Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 184 záznamů.  začátekpředchozí159 - 168dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Webové aplikace na platformě Node.js
Červený, Pavel ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem webové aplikace na platformě Node.js za použití dalších nástrojů a technologií, využívaných pro vývoj podobných aplikací. Hlavním cílem je vytvoření prototypu vzdělávací aplikace, pomocí které se uživatelé budou moci naučit základním dovednostem programovacího jazyka Javascript. V textu jsou postupně popsány technologie pro vytvoření aplikace, teorie provádění zdrojového kódu ve webové aplikaci, návrh aplikace, její implementace a testování.
Nástroj pro sdílení a zobrazování záznamů z letu na padáku
Madaj, Tomáš ; Kolář, Martin (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem téhle práce je vytvoření webové aplikace, která umožní maximálně jednoduchou 3D vizualizaci a sdílení vložených GPS záznamů. Je určená především pro aerosporty. Aplikace je postavená na full-stack JavaScript platformě Meteor.js, má webové uživatelské rozhraní a na 3D vizualizaci v prohlížeči využívá WebGL knihovnu three.js. Tato forma umožňuje dosáhnout požadovanou širokou dostupnost a jednoduchost používaní. Aplikace je cenným nástrojem na analýzu sportovních výkonů, protože umožňuje jednoduše získat přesnou představu o skutečné trajektorii vysoko nad zemí, kde to kvůli absenci blízkého referenčního bodu není možné jenom vizuálně.
Docházkový systém s přístupovým terminálem
Pulik, Peter ; Husák, Jiří (oponent) ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom prístupového terminálu a dochádzkového systému. Popisuje návrh prístupového terminálu po hardwarovej stránke, implementáciu jeho riadiaceho programu, serverového programu slúžiaceho na výpočet dochádzky a komunikáciu medzi nimi. Celý systém je navrhnutý tak, aby ho bolo možné jednoducho rozširovať ako do počtu terminálov, tak novými možnosťami.
Webový server pro vystavení webové služby na Banana Pi Pro
Válka, Jaroslav ; Komosný, Dan (oponent) ; Troják, David (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vystavení webové služby na webovém serveru s využitím platformy Banana Pi Pro. Webový server, nasazen na hardwarové platformě Banana Pi Pro, je řešený formou open source softwaru, v tomto případě se jedná o webové servery Apache a Nginx. Na webový server je vystavena webová aplikace pomocí softwarového systému Node.js. Praktická část projektu se zaměřuje na porovnání webových serverů z hlediska rychlosti a maximálního počtu současných připojení při provádění žádosti na webovou službu.
Návrh modulu systému pro analýzu chování návštěvníků
Wawrosz, Tomáš ; Janošík, Petr (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalarska prace se zabyva navrhem prototypu modulu, ktery slouzi k analyze webovych stranek pomoci teplotnich map. Modul byl navrzen dle provedene analyzy, ktera se sklada z analyzy samotneho produktu z uzivatelskeho i technickeho hlediska a analyzy konkurence nabizejici podobnou funkcionalitu. Soucasti prace je navrh vytvoreni funkcniho prototypu, navrh uzivatelskeho rozhrani v praxi a navrhy pro rozsireni funkcionality v budoucnu.
Generator of Cyber Attacks
Halaška, Peter ; Burda, Karel (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
This work deals with the security of computer networks based on TCP/IP protocol stack. The main objective is to develop a generator of DoS flooding attacks which carries out attacks such SYN flood, RST flood, UDP flood, ICMP flood, ARP flood, DNS flood and DHCP starvation. The theoretical part describes the features of the mentioned attacks and protocols or mechanisms associated with them. Next part deals with the comparison of selected tools (Hping3, Mausezahn, Trafgen) in terms of number of packets per second (pps) and the link utilization (MB/s). The practical part describes design and implementation of the new attacking tool. There is explained the importance of it’s individual modules, it’s installation and usage options. New tool is also being tested. Then there is described the development, options and installation of control interface which is in the form of web application.
Systém pro zpracování GPS dat z více mobilních zařízení
Jurča, Josef ; Červenka, Vladimír (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo vytvořit informační systém skládající se z mobilní aplikace, serveru a webové aplikace. Mobilní aplikace byla navržena pro operační systém Android a slouží k odesílání GPS souřadnic mobilních zařízení na server. Tato data jsou následně na servu zpracována a uložena do databáze. Webová aplikace zobrazuje aktuální polohu mobilních stanic ve skupině na mapě, dále zobrazuje historii polohy a statistické údaje. Pozici stanice je možné zpřesnit pomocí DGPS za předpokladu, že jedna ze stanic ve skupině je pevně na svém místě. Systém byl navržen a následně implementován s využitím moderních webových technologií a frameworků PhoneGap, Ionic, Node.js, Express, MongoDB, Mongoose a AngularJS. Dále byla provedena měření, která mají prezentovat vliv DGPS na přesnost určení polohy.
Slovní hry jako nástroj pro získání jazykových dat
Koriťák, Jan ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na problematiku návrhu a implementace jednoduché slovní hry pro hádání slov na základě jejich opisu. Výstupy hry jsou anotovaná slovní data, která se dále dají použít např. jako základ pro sestavení obdoby opisového slovníku. Hra se skládá ze dvou komunikujících částí - klientské, která se stará převážně o vyobrazení hry a serverové, výpočetní části. Pro implementaci bylo využito moderních webových technologií především pak klientského JavaScriptu a serverového Node.js.
Predikce vývoje srážek z meteorologického radaru
Tábi, Matej ; Milička, Martin (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce řeší webovou aplikaci s účelem krátkodobé předpovědi srážek pro území České republiky. Předpověď je vytvořena na jednu hodinu dopředu a má podobu čtyř radarových snímků, mezi kterými je 15 minutový odstup. Zvolený problém je řešen ve třech krocích. V prvním kroku se získávájí aktuální údaje z webu ČHMÚ. Ve druhém kroku jsou zpracovávána data - identifikovaná srážková pole a ve třetím kroku jsou vypočteny dráhy pohybu jednotlivých polí, na základě nichž je vytvořena výsledná předpověď. Výsledkem této práce je plně funkční webová aplikace. Přesnost předpovědi se pohybuje na úrovni od 30 do 60%.
Jednoduchá hra skládání obrázků jako základ pro získání anotací
Juřička, Karel ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové herní aplikace pro získání anotací obrázků. Před skládáním obrázku do herní plochy je nutné u každého z nich vybrat požadovaný objekt a provést identifikaci. Díky architektuře složené z herního klienta a serveru může společně soupeřit více hráčů v rámci jedné hry. Základní systém je navržen tak, aby umožňoval implementaci různých herních aplikací pracujících s připraveným anotačním nástrojem. 

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 184 záznamů.   začátekpředchozí159 - 168dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.