své výtvarné projevy. Cílem práce je mimo jiné postihnout, zda lze vysledovat u dětí tohoto věku inklinaci k volbě určité barvě (či barev).
SITUACE VZTAHU MATKY S DCEROU A JEHO VÝTVARNÉ ZTVÁRNĚNÍ
HEJDOVÁ, Petra
Předložená diplomová práci se zabývá výtvarným zpracováním mého vztahu s matkou, a to zejména po stránce barevného vyjádření, které bylo pro mne stěžejní. Práce je rozdělena na dvě části, na praktickou a teoretickou část. Teoretická část obsahuje pojednání o psychologii barev a jejich působení na lidského jedince. Praktická část se skládá ze šesti velkoformátových obrazů provedených akrylem na plátno, popisu mého individuálního výtvarného vývoje a inspiračních zdrojů.
Rozlišování nevhodné kořisti ptačími predátory
VESELÝ, Petr
Prezentovaná disertační práce shrnuje čtyři publikováné články a dva manuskripty týkající se významu jednotlivých komponent výstražného signálu v ochraně hmyzí kořisti před ptačími predátory.
Vnímání firemního stylu a kultury v České republice
Kyncl, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce definuje firemní styl, firemní design a jeho prvky, zabývá se firemní komunikací, kulturou a komponentami firemního designu-značkou, barvami, písmem, grafickým manuálem apod. Pomocí informací od firem z oboru a poptávky a nabídky analyzuje vnímání firemního stylu v ČR.
Vizuální komunikace a její využití při prezentaci firem
Bílková, Jana ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Tato práce zpřehledňuje a popisuje možnosti, využití a podstatu vizuální komunikace. Nastiňuje její důležitost a ukazuje jak se dotýká prezentace jednotlivých firem. Zabývá se barvou, písmem, kompozicí, řazením prvků v prezentaci a jejich souvislostmi právě s komunikací firmy s veřejností. Jsou vyzdviženy některé ze základních druhů vizuální komunikace, jako např. loga, vizitky, firemní tiskoviny, bulletin, webová prezentace atd. a podrobně popsány. Okrajově naznačuje i význam propagace a reklamy pro firmu a důležitost výstupní podoby zpracovávaných informací. Bakalářská práce by měla čtenáři objasnit co se skrývá pod pojmem vizuální komunikace, jaké jsou možnosti její realizace a na praktických ukázkách je popisuje. Praktická část zahrnuje vlastní návrh vizuální komunikace pro reálnou firmu.
Symbolika barev a její role v marketingu
Zvěřinová, Iva ; Štrach, Pavel (vedoucí práce)
V teoretické části práce pojednává o významu barev a barevné symboliky ve vizuálních prvcích marketingu a marketingové komunikace. V aplikační části je na podkladě šetření zkoumána platnost dosavadních nálezů a teoretických doporučení pro užívání barev a barevnou symboliku. Výsledkem je ověření platnosti současného stavu poznání

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 201 záznamů.   začátekpředchozí192 - 201  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.