Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Riadenie zásob vo vybranom hypermarkete spoločnosti Tesco Stores SR a.s.
Žurková, Daniela
Tato bakalářská práce je o řízení zásob ve vybranem hypermarkete společnosti Tesco Stores, a.s. Konkrétne jde o prevádzku v Skalici ve Slovenské republice.Hlavním cílem je analyzovat současný stav řízení zásob na základě interných zdrojů společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí, jmenovitě teoretické(literární rešerš)a praktické části (vlastní práce). V teoretické části jsou popsány pojmy, vztahující se k řízení zásob obecně, praktická část je zameřena k popisu základních informací o vybranej prevádzke, systému skladovaní zásob, označování proma a současný stav zásob vybraného produktu. Poslední část obsahuje informace o výsledcíh zistených v praktické časti a návrhy na zlepšení chodu prevádzky.
Podpora lokálních dodavatelů ze strany retailových řetězců v ČR
Stara, Jiří ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Pražáková, Emílie (oponent)
Práce vznikla na základě zadání společnosti Tesco Stores ČR a věnuje se otázce, zda podpora lokálních dodavatelů představuje pro maloobchodníky na českém trhu konkurenční výhodu. Nejvíce prostoru dostává kategorie čerstvých potravin, u které má podle provedených výzkumů podpora místní produkce největší smysl. Práce také zkoumá vztah kvality potravin a jejich původu a související očekávání spotřebitelů. Praktická část nabízí 2 vlastní výzkumy. Jeden z nich zkoumá použití marketingových nástrojů používaných retailery na českém trhu na podporu lokálních dodavatelů. V rámci druhého výzkumu oslovení čeští výrobci potravin hodnotí spolupráci s maloobchodníky působícími na tuzemském trhu. Kromě vlastních výzkumů obsahuje práce výstupy zkoumání provedených oborovými institucemi a četné ilustrace způsobů podpory lokálních dodavatelů zejména na příkladu Tesco.
Návrh optimalizace elektronického obchodu Tesco
Procházková, Hana ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Ceeova, Nela (oponent)
Diplomová práce se zabývá elektronickým obchodem Tesco Potraviny online. Obsahem je podrobný popis funkcionalit e-shopu, ale také jeho konkurence z pohledu zákazníka. Pomocí metod vícekriteriálního rozhodování jsou provedeny srovnávací analýzy funkcionalit webových stránek a služeb obchodů Potraviny online, Potraviny domů a Zmarket. Dále díky dotazníku je proveden průzkum spokojenosti uživatelů. Na základě výsledků je uskutečněn návrh optimalizace elektronického obchodu Tesco. Práce se také zabývá vývojem elektronického obchodování a popisuje společnost Tesco.
Effectiveness evaluation of the investment project of retail company Tesco
Mocková, Ivana ; Valach, Josef (vedoucí práce) ; Oceláková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení efektivnosti investičních projektů. První dvě části práce jsou zaměřeny teoreticky z cílem zjistit, která z metod hodnocení efektivnosti vyhovouje hlavnímu cíli podnikání nejlépe a které kritérium z metod založených na peněžních tocích vede k lepším investičním rozhodnutím. Třetí část práce je věnována specifikům v maloobchodě, se kterými se při hodnocení efektivnosti investičních projektů pomocí peněžních kritérií můžeme setkat. Poslední část diplomové práce se zabývá vyhodnocením konkrétního reálného investičního projektu společnosti Tesco. Cílem je zhodnotit, zda společnost Tesco hodnotila efektivnost projektu spávně, resp. zda použila vhodná kritéria a předpoklady. Následně je provedná analýza odchylek plánovaných a skutečně dosažených hodnot kritérií efektivnosti, která vyústí do hledání možných důvodů vzniku těchto odchylek.
