Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 196 záznamů.  začátekpředchozí176 - 185dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Etické aspekty vztahu "nabídka - poptávka"
ŘEHKA, Martin
Práce se zabývá vztahy v obchodním prostředí se zaměřením na etické aspekty vztahu nabídky a poptávky. První část práce se zabývá terminologickým popisem, druhá část pak pohledem ze strany prodávajících. Náhledem z druhé strany, tj. ze strany poptávky, se zabývá třetí část práce a v posledním bodě je uveden jejich vzájemný vztah. Cílem je pak ukázat důležitost správného morálního chování v obchodním prostředí, upozornit na nejčastější nemorálního chování a jejich důsledky, a dále uvést, jak se může morální chování vyplatit ve strategii nabízejícího či poptávajícího s výhledem do budoucna.
Analýza nabídky ubytovacích služeb v Českých Budějovicích
PODLEŠÁKOVÁ, Adéla
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu poskytovaných služeb cestovního ruchu v ubytovacích zařízeních v Českých Budějovicích. Význam práce spočívá v zjišťování stavu nabídky ubytovacích služeb, úrovně a kvality ubytovacích zařízení v Českých Budějovicích. Práce obsahuje hodnocení současných služeb, jejich šíře a hloubky. Pro vypracování práce bylo získáno 134 dotazníků v rámci dotazníkového šetření, formou řízených rozhovorů se zapojilo 13 z 19 českobudějovických ubytovacích zařízení. Byla provedena analýza služeb prostřednictvím metody mystery guest. Účelem práce je mimo jiné i poskytnout získané poznatky jako základ pro případné další studie a napomoci tak k rozvoji nabídky ubytovacích služeb (a i dalších v práci druhotně analyzovaných) v Českých Budějovicích.
Cestovní ruch na Klatovsku
NAŠINCOVÁ, Iva
Smyslem této práce je zhodnotit současnou situaci cestovního ruchu na Klatovsku jak ze strany nabídky města a okolí, tak ze strany poptávky návštěvníků. Cílem marketingového šetření je zjistit spokojenost turistů s nabízenými službami v oblasti cestovního ruchu na Klatovsku a také jejich konkrétní přání. Důležité je odhalit současné problémy, se kterými se cestovní ruch potýká a následně navrhnout řešení, jak některé nedostatky odstranit a rozvoj cestovního ruchu v regionu podpořit.
Současný stav a předpoklady přípravy nových produktů cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov
JAREŠOVÁ, Jiřina
Bakalářská práce je zaměřena na současný stav a na otázku jak přispět k vytváření produktů cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov. Předpokladem je, že produkty DSMO Mikroregionu Venkov jsou činitelem rozvoje cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov. Závěrečná hypotéza však zní, že potenciály cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov nejsou dostatečně využity a současná nabídka turistických produktů je nedostačující. Propagace produktu DSMO Mikroregionu Venkov zatím jemně zaostává, ale je zjevné, že toto území má co nabídnout a proto by mohli působit nově vytvořené produkty cestovního ruchu a silnější propagace na účastníka cestovního ruchu mnohem atraktivněji. Lze očekávat, že navrhovaný produkt {--} {\clqq}Za krásami DSMO Mikroregionu Venkov {--} vybraná část {--} okolí Chýnova směr přírodní park Polánka`` {--} může ve velké míře přispět k zvýšení návštěvnosti regionu.
Mentální mapy a jejich využití v cestovním ruchu
ZEZULOVÁ, Lucie
Tato diplomová práce si bere za hlavní cíl zjistit a popsat, jak se vyvíjí a formuje mentální mapa spojena s představou cestování, popřípadě s pojmem cestovní ruch. Dílčím cílem je návrh vyžití těchto poznatků v cestovním ruchu. Výzkum je zaměřen především na žáky základních škol, kde vývoj mentální mapy je nejvíce hmatatelný a popsatelný. U žáků středních škol a starších respondentů je očekávaný vývoj mentálních map potvrzen analýzou dotazníků.
