Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh elektronického obchodu pro AREAL SYSTEMS s.r.o.
Parimucha, Petr ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem nového elektronického obchodu pro firmu AREAL SYSTEMS s.r.o. Předmětem prodeje budou samolepky na zeď vyrobené na míru každému zákazníkovi. Návrh je řešený ze dvou hledisek, a to z hlediska technického a marketingového. U technického hlediska se zaměřím především na posouzení investice do nákupu plotteru a programování samotného obchodu. V druhé části rozeberu možnosti propagace na internetu a navrhnu jejich vhodnou kombinaci. Na závěr posoudím projekt z finančního hlediska.
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, Vladislav ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě analýz a marketingových výzkumů je navržena marketingová strategie projektu. Práce vyhodnocuje efektivitu navrhované strategie, její finanční náročnost a kritické faktory úspěchu.
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
Analýza implementace elektronického obchodu společnosti
Barancová, Leona ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat elektronický obchod společnosti, zamyslet se nad tím, co této firmě přinesl a zároveň navrhnout některé nástroje pro zvýšení prodejnosti a zlepšit komunikaci mezi jednotlivými distribučními kanály tak, aby tito byli ještě více motivováni pro spolupráci s touto společností. Práce je rozčleněna do několika kapitol, ve kterých nalezneme obecné poznatky o obchodování na Internetu, jednotlivé druhy e-commerce i právní aspekty tohoto obchodování. Analytická část nás seznámí s konkrétními poznatky o společnosti a možnostmi marketingu na Internetu pro danou firmu.
Analýza možností affiliate marketingu
Voříšek, Lukáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
VOŘÍŠEK, Lukáš: Analýza možností affiliate marketingu - Vysoká škola Ekonomická v Praze. Fakulta Informatiky a statistiky. Vedoucí práce: Ing. Martin Sova. Bakalářská diplomová práce se zabývá analýzou možností affiliate marketingu v prostředí obsahových webových stránek, seznámením se s danou problematikou a trendy, zmapováním lokálního i zahraničního trhu s affiliate programy. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu affiliate marketing a rozebráním jeho možností. Dále nahlíží na aktuální situaci na trhu. Druhá část rozebírá možnosti affiliate marketingu pro internetové vydavatelství a porovnává dvojici affiliate programů Heureka.cz a Kasa.cz. V závěru se zabývá doporučeními pro majitele obsahových webových stránek, kteří hledají cestu k monetizaci obsahu. Práce odhaluje, jak velký dopad má na úspěšnost internetových kampaní jejich podoba a souvislost s okolním obsahem. Zároveň poukazuje na zajímavé rozdíly, které lze v přístupu provozovatelů affiliate programů spatřit. Za přínos práce je považován ucelený pohled na affiliate marketing pro využití pro monetizaci obsahových webových stránek, zhodnocení jeho vhodnosti pro potřeby vydavatelů internetového obsahu a obeznámení s novými pojmy a informacemi.
Affiliate marketing s využitím optimalizace trackování provizí
Černochová, Petra ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Pávek, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zařazením affiliate marketingu do internetového marketingu jako současného moderního nástroje pro získávání nových zákazníků na on-line trhu a analýzou optimálního řešení systému trackování konverzí ve společnosti eHUB.cz s.r.o. Samotná práce je rozdělena na tři části, první část představuje obecný pohled na affiliate marketing, druhá část analyzuje současný stav systému trackování konverzí ve společnosti eHUB.cz s.r.o. a třetí část navrhuje optimální řešení budoucího stavu systému. Teoretická rovina odpovídá první části práce a praktická druhé a třetí. V teoretické části je objasněno postavení affiliate marketingu v rámci on-line marketingu včetně základních znalostí a souvislostí, které jsou nezbytné k praktické části. Praktická část obsahuje popis původního a současného technického řešení sytému eHUB. Zároveň navrhuje jeho optimalizaci pro stav budoucí. Hlavním cílem práce je nalézt a přesně definovat aktuální standardy řešení systému trackování konverzí v eHUB.cz s.r.o. Hlavním přínosem práce je využitelnost optimálního technického řešení ve společnosti eHUB.cz s.r.o.
Analysis of using affiliate marketing in AdFinance Ltd.
Kreheľová, Gabriela ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kubátová, Eliška (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá affiliate marketingem, jako jedním z nástrojů internetového marketingu. Práce poukazuje na rozdíly mezi affiliate marketingem v České republice a ve vyspělejším USA a zároveň popisuje možnosti spuštění vlastního affiliate programu pro obchodníky v České republice. Hlavním cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit úspěšnost fungování vybraných affiliate programů ve společnosti AdFinance s.r.o, které jsou propagovány prostřednictvím vlastní affiliate sítě AdBenefit. Součástí práce jsou návrhy, které by mohly vést k vylepšení fungování této affiliate sítě. Práce je vypracována na základě odborné literatury, internetových zdrojů a na základě vlastních zkušeností autorky na pozici affiliate manažera.
Analýza účinnosti affiliate marketingu na trhu letenek
Spolek, Jiří ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje oblasti affiliate marketingu z pohledu affiliate prodejce a rovněž z pohledu affiliate společnosti. V teoretické části je charakterizován pojem affiliate marketing, a jsou definovány základní subjekty. Dále je nastíněna problematika affiliate společností, které se zabývají affiliate prodejem letenek v České republice. V praktické části jsou poznatky z teoretické části aplikovány a spolu s výsledky z hypotéz jsou stanovena taková doporučení, která vedou ke zvýšení účinnosti affiliate marketingu jak na straně affiliate prodejce, tak na straně affiliate společnosti.
Analýza možností affiliate marketingu
Koucký, Lukáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Práce se zabývá vstupem na finanční online trh pomocí affiliate marketingu v podobě marketingových aktivit k akvizici potenciálních klientů a jejich následné zobchodování. Cílem práce je nalézt optimální kombinaci kanálů vhodných pro oslovení potenciálních zákazníků tohoto segmentu. Použitím statistik běžných zákazníků byly nastaveny a realizovány různé marketingové kampaně. Na základě návratnosti investice jsou identifikovány úspěšné. Nejvýkonnější se ukázala kampaň v platformě Facebook, která díky detailními zacílení dosáhla nejvyšší návratnosti. Stěžejní se ukázalo zjednodušení nákupního procesu pro zákazníka (jednoduchost formuláře a jeho rychlé vyplnění) a kvalitní komunikace s potenciálním zákazníkem. Vyšší efektivity testovaných kampaní lze na základě provedené analýzy dosáhnout vylepšením vzhledu a funkcionality webových stránek a nabídkou souvisejících produktů.
Affiliate marketing a analýza affiliate programu dané společnosti v ČR
Veselý, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Sajko, Michal (oponent)
Podnikatelé a obchodníci vyžadují, aby finanční prostředky, které vkládají do reklamy, přinesly vždy kýžený efekt -- tedy nové zákazníky, objednávky, tržby. Přesně to umožňuje affiliate marketing. Cílem této diplomové práce je popsat affiliate marketing (druh výkonnostní reklamy na internetu) z pohledu obchodníka a dále zhodnotit, že je tato forma propagace vhodná pro konkrétní českou společnost. Nebude chybět ani návrh, způsob realizace a popis správy tzv. affiliate programu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.