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Kaufland a Tesco
Jůzová, Šárka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru dvou maloobchodních jednotek, jimiž jsou Kaufland a Tesco v Kolíně. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, je vysvětlen pojem nákupní atmosféra, její jednotlivé prvky a zmapováno působení vybraných řetězců v České republice. Druhá část je zaměřena na analýzu vybraných prodejen, která je provedena dvěma různými metodami.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců se sezónními vlivy
Stuchlík, Pavel ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Práce se nejprve zaměří na teoretické vymezení pojmu "nákupní atmosféra" a definici prvků jí tvořících. Poté bude pokračovat vymezením sezónnosti. Teoretická část pak bude sloužit jako podklad pro konkrétní posouzení a ohodnocení nákupní atmosféry v hypermarketových prodejnách Tesco a Globus. Poté budou obě dvě prodejny srovnány a případně jim bude doporučeno, co by měly zlepšit. Na hodnocení a doporučení budou reagovat odpovědní pracovníci prodejen.
Strategic analysis of Tesco Stores a.s
Križan, Dalibor ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou společnosti Tesco Stores a.s. Teoretická část obsahuje představení metodologie problematiky strategické analýzy a jejích základních částí, jejichž znalost je podstatná při jejím zpracování. V úvodu praktické části je popsán profil společnosti Tesco. V analýze makrookolia jsou popsány informace o trendech a silách, které nejvíce ovlivňují maloobchodní trh. Dále je analyzované odvětví maloobchodu, jeho atraktivita a hybné síly, které na něj působí. Analýza konkurenčního prostředí odkrývá vztahy v maloobchodě mezi zákazníky, dodavateli a samotnými konkurenty. Portfolio analýza ukazuje pozici základních typů prodejen Tesco a SWOT analýza odhaluje silné a slabé stránky společnosti ve srovnání s příležitostmi a hrozbami trhu. V závěru práce jsou identifikovány specifické výhody a navrženy strategické doporučení.
Hodnocení investic na příkladu společnosti Tesco Stores ČR a. s.
Vaněk, Ondřej ; Mikan, Pavel (vedoucí práce) ; Scholleová, Hana (oponent)
Abstrakt: Cílem práce je zhodnotit šest variant projektů expanze společnosti Tesco prostřednictvím otevření nových prodejen na obecné úrovni a vybrat nejvhodnější způsob. Prodejny se liší formátem (expres, supermarket, hypermarket) a způsobem získání prostor (pronájem, výstavba vlastní prodejny). Celá práce je rozdělena na tři části. V části teoretické je popsán vývoj českého trhu v odvětví maloobchodu s potravinami od roku 1996, kdy na český trh vstoupila společnost Tesco. Část metodologická popisuje metody hodnocení investic. Část praktická srovnává projekty mezi sebou na základě metod popsaných v metodologické části. Nejvýhodnějším způsobem expanze se ukázala prodejna ve formátu expres a spíše ve variantě nájmu než stavby vlastní prodejny, nicméně s poznámkou, že rozhodnutí ohledně varianty v nájmu nebo ve výstavbě je významně ovlivněno konkrétními podmínkami projektu a nelze zde jednoznačně rozhodnout na obecné úrovni. Práce byla vypracována na základě dat poskytnutých pro účely této práce společností Tesco Stores ČR a.s.
Motivační systém vybrané firmy
Bouška, Tomáš ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou pracovní motivace a to jak z hlediska teoretického, tak i praktického. V teoretické části je kladen důraz na interpretaci psychologického pohledu na fenomén motivace lidského chování a také na seznámení s nejvýznamnějšími motivačními teoriemi pracovního jednání. Předmětem zkoumání praktické části bakalářské práce se stal motivační systém společnosti Tesco Stores ČR a.s., který byl podroben analýze v několika oblastech -- hmotná odměna a zaměstnanecké benefity, rozvoj a vzdělávání, obsah práce, hodnocení zaměstnanců, pracovní tým a pracovní podmínky. K relativnímu vyjádření průměrné mzdy byla společnost podrobena srovnání s konkurenční společností Ahold Czech Republic, a.s., a k analýze ostatních částí byly použity výsledky dotazníkového šetření mezi zaměstnanci společnosti. Motivační program Tesco Stores ČR a.s. je sestaven důkladně a zaměstnanci jej vnímají převážně pozitivně. Přesto se v něm nachází problematická místa -- zejména v oblasti pracovního prostředí -- která by se dala vylepšit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.