Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 178 záznamů.  začátekpředchozí169 - 178  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Šikmý pásový dopravník pro dopravu uhlí
Kostelník, Jan ; Kubín, Martin (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce na téma Šikmý pásový dopravník pro dopravu uhlí s maximální zrnitostí 45mm bylo vypracovat technickou zprávu která bude obsahovat zejména: koncepční návrh celého zařízení, výpočet hlavních rozměrů, návrh pohonu a pevnostní kontrolu rozhodujících uzlů dle pokynů vedoucího práce. Převýšení dopravníku je 12m a půdorysná délka dopravníku 45m. Dále pak: výkres sestavení navrhovaného zařízení včetně podpěrné nosné konstrukce, podrobnou podsestavu napínacího zařízení a další podsestavy dle pokynů vedoucího bakalářské práce.
Pásový šikmý dopravník kameniva
Petrů, Jaromír ; Kubín, Martin (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Návrh pásového šikmého dopravníku pro dopravu kameniva. Práce se zabývá přehledem jednotlivých druhů dopravních zařízení a návrhovými výpočty šikmého dopravníku. Dále obsahuje v příloze výrobní výkresy vybraných součástí a sestavy i detailů.
Kategorizace pásových dopravníků
Šulák, Jakub ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Práce popisuje konstrukční provedení pásových dopravníků do délky 70 metrů, zejména pak posouzení z hlediska nosných a napínacích prvků. Jsou zde popsány výhody a nevýhody jednotlivých částí dopravníků a porovnaní současného a dřívějšího konstrukčního řešení některých částí dopravníků.
Pásový dopravník
Staněk, Zdeněk ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je, se zabývat návrhem pásového dopravníku na přepravu forem dle zadání práce. V úvodu práce je popsán hlavní přehled a rozdělení pásových dopravníků. Druhá část práce se zabývá konstrukčním řešením pásového dopravníku a popisem jeho hlavních částí. Závěrečná část práce, tj. hlavní, zahrnuje funkční výpočet, určení hlavních rozměrů podavače, návrh pohonu a pevnostní výpočet hnací hřídele. Všechny výpočty a konstrukční postupy jsou v souladu s normou ČSN. Práce je doložena výkresovou dokumentací zadaných částí pásového dopravníku.
Pásový dopravník
Kujawa, Pawel ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je návrh konstrukčního řešení šikmého pásového dopravníku pro přepravu stavební drti. Tato práce obsahuje také stručný popis hlavních částí dopravníků a funkční výpočet základních rozměrů podle normy ČSN ISO 5048. Dále je proveden návrh pohonu dopravníku , řešení napínacího zařízení a možné řešení násypky.
Pásový dopravník
Dvořáček, Michal ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce na téma Pásový dopravník bylo navrhnout funkční koncepci šikmého pásového dopravníku na přepravování stavební drti na vzdálenost 22 m s převýšením 5 m. Práce obsahuje stručný popis základních prvků dopravníku, výpočtovou část vedenou převážně dle normy ČSN ISO 5048 s určením hlavních rozměrů a návrhem pohonu dopravníku, kontrolní část. V práci jsem se více zaměřil na řešení násypky a pevnostní výpočet hnaného bubnu. Součástí práce je také výkresová dokumentace.
Pásový dopravník
Černoch, Josef ; Špička, Jiří (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je navrhnuto konstrukční řešení pásového dopravníku pro přepravu stavební drti a proveden funkční výpočet podle normy ČSN ISO 5048. Bakalářská práce obsahuje i popis jednotlivých částí pásového dopravníku. Tyto části jsou vybrány z katalogů firem, které je vyrábějí. Dále je navržen pohon dopravníku, proveden rozbor možných řešení násypky a pevnostně zkontrolován hnaný buben.
Pásový šikmý dopravník
Hájek, Ondřej ; Špička, Jiří (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je konstrukční řešení pásového dopravníku pro přepravu obilního zrna ve vzdálenosti přesypu 26 metrů a výškovém rozdílu 6 metrů. Práce je zaměřena především na funkční výpočet, určení hlavních rozměrů, návrh pohonu a napínacího zařízení dopravníku. Práce mimo jiné obsahuje vyhodnocení možností změny sklonu a konstrukční návrh této změny. Provedena je i pevnostní kontrola hnací hřídele. Výsledkem práce je reálná možnost konstrukce dopravníku, dle daného zadáni.
Pásový vodorovný dopravník
Zeman, Petr ; Pokorný, Jan (oponent) ; Špička, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pásového dopravníku pro zadaný materiál a dopravní výkon. Funkční výpočet je proveden dle normy ČSN ISO 5048, která stanovuje hlavní rozměry a návrh pohonu. Se znalostí předmětu pružnost- pevnost je vypočten pevnostní výpočet osy napínacího bubnu. Jednotlivé komponenty dopravníku jsou voleny z katalogů současných firem zabývajících se touto problematikou, jejichž zboží je dostupné v České republice
Stabilní šikmý pásový dopravník
Prachař, Roman ; Mynář, Břetislav (oponent) ; Špička, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem stabilního šikmého pásového dopravníku na přepravu drceného kameniva s požadovaným dopravním výkonem 130 t/hod. V úvodu je popsán obecný přehled a rozdělení pásových dopravníků. Další část se zabývá konstrukčním řešením pásového dopravníku a popisem jeho jednotlivých částí. Výpočtová část zahrnuje funkční výpočet, určení hlavních parametrů, návrh pohonu a pevnostní výpočet hnacího hřídele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 178 záznamů.   začátekpředchozí169 - 178  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.