Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pomůcky pro děti s narušenou komunikační schopností
Formanová, Kristýna ; Housarová, Blanka (vedoucí práce) ; Durdilová, Lucie (oponent)
Tématem bakalářské práce je problematika teoretické báze a praktické báze pomůcky pro děti s narušenou komunikační schopností. Teoretická část vymezuje pojem pomůcka. Charakteristika postupuje od obecného pojmu ke speciálnímu vymezení v kontextu narušené komunikační schopnosti. Jednotlivé kapitoly umožňují hlubší pohled na tuto problematiku, mj. funkce, zásady, vymezení, klasifikaci. V rámci praktické části budou prezentovány výsledky průzkumu (na náhodném vzorku pomůcek) zaměřeného na zmapování trhu s pomůckami pro děti s narušenou komunikační schopností. Informace představené v bakalářské práci by měly přispět k ucelenému pohledu na problematiku teoretické základny s ohledem na důležitost užívání a výrobu pomůcek pro děti s narušenou komunikační schopností. Klíčová slova: pomůcka, logopedická pomůcka, narušená komunikační schopnost, hračka, výrobek, technické prostředky.
Hra ve věkově heterogenních třídách - komparace běžné a waldorfské mateřské školy
Nováková, Pavlína ; Koťátková, Soňa (vedoucí práce) ; Havlová, Jana (oponent)
Tématem diplomové práce je "Hra ve věkově heterogenních třídách - komparace běžné a waldorfské mateřské školy". Teoretická část je zaměřena na vymezení potřeby hry v předškolním věku, vývoj hry, potřeby hrového partnera a úlohu hračky. Dále se věnuje hře v RVP PV, začlenění her v režimu dne v MŠ a přínosu hry pro dítě i učitelku. Postihuje specifika věkově heterogenní skupiny dětí obecně a ve vztahu ke hře. Také je zaměřena na specifika waldorfské mateřské školy. V závěru této části je přiblížen ŠVP sledovaných mateřských škol. Praktická část diplomové práce je zaměřena na pozorování dětí při volné hře ve vybraných MŠ, které se týkají času denně věnovaného volným hrám, způsobu, jak na volné hry reagují učitelky, a převažující typy her. Sleduje, jaké hračky pro heterogenní třídu učitelky doporučují, jaké hračky si děti nejčastěji volí a jak se začleňují děti mladší do her starších dětí a opačně. Dále budou ve zvolených MŠ pomocí anonymních dotazníků od rodičů zjišťovány tyto skutečnosti - jaké hračky preferují v domácím prostředí, jaké hračky dětem nejčastěji kupují, zda ty mají genderový charakter a z jakého důvodu si rodiče volí vybrané MŠ. Pro dosažení cílů jsem použila metodu pozorování, anonymní dotazník pro rodiče a pro učitelky MŠ, analýzu hraček a pomůcek v daných MŠ. Klíčová slova: věkově...
Hra zraku a hmatu
LEŠŇOVSKÁ, Lenka
Diplomová práce se specializuje na vznik didaktických pomůcek pro děti předškolního a mladšího školního věku. Práce má dvě části část teoretickou a praktickou. V teoretické části je charakterizován psychologický vývoj člověka s důrazem na vývoj dětí předškolního a mladšího školního věku. Dále je práce zaměřena na život a dílo reformní pedagožky Marii Montessori. V teoretické části je též pojednáno o učení, využívání didaktických her při výuce a také rozdělení naučných pomůcek. Nedílnou součástí vzdělávacího procesu je učitel/vychovatel, proto mu je v této části věnovaná pozornost. Praktická část se skládá z didaktických pomůcek pro nauku abecedy, číslic, rozvíjení smyslů a drobných úkolů, se kterými se běžně setkáváme při oblékání.
Hračka jako didaktická pomůcka pro dítě předškolního věku
ŠPINDLEROVÁ, Andrea
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na dětskou hru a hračku. Herní předmět je zde koncipován jako didaktická pomůcka, která má pomáhat při vývoji dítěte v období jeho předškolního věku. Práce je rozdělena na dvě části - praktickou a teoretickou. V první, teoretické části, najdeme shrnutí základních informací o hračce pro předškolní věk její definici, jakým způsobem se vyvíjela, včetně problematiky těchto herních předmětů pro věkovou kategorii tří až šesti let. Najdeme zde zmíněny funkce a význam hračky pro preprimární sféru vývoje, včetně důležitých aspektů rozvoje osobnosti v předškolním období. V druhé části práce jsou aplikovány shrnuté poznatky o problematice předškolního dítěte a dětské hračky. Je zde rozvinuta metoda a realizace vybraného herního předmětu stavebnice. Celkový postup a realizace tří vybraných stavebnic, určených pro děti ve věkové skupině čtyř až pěti let. Cílem práce je zhotovit takové stavebnice, které budou rozvíjet dětskou imaginaci a prostorové vnímání.
