Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 179 záznamů.  začátekpředchozí159 - 168dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Generator of Cyber Attacks
Halaška, Peter ; Burda, Karel (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
This work deals with the security of computer networks based on TCP/IP protocol stack. The main objective is to develop a generator of DoS flooding attacks which carries out attacks such SYN flood, RST flood, UDP flood, ICMP flood, ARP flood, DNS flood and DHCP starvation. The theoretical part describes the features of the mentioned attacks and protocols or mechanisms associated with them. Next part deals with the comparison of selected tools (Hping3, Mausezahn, Trafgen) in terms of number of packets per second (pps) and the link utilization (MB/s). The practical part describes design and implementation of the new attacking tool. There is explained the importance of it’s individual modules, it’s installation and usage options. New tool is also being tested. Then there is described the development, options and installation of control interface which is in the form of web application.
Systém pro zpracování GPS dat z více mobilních zařízení
Jurča, Josef ; Červenka, Vladimír (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo vytvořit informační systém skládající se z mobilní aplikace, serveru a webové aplikace. Mobilní aplikace byla navržena pro operační systém Android a slouží k odesílání GPS souřadnic mobilních zařízení na server. Tato data jsou následně na servu zpracována a uložena do databáze. Webová aplikace zobrazuje aktuální polohu mobilních stanic ve skupině na mapě, dále zobrazuje historii polohy a statistické údaje. Pozici stanice je možné zpřesnit pomocí DGPS za předpokladu, že jedna ze stanic ve skupině je pevně na svém místě. Systém byl navržen a následně implementován s využitím moderních webových technologií a frameworků PhoneGap, Ionic, Node.js, Express, MongoDB, Mongoose a AngularJS. Dále byla provedena měření, která mají prezentovat vliv DGPS na přesnost určení polohy.
Slovní hry jako nástroj pro získání jazykových dat
Koriťák, Jan ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na problematiku návrhu a implementace jednoduché slovní hry pro hádání slov na základě jejich opisu. Výstupy hry jsou anotovaná slovní data, která se dále dají použít např. jako základ pro sestavení obdoby opisového slovníku. Hra se skládá ze dvou komunikujících částí - klientské, která se stará převážně o vyobrazení hry a serverové, výpočetní části. Pro implementaci bylo využito moderních webových technologií především pak klientského JavaScriptu a serverového Node.js.
Predikce vývoje srážek z meteorologického radaru
Tábi, Matej ; Milička, Martin (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce řeší webovou aplikaci s účelem krátkodobé předpovědi srážek pro území České republiky. Předpověď je vytvořena na jednu hodinu dopředu a má podobu čtyř radarových snímků, mezi kterými je 15 minutový odstup. Zvolený problém je řešen ve třech krocích. V prvním kroku se získávájí aktuální údaje z webu ČHMÚ. Ve druhém kroku jsou zpracovávána data - identifikovaná srážková pole a ve třetím kroku jsou vypočteny dráhy pohybu jednotlivých polí, na základě nichž je vytvořena výsledná předpověď. Výsledkem této práce je plně funkční webová aplikace. Přesnost předpovědi se pohybuje na úrovni od 30 do 60%.
Jednoduchá hra skládání obrázků jako základ pro získání anotací
Juřička, Karel ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové herní aplikace pro získání anotací obrázků. Před skládáním obrázku do herní plochy je nutné u každého z nich vybrat požadovaný objekt a provést identifikaci. Díky architektuře složené z herního klienta a serveru může společně soupeřit více hráčů v rámci jedné hry. Základní systém je navržen tak, aby umožňoval implementaci různých herních aplikací pracujících s připraveným anotačním nástrojem. 
Herní portál v Cloudu
Pečínka, Zdeněk ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Škoda, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou herního portálu v Cloudu navrženého pro zvoleného poskytovatele PaaS. Informuje o možnostech, jež nabízí cloudové počítání. Shrnuje výhody a nevýhody poskytovatelů PaaS. Věnuje se návrhu a implementaci aplikace se zameřením na její škálovatelnost a modularitu. Výsledkem práce je herní portál umožňující hraní her Tanky a Lodě, které je možné hrát proti jiným uživatelům i proti počítačem ovládanému protihráči. Součástí řešení je zhodnocení škálovatelnosti nejnáročnějších komponent, založené na výsledcích zátěžových testů.