Analýza nabídky služeb cestovního ruchu vybraného regionu
Prokešová, Pavlína ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat a analyzovat nabídku služeb cestovního ruchu v regionu Vysočina a zjistit pro jaké formy cestovního ruchu má tento region ideální předpoklady. První část obsahuje obecné vymezení pojmů z odvětví cestovního ruchu, charakteristiku nabídky, poptávky a služeb v cestovním ruchu. Zmíněn je i pojem trvale udržitelný rozvoj a šetrné formy cestovního ruchu. Ve druhé části je stručně představen region Vysočina. V další části je analyzována nabídka služeb cestovního ruchu v rozdělení na primární a sekundární nabídku. Je zde představena také nabídka sportovních možností pro pěší turistiku, cykloturistiku a golf. Další kapitola je věnována analýze návštěvníků. V závěrečné části jsou shrnuty poznatky s předchozích kapitol a zároveň zhodnoceno, zda odpovídá nabídka služeb v regionu.
Lásku za peníze nekoupíš, sex ano -- průzkum trhu prostituce zaměřený na subjekty nabízející komerční sexuální služby
Marková, Eva ; Písař, Pavel (vedoucí práce) ; Loužek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá působením hospodářských, právních, sociálních a morálních aspektů na subjekty představující nabídku komerčních sexuálních služeb. Ve svém úvodu se věnuje stručnému popisu a příčinám stínové ekonomiky, definuje prostituci i jednotlivé formy provozování. Pozornost je dále zaměřena především na trh prostituce z hlediska nabídky i poptávky a na subjekty, které se na tomto trhu nachází. Následně se práce zaobírá legalizací a zdaněním této činnosti. V závěru své teoretické části se pak snaží zmapovat prostituci v ČR a zhodnotit veškeré právní úpravy, vyhlášky a v neposlední řadě také návrh zákona o regulaci prostituce z roku 2005 a z roku 2008. Jádro bakalářské práce ovšem leží především ve své praktické části, tedy v analýze, která se soustředí na subjekty nabízející sexuální služby za daný výnos. Nejprve jsou definovány metody výzkumu, cílové skupiny a samotný význam této studie. Následující průzkum založený na osobních rozhovorech s prostitutkami a manažerem pražského nightclubu se stal zdrojem informací pro závěrečné objasnění a zhodnocení vyvozených výsledků. Cílem bakalářské práce je zjištění, jaké faktory ovlivňují chování poskytovatelek sexu i jejich manažera a zda tyto skutečnosti vedou ke změnám v nabízeném množství služeb.
Analýza environmentálního vzdělávání v podnicích
Nachtigalová, Marika ; Jílková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vlčková, Jitka (oponent)
Environmentální vzdělávání je dobrovolným nástrojem environmentální politiky, který může významně ovlivnit realizaci opatření na ochranu životního prostředí. Cílovými skupinami tohoto vzdělávání jsou děti a mládež, veřejná správa, podnikatelská sféra a veřejnost. Environmentální vzdělávání přináší pozitivní efekty nejen pro životní prostředí, ale také pro podniky, které ho realizují. Cílem práce je analýza poptávky a nabídky environmentálního vzdělávání pro podniky v České republice. Metodou analýzy poptávky je individuální řízený rozhovor s podporou strukturovaného dotazníku realizovaný na vzorku malých a středních podniků v Královéhradeckém kraji. Nabídka je zjišťována pomocí metody desk research.
Analýza nabídky cestovních kanceláří ve vztahu k vybranému teritoriu
Kotorová, Daniela ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Teoretická část diplomové práce objasňuje základní pojmy z oblasti cestovního ruchu, lázeňského cestovního ruchu a z činnosti cestovních kanceláří a agentur. Je zde uvedena bližší charakteristika vybraného teritoria - České republiky, Slovenska a Maďarska s důrazem na lázeňský cestovní ruch v těchto oblastech. Praktická část analyzuje a hodnotí současnou nabídku lázeňských a wellness pobytů podle zadaných kritérií nabízenou cestovními kancelářemi ve vybraném teritoriu. Srovnání a analýza jednotlivých nabídek je vytvářena na základě marketingového mixu.
Vnímání firemního stylu a kultury v České republice
Kyncl, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce definuje firemní styl, firemní design a jeho prvky, zabývá se firemní komunikací, kulturou a komponentami firemního designu-značkou, barvami, písmem, grafickým manuálem apod. Pomocí informací od firem z oboru a poptávky a nabídky analyzuje vnímání firemního stylu v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 196 záznamů.   začátekpředchozí176 - 185dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.