Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 180 záznamů.  začátekpředchozí168 - 177další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití procesní analýzy k zajištění kontinuity procesů v energetické společnosti
Musil, Petr ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Ludvík, Jakub (oponent)
Ústředním tématem práce je kontinuita procesů jako prostředku zajištění kontinuity činnosti organizace. Práce nejprve v teoretické rovině propojuje spojité chování systémů s kontinuitou činnosti organizací a kontinuitou procesů. V druhé části se práce zabývá současnými poznatky v oblasti řízení kontinuity činnosti organizace a popisuje klíčové normy pro řízení kontinuity činnosti organizací. Práce se také zabývá vzájemným propojením těchto klíčových norem a normu BS 25999-1 propojuje na úrovni kapitol s rámci pro řízení podnikové informatiky ITIL v3 a COBIT 4.1. V závěrečné části, práce prakticky popisuje možné využití procesní analýzy a procesního modelování pro zajištění kontinuity činnosti v energetické společnosti prostřednictvím kontinuity procesů a přípravou plánů kontinuity činnosti.
Procesní analýza ve společnosti Kongresové centrum Praha, a.s.
Filipová, Andrea ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Vymětalová, Markéta (oponent)
Tématem této diplomové práce je procesní analýza společnosti Kongresové centrum Praha, a.s., jejímž účelem je návrh na zefektivnění průběhu vybraných procesů ve společnosti. V teoretické části se věnuji oblasti, která je zaměřená na podnikové procesy, procesní analýzu a grafické jazyky. V další části rozpracovávám rezervační systém společnosti, ve kterém je zmapován současný systém a vytvořena následná rešerše typických charekteristik rezervačních systémů. Hlavní částí této práce je procesní analýza společnosti Kongresové centrum Praha, a.s. Úkolem bude analyzovat současný stav, vyhodnotit a navrhnout zefektivnění průběhu procesů probíhajících napříč celou společností. Stěžejním bodem je zhodnocení rozdílů mezi současným a navrhovaným cílovým stavem a návrh doporučení na změnu. Dalším neméně důležitým bodem je zjištění nedostatků v rámci rezervačního systému, které úzce souvisí s vybranými analyzovanými procesy. Tyto nedostatky do určité míry znemožňují efektivní průběh vybraných procesů.
Problematika evidence, účtování a výpočtu odpisů dlouhodobého majetku v účetním softwaru
KUBÍKOVÁ, Lenka
Bakalářská práce analyzuje problematiku evidence dlouhodobého majetku, jeho účtování a výpočet odpisů v účetním software Helios Green. Cílem této práce je posouzení, zda tento software poskytuje dostatečné zázemí pro sledování majetku u vybraného podnikatelského subjektu a zda výstupy, které je daný software schopen zajistit, odpovídají informačním potřebám podniku.V teoretické části je obecně vymezen majetek, zobrazen účetní a daňový pohled na dlouhodobý majetek. Jsou popsány způsoby pořízení, ocenění, vyřazení hmotného a nehmotného majetku a účetní a daňové metody odpisování.Praktická část zobrazuje jednotlivé postupy v programu jako je zařazení, přeřazení a vyřazení majetku, tvorba a výpočet odpisů, evidence majetku a majetek vedený v operativní evidenci. V druhé polovině praktické části je zkoumána správnost výpočtu odpisů a jsou testovány sestavy, které software v modulu Majetek nabízí.V závěru jsou návrhy na lepší využití software v oblasti majetku.
