Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,859 záznamů.  začátekpředchozí1791 - 1800dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie podniku Tiskárna Brouček
Vovsová, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pichlová, Jana (oponent)
Práce stanovuje možností strategického rozvoje konkrétního polygrafického podniku. Vytváří určitého průvodce po možnostech budoucího rozvoje tiskárny. Využívá metody stategického řízení a rozhodování, např. interní a externí analýzu, SWOT, VRIO, párové srovnávání.
Business Process Engineering
Zdražil, Ondřej ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Pochobradský, David (oponent)
V této diplomové práci se zabývám problematikou návrhu business architektury s důrazem na možnost její implementace v reálném tržním subjektu. Práce obsahuje teoretickou část, která poskytuje metodická východiska, a část praktickou, ve které nejprve konstruuji vlastní metodiku návrhu a podle této metodiky pak provádím návrh business architektury subjektu realitního trhu za využití nástroje ProVison. Součástí práce jsou grafické výstupy a jejich popis.
Změna marketingové strategie firmy NITEX Tábor, s. r. o.
Bartoš, Jan ; Pevná, Jana (vedoucí práce)
Charakteristika produktového portfolia, objasnění nové marketingové strategie.
Analýza a strategie firmy AGROSPED, spol. s r. o. na domácím a zahraničním trhu
Marešová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Společnost AGROSPED, spol. s r. o. podniká v oboru nákladní silniční dopravy, vnitrostátní i mezinárodní (zejména SRN). Byla provedena analýza firmy pomocí analýzy SWOT, finanční analýzy, personální analýzy, PEST analýzy českého a německého trhu a analýzy konkurence. Na základě výsledků analýz byla vytvořena strategie firmy. S ohledem na požadavky majitele byly vytvořeny nabídky v českém a německém jazyce, logo firmy v elektronické podobě a webové stránky společnosti. Firma byla zanesena do databází firem na serverech Seznam, Atlas a Centrum. V rámci strategie čerpání dotací a řízení lidských zdrojů byly naznačeny možné způsoby řešení.
Analýza a návrh marketingové strategie KLH Vajgar Jindřichův Hradec
Trelo, Richard ; Král, Pavel (vedoucí práce)
Diplomat na základě studia odborné literatury a spolupráce s vedením KLH Vajgar Jindřichův Hradec navrhne marketingovou strategii klubu.
Analýza strategické pozice nemocnice
Grollová, Kateřina Bc. ; Mlčák, Jan (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Strategická analýza Nemocnice Jindřichův Hradec, a.s, pomocí PEST analýzy, Metody 4C, Porterova pěti - faktorového modelu konkurenčního prostředí a SWOT analýzy. Výběr vhodné strategie a posouzení přijatelnosti zvolené strategie.
Strategická analýza školy
Ekrtová, Zuzana Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Stříbrský, Lubomír (oponent)
Optimalizace školské sítě je významný zásah do strategického řízení škol. Na příkladu ISŠ, OU a U Slaný jsem se pomocí analýz vnějšího a vnitřního prostředí snažila tyto změny vyhodnotit a poskytnout tak důkaz pozitivního přínosu procesu optimalizace všem zainteresovaným skupinám. Tato práce by měla vést k určení strategického systému plánování školy v návaznosti na aktuální stav, ověření spokojenosti klientů školy a napomoci tak strategickému řízení v organizaci.
Strategie maloobchodní firmy
Procházková, Alena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Pro mou diplomovou práci jsem zvolila téma strategie maloobchodní firmy. Cílem bylo popsat souvislosti spojené s volbou strategie malé firmy a na konkrétním příkladu posoudit možnosti a rizika zvolené strategie. Práce vychází z teoretických poznatků o strategii obchodní firmy a z vlastního výzkumu, pro který jsem zvolila metodu dotazníkového šetření. Účelem teoretické části je přiblížit ovlivňující faktory vnějšího okolí, jeho činitele, analýzu užšího okolí firmy, jejího odvětví, vnitřní analýzu vlastní firmy a popsat složky strategické analýzy i všechny faktory působící na strategii firmy. Praktická část se zabývá konkrétní firmou ? snažila jsem se zde aplikovat teoretické poznatky na konkrétní provozní jednotku.
Priority rozvoje cestovního ruchu v zemích EU a jejich promítnutí do koncepčních dokumentů ČR
Veselá, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Práce mapuje na základě zásadních dokumentů strategii EU v oblasti cestovního ruchu a její priority a pátrá po tom, zda a jak se tyto priority odrážejí v českých koncepčních dokumentech. Zkoumá současný stav situace, zabývá se pouze dokumenty aktuálními. Práce dochází k závěru, že české koncepční dokumenty v zásadě v souladu s prioritami EU jsou a být musí. Vycházejí totiž ze stejných cílů obecného hospodářského vývoje, jak je stanovují nadřazené strategické dokumenty. Odlišná míra důrazu na jednotlivé priority je dána jejich aplikací na konkrétní podmínky země. Bezprostřední vliv strategických dokumentů EU na české koncepční materiály objektivně prokázat nelze.
Tvorba strategie a strategického dokumentu nestátní neziskové organizace
Jaroňová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Diplomová práce popisuje tvorbu strategie v podmínkách nestátních neziskových organizací, neboť vykazují jistá specifika od strategického managementu a analýzy v komerční sféře. Za pomocí autorů zabývajících se obecným strategickým managementem, profesionálů věnujícím se tvorbě strategického dokumentu v nestátních neziskových organizacích a vlastní zkušenosti byl navrhnut možný přístup k strategickému plánování pro nestátní neziskové organizace. V práci je poukázáno i na nejčastější chyby a nedostatky, kterých se NNO při svých procesech ve strategickém plánování dopouštějí a jejichž důsledkem je nevytvoření strategického plánu, jeho brzké ztroskotání nebo nutnost neustálého přepracovávání dokumentu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,859 záznamů.   začátekpředchozí1791 - 1800dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.