Analýza a návrh komunikační strategie společnosti Mattel Česká republika s.r.o.
Dřevěná, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Rotterová, Kateřina (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je kritické zhodnocení, doporučení změn a návrh komunikační strategie společnosti Mattel v České republice. Nejprve jsem se v první kapitole teoretické části zabývala obecně marketingem. Druhá kapitola je věnována komunikaci a jejím nástrojům. V praktické části se třetí kapitola zabývá historií, aktuální situací na trhu, používanými komunikačními nástroji a pohledem spotřebitelů na společnost Mattel. Čtvrtá kapitola se věnuje budoucímu vývoji a doporučení změn.
Strategická analýza firmy Toy traveling s.r.o.
Peška, Matěj ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření strategické analýzy firmy Toy traveling s. r. o., která podniká ve velmi netradičním odvětví. Jedná se o cestovní kancelář pro hračky či předměty, ke kterým může mít člověk citový vztah. V teoretické části práce jsou popsány postupy a metody uplatňované při tvorbě strategické analýzy. Jedná se mimo jiné o PEST analýzu a Porteruv model pěti konkurenčních sil. Na závěr teoretické části je uveden popis SWOT analýzy a marketingového výzkumu. Metody a postupy popsané v teoretické části jsou poté aplikovány v praktické části, která je doplněna o dotazníkové šetření. Na základě strategické analýzy a dotazníkového šetření jsou uvedeny rady a doporučení pro další rozvoj firmy.
Ochrana spotřebitele na trhu hraček
Niklesová, Eliška ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šimanovská, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou systému ochrany spotřebitele na trhu hraček. Cílem práce je analýza znalostí spotřebitelů v oblasti označování hraček, zmapování informovanosti spotřebitelů, jejich zájmu o tyto informace a zjištění preferencí spotřebitelů během výběru a nákupu hraček v České republice v roce 2012. K naplnění hlavního cíle bakalářské práce byl využit marketingový výzkum. Marketingový výzkum byl proveden pomocí písemného kvantitativního dotazování vybraného vzorku spotřebitelů. Z tohoto výzkumu vyplynulo, že informovanost spotřebitelů v oblasti označování hraček, zacházení s hračkami či v oblasti kontrolních orgánů je dostatečná. Spotřebitelé však nejeví o bližší informace z této problematiky zájem. Mezi nejčastější faktory ovlivňující spotřebitele při výběru a nákupu hraček patří především přání dítěte a cena. Spotřebitelé neznají certifikační značky hraček.
Analýza vybraných značek z programu Česká kvalita (hračky)
TRNKA, Michal
Bakalářská práce se zabývá představením a následnou analýzou vybraných značek z Programu Česká kvalita pro hračky. Program Česká kvalita podporuje prodej kvalitních výrobků a služeb objektivně ověřených třetí nezávislou stranou. Zahrnuje celkem 17 značek kvality, z čehož jsou 2 určeny pro sortiment hraček. Jedná se o značky Bezpečná a kvalitní hračka a Bezpečné hračky. Analýza se opírá o výsledky dotazníkového šetření prováděného u výrobců hraček a správců jednotlivých značek. V závěrečné části jsou formulovány závěry s vymezením silných a slabých stránek daných značek kvality a Programu Česká kvalita s předložením návrhů na zlepšení ve zkoumané oblasti.
Analýza konkurence na regionálním trhu hraček
Červenková, Lenka ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá analýzou konkurence na regionálním trhu hraček, konkrétně analýzou dvou srovnatelných prodejen situovaných v obchodních domech v centru Prahy. V úvodu své práce uvádím a definuji klíčové pojmy, které hrají zásadní roli při posuzování konkurenceschopnosti (konkurence, konkurenční výhoda, trh hraček, zákazník a jeho specifika). Pro vlastní výzkum jsem zvolila kritéria, která výrazně ovlivňují spokojenost zákazníka při nákupu a předurčují případný budoucí nákup, a uspořádala je do dotazníku. Při hodnocení jsem okomentovala bodové zisky, hledala jsem silné a slabé stránky a navrhla jsem možnosti zlepšení. Celkový bodový zisk jsem použila k porovnání konkurenceschopnosti obou firem. Má práce není jen návodem pro zlepšení sledovaných prodejen a určením jejich konkurenceschopnosti. Dá se využít také jako obecný návod ke zvýšení konkurenceschopnosti jiných prodejen, popřípadě jako výchozí bod pro další návazné práce a výzkumy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.