Procesní management a možnosti jeho uplatnění ve vybrané organizaci
MATOUŠEK, Petr
Tato práce je věnována problematice procesního řízení a jeho důležitosti v moderním pojetí managementu. Literární rešerše seznamuje s vývojem procesního řízení a jeho principy, s přístupy ke zlepšování podnikových procesů, představuje vybrané nástroje k modelování procesů, druhy změn při přechodu od funkčního k procesnímu řízení a blíže seznámí s Business Process Reengineeringem a Total Quality Managementem. Praktická část se věnuje analýze současného stavu vybrané společnosti, seznamuje se základními charakteristikami organizace, organizační strukturou, pracovními pozicemi, systémem hodnocení zaměstnanců, identifikuje a popisuje hlavní, vedlejší, podpůrné a řídící procesy probíhající v organizaci. Dále se věnuje návrhům pro zavedení prvků procesního řízení v oblasti měření a hodnocení procesů, motivace zaměstnanců a vnitrofiremní komunikace. Byly vypracovány procesní mapy organizace, schémata průběhu většiny procesů spolu s jejich detailními popisy, byli pojmenováni pracovníci za dané procesy odpovědní, stanoveny klíčové ukazatele výkonnosti vhodné k měření efektivnosti procesů v čase. Byl vypracován dotazník k periodickému měření spokojenosti zákazníků. Byl navržen nový model odměňování zaměstnanců, doporučena implementace databáze znalostí a zavedení dalších opatření majících vliv na procesní řízení, vnitrofiremní komunikaci a především na spokojenost zákazníka.
Projektový management a možnosti jeho uplatnění ve vybraném podniku
GRÜNNOVÁ, Milena
Bakalářská práce je zaměřená na projektový management a aplikace ve vybraném podniku. V teoretické části je popsána hlavně definice projektového managementu, řízení projektu a dále je podrobně rozepsán ERP systém. ERP je systém je pro práci důležitý, protože firma IT systems, a. s. se zabývá implementací tohoto systému. V praktické části je podrobně charakterizován vybraný podnik {--} IT systems, a. s., jeho historie, popis organizační struktury, popis profesí atd. Dále je popsán proces implementace projektu a případné nedostatky v tomto procesu. V konečné fázi praktické části jsou návrhy na případné řešení problému. V neposlední řadě byly na podnik aplikovány SWOT analýza a procesní analýza.
Optimalizace firemních procesů v prostředí integrovaného informačního systému a eshopu
Penkala, Jan ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Špringerová, Michaela (oponent)
Diplomová práce Optimalizace firemních procesů v prostředí integrovaného informačního systému a eshopu prokáže hypotézu, že klíčem pro úspěšné internetové podnikání je mít správně nastavené procesní řízení společnosti, které se díky automatizovanému propojení, projevuje navenek i pro zákazníky přes prezentační vrstvu eshopu. Výsledky práce jsou užitečné pro majitele internetových obchodů pro představu o nastavení fungování jejich společností a zejména pro eshop, kde byla analýza provedena. Vybrané společnosti Penny spol. s r.o. tato analýza nastavuje pro eshop Elektro-partner.cz dvacet základních procesů, jejichž implementace povede k úspoře času zaměstnanců, maximálnímu využití informačního systému včetně možnosti implementace nových modulů, zpřehlednění a stanovení pracovních postupů, k vytváření zisku a k vyšší zákaznické spokojenosti. V teoretické části práce jsou obohaceny marketingové nástroje 4P pro eshopy o služby a konkurenci. Dále je speciálně pro eshopy upraven Porterův hodnotový řetězec a využit model důvěry v elektronické obchodování. Na těchto základech je vytvořena aktuální marketingová strategie eshopu včetně SWOT analýzy a definice strategických cílů. Identifikované procesy byly rozděleny na elementární, klíčové a podpůrné a znázorněny vztahy mezi nimi. Pro optimalizaci procesů je využita metodika Hammera a Champyho a proveditelnost a úspěšnost práce je zhodnocena podle best practises projektů reengineeringu. Jednotlivé optimalizované procesy jsou definovány specifikací procesu, využívanými dokumenty, moduly informačního systému a eshopu, znázorněny EPC modelem a jsou k nim stanoveny metriky a konkrétně vypsány oblasti zlepšení.
Systém pro správu požadavků při správě nemovitostí
Pekárek, Matěj ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Práce se zabývá vývojem informačního systému firmy, která působí ve správě nemovitostí. Po úvodní rešerši současného stavu v této oblasti se soustředí na analýzu požadavků zákazníka a analýzu procesů v jeho správcovské společnosti. Po této předběžné fázi pokračuje detailním rozborem způsobu zpracování klientských požadavků a návrhem a implementací vlastního programového řešení. V závěrečné části práce je návod k instalaci systému, příručky pro uživatele a administrátora.