Sociální síť pro kolektivní sporty
Adam, Ivo ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem webové sociální sítě pro organizaci amatérských utkání v kolektivních sportech. Je implementována v jazyce JavaScript. Klientská část je napsána v aplikačním rámci AngularJS. Serverová část je postavena na platformě Node.js, využívá aplikační rámec Express a NoSQL databázi MongoDB. Ke zdrojům uloženým na serveru lze přistupovat prostřednictvím aplikačního rozhraní REST. Sociální síť integruje vybrané zásuvné moduly nabízené existujícími sociálními sítěmi. Například přihlašovací dialog nebo tlačítka pro sdílení. Vytvořená aplikace funguje ve webových prohlížečích Google Chrome, Mozilla Firefox a Internet Explorer verze 10 a vyšší.
Software pro elektronickou evidenci tržeb
Nguyen, Viet Bach ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Jedním z klíčových prvků maloobchodního vybavení je pokladní systém, protože optimalizuje pokladní proces, který lze považovat za nejdůležitější proces v celém byznysu z hlediska účelu získávání konkurenčních výhod. Podniky bývají velmi konzervativní v oblasti inovací IT, nicméně musí stále čelit zákonným regulacím, které pro ně znamenají v podstatě latentní starosti navíc. V souvislosti se zavedením elektronické evidence tržeb v České republice je většina dosavadních pokladních systémů (zejména registrační pokladny) považována za nevyhovující vzhledem k neschopnosti posílat evidované tržby on-line. Proto je musí nahradit nová, modernější řešení. Tato bakalářská práce si klade za cíl navrhnout a implementovat jedno z možných řešení pro maloobchodní podniky. Součástí řešení je především analýza funkčních i zákonných požadavků na pokladní systémy. V práci je také popsána problematika elektronické evidence tržeb. Práce dále na základě provedené analýzy pojednává o návrhu pokladního systému a jeho následném vývoji. Pro tvorbu systému je zvolena klient/server architektura a funkční jádro navržené aplikace je postaveno na některé z nejnovějších a nejpoužívanějších javascriptových technologií určených pro webový vývoj, zejména jQuery, Node.js, Express framework, a databázový systém MongoDB. Výstupem práce je on-line aplikační systém, který implementuje funkce pro podporu pokladního procesu v maloobchodech, tj. obsluhování pokladny a konfigurace pokladny. Pro koncové uživatele pak bude výsledný systém představovat praktické a vhodné řešení pro jejich podnikání
Využití MongoDB s Node.js
Hejtmánková, Kateřina ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Cílem práce je poskytnout sbírku příkladů nad dokumentově orientovanou databází MongoDB využívající platformu Node.js, konkrétně pomocí programu Mongoose, pro objektově dokumentové mapování (ODM). Cíle je dosaženo pomocí analýzy modulu Mongoose a Async, který poskytuje funkce pro přehlednější asynchronní dotazování, potřebné pro práci s vstupy/výstupy do databáze MongoDB v Node.js. Hlavním přínosem této práce je (v obecnějším slova smyslu) ukázka toho, jak vytvořit administrační část webové aplikace (backend) v Node.js, s použitím dokumentově orientované databáze MongoDB. Práce pojednává v teoretické části o charakteristikách a významu dokumentově orientované databáze MongoDB, charakteristikách a architektuře platformy Node.js používající beztypový a multiplatformní jazyk JavaScript a o programech pro objektově dokumentové mapování (ODM) pro Node.js na databázi MongoDB. Praktická část obsahuje sbírku příkladů, kde je v první části uveden návod na instalaci a spuštění potřebných programů. Další část je věnována jednoduchým příkladům modulu Mongoose a v poslední části jsou uvedeny složité příklady modulu Mongoose a Async, představující hlavní přínos této práce.
Platformě nezávislé aplikační rozhraní na architektuře REST.
Herma, Tomáš ; Palovský, Radomír (vedoucí práce) ; David, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou webové aplikace, RESTového API, knihovny pro práci s API pro platformu Android a iPhone a ukázkové aplikace na tyto dvě platformy. Práce se v první části zabývá analýzou současného trhu aplikačních rozhraní. V druhé části jsou popsány zvolené technologie a samostatná tvorba a implementace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 179 záznamů.   začátekpředchozí159 - 168dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.