|
Analýza marketingového prostředí firmy Milan Král s.r.o.
STIFTEROVÁ, Alice
Tato práce se zabývá analýzou marketingového prostředí - vnitřního i vnějšího. Skládá se ze dvou části. První část zahrnuje teoretické koncepce zaměřující se na danou problematiku. Druhá část je praktická, zpracovávající samotné analýzy. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy na zlepšení postavení firmy na trhu.
|
| |
|
Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě
KROTKÁ, Veronika
Téma mé bakalářské práce je Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě.Vliv mikroprostředí jsem analyzovala ve firmě Textilní galanterie ve Vyšším Brodě. Cílem bylo analyzovat faktory,které ovlivňují možnosti firmy uspokojovat potřeby a přání zákazníků. Informace pro zpracování jsem získávala z rozhovorů se zákazníky, z vyplněných dotazníků a samozrejmě od majitelky firmy. V práci jsem se zmínila o historii firmy, o dodavatelích, zákaznících, konkurentech, veřejnosti, o vlivech z vnějšího i vnitřního prostředí firmy. Na základě zjištěných informací jsem se mohla zabývat návrhy na zlepšení současné situace ve firmě.
|
|
Analýza sortimentu firmy Elit CZ spol. s r. o.
Bartuňková, Alena ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Přikryl, Jiří (oponent)
V této bakalářské práci autorka vychází z teorie týkající se marketingového prostředí, marketingového mixu a sortimentu obchodní firmy, kterou následně aplikuje při analýze sortimentu firmy ELIT. Tato společnost působí v České republice na aftermarketovém trhu jako distributor náhradních dílů na automobily, nákladní vozy a motocykly. Podrobněji je analyzován sortiment náhradních podvozkových autodílů, jsou také uvedeni nejvýznamnější konkurenti ve sledovaném odvětví a na závěr vyvozena doporučení pro firmu ELIT.
|
| |
|
Analysis of product assortment
Tobiaš, Marek ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Neupauerová, Patricia (oponent)
Diplomová práce popisuje marketing a jeho význam pro podnikání, opisuje i marketingové prostředí a marketingový mix s jeho složkami. Tyhle teoretické východiska jsou následně uplatněny v praktické části, která je zaměřena na trh zmrzliny v České republice. Analytická část také obsahuje charakteristiku produktů značky Algida na českém trhu, jejich vztah s konkurencí a veřejností.
|
| |
|
Budování značky vybrané firmy
Gregovská, Eva ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bílková, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je postihnout aktivity marketingové komunikace, spojené s budováním pozice značky Hilti v českém tržním prostředí. Na základě současného stavu těchto aktivit jsou zde navrženy a doporučeny některé alternativní cesty k dalšímu zlepšování a posilování všeobecného povědomí napříč odbornou veřejností.
|
|
Analýza postavení firmy TubEx na trhu
Šťastný, Ondřej ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vojík, Vladimír (oponent)
Tato práce se zabývá jednou z metod analyzování postavení na trhu - SWOT analýzou. Tato analýza identifikuje hlavní podnikové přednosti (silné stránky), jeho největší slabiny (slabé stránky) a případné příležitosti a ohrožení plynoucí z vnějšího prostředí. Na jejich základě pak management činí strategická rozhodnutí. Tato práce se rovněž zabývá aplikací této metody na konkrétní podnik a na jejím základě navrhuje řešení problémů s cílem zlepšit či alespoň udržet současné postavení podniku.
|
| |