Analýza podnikových procesů (konkrétní podnik dle vlastního výběru)
Daněk, Michal ; Martanová, Kateřina (vedoucí práce) ; Vlček, Dušan (oponent)
Cílem práce je analýza podnikových procesů v konkrétním podniku. Nejprve je v práci stručně popsán úvod do teorie procesního modelování, následně je popsána vybraná konkrétní metodika a nástroj procesního modelování a nakonec je uveden procesní model konkrétního podniku. Mezi přínosy práce by mělo patřit propojení teoretických poznatků o modelování procesů s praktickou zkušeností s modelováním procesů přímo v reálném podniku a další přínos by mělo představovat využití samotného procesního modelu v daném podniku.
Možnosti IT podpory v advokátní kanceláři
Novotná, Pavla ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Šurmanová, Michaela (oponent)
Cílem této práce je zpracovat analýzu podnikových procesů společností poskytujících služby v oboru advokacie a zhodnotit jejich podporu informačními technologiemi, kterou nabízí softwarová řešení dostupná na českém trhu. Před vytvořením této práce jsem nejprve nastudovala nezbytnou literaturu, týkající se managementu advokátních kanceláří, zvláště týkající se možností procesního řízení v těchto společnostech. Dále jsem nastudovala literaturu týkající se procesního řízení a modelování. Po nastudování literatury jsem absolvovala schůzku s manažerem jedné středně velké advokátní kanceláře, který mi poskytl cenné informace o specifikách a problematice daného oboru. Mým hlavním cílem bylo poukázat na výjimečnost oboru advokátních kanceláří, ve kterém stále převažuje funkční model řízení nad modelem procesního řízení, dále navrhnout všeobecný procesní model, namapovat klíčové procesy na funkce softwarových řešení dostupných na českém trhu a provést diskuzi nad nutností nebo vhodností zavedením procesního řízení ve společnostech zabývajících se advokacií. Kapitola Teoretické zázemí a problematika oboru obsahuje úvod do problematiky funkčního a procesního řízení společnosti v oboru AK, objasňuje, jak širokým pojmem může advokátní kancelář být a seznamuje čtenáře s kritickými faktory při zavádění procesního řízení. Čtenář zde nalezne popis jednotlivých typů AK z různých úhlů pohledu. Kapitola Procesní analýza je věnována identifikaci klíčových a podpůrných procesů AK, a detailní analýze procesů klíčových. Následující kapitola nazvaná Podpora advokátní kanceláře informačními technologiemi obsahuje přehled několika IS, specializovaných na advokátní kanceláře a výčet jejich společných funkcí, které jsou vhodné pro podporu procesů AK informačními technologiemi. V poslední kapitole nazvané Možnosti a omezení mapování IT prostředků na procesy je nastíněno jedno z mnoha možných řešení podpory klíčových procesů AK pomocí informačních technologií a provedena diskuze nad omezeními v zavedení procesního řízení do společností poskytujících služby v oboru advokacie, která plynou z variability těchto společností.
Úlohy dimenzionálního modelování
Tříska, Aleš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Mezník, Lubomír (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zpracování dat pomocí Business Intelligence. Každá fungující společnost dnešní doby používá určitý druh informačního systému, který generuje značné množství dat. Business Intelligence má za úkol tato data strukturovat a umožňovat takové náhledy na tato data, která pomohou firemním rozhodováním. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána myšlenka a poslání Business Intelligence (dále BI). Praktickou část tvoří zavedení BI do reálné společnosti tak, aby plnilo svou úlohu. Toho bylo možné dosáhnout na základě porozumění procesů společnosti a její datové základně. Nedílnou součástí tvorby BI byla rovněž komunikace s managementem společnosti, který sestavil požadavky na přehledy zobrazovaných dat. Díky tomu bylo možné vytvořit BI řešení, které bude zobrazovat data v takové podobě, jež bude pro společnost cenově nenákladné a uživatelský přívětivé.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 180 záznamů.   začátekpředchozí168 - 177další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.