National Repository of Grey Literature 162 records found  beginprevious153 - 162  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Identifikace přínosů e-businessových řešení pro malé firmy
Kysela, Jiří ; Voříšek, Jiří (advisor) ; Salava, Petr (referee)
Tato práce se zabývá fenoménem elektronického obchodování, identifikuje jeho přínosy, nastiňuje problematiku zřízení internetového obchodu a jeho následný provoz. Je zde předložena široká paleta softwarových, logistických a marketingových nástrojů, díky nimž je možné nakonfigurovat internetový obchod tak, aby vyhovoval požadavkům drobného podnikatele a zároveň perfektně fungoval z hlediska zákazníka. Založení internetového obchodu se zabezpečením veškerého provozu je sice podmínkou k jeho bezchybnému fungování, avšak to je teprve začátek elektronického obchodování. Jak se ukazuje v praxi, jednou z nejdůležitějších věcí je maximální snaha o spokojenost zákazníka, neboť jedině takový zákazník se bude do našeho obchodu vracet, případně ho doporučovat svým známým - dalším potenciálním zákazníkům. V kapitole ?Formování firmy a marketing? je čtenář seznámen se základními principy fungování firmy a její vazby na okolní prostředí, stejně jako s vnitropodnikovou politikou. Jaké jsou podmínky a možnosti pro distribuci svého zboží se pak popisuje v kapitole následující s názvem ?Logistika? a konečně analýza samotných stavebních kamenů internetového obchodu je popsána v kapitole ?Technické zabezpečení a realizace?. Kapitola ?Provoz elektronického obchodu? pak věrně zobrazuje možnosti a úskalí běhu celého systému obchodování. Tato práce se snaží komplexně informovat o realizaci a fungování internetového obchodu, který je sice novým způsobem prodeje, kde však platí stará pravidla o dobrém a poctivém obchodu.
Aspects of electronic voting implementation
Janata, Pavel ; Toman, Prokop (advisor) ; Volráb, Ondřej (referee)
Rozvoj informační společnosti vytváří tlak na zavádení služeb e- Government a s tím související implementaci elektronického způsobu voleb. Dalším důvodem hovořícím pro elektronické volby je stále klesající zájem o tuto jedinou formu účasti občanů na řízení státu. Cílem bakalářské práce je seznámení s problematikou elektronických voleb. V první části se věnuji základním principům elektronických voleb a praktickým otázkám souvisejícím s bezpečností a chováním voličů. V druhé části je popsáno několik úspěšných pilotních projektu. Přínosem mé práce je ucelené, v českém jazyce zpracované, shrnutí poznatků o problematice elektronických voleb. Pro zpracování tohoto tématu byla použita metoda studia odborných pramenu, a to jak v českém, tak v anglickém jazyce.
The role of e-business and ICT and its support in the European Union
Nechala, Marek ; Novák, Jan (advisor) ; Derfler, Václav (referee)
Thesis identifies the role of e-business and ICT in the economy of the present European Union and their function in increasing EU's competitiveness in the world's economy. It maps and evaluates help of the public sector of the European Union for this important component of modern economy. Thesis also describes current state of e-business and ICT both in the European Union and the world and outlines their probable future development.
PŘILEŽITOSTI A OMEZENÍ INTERNETU
Pham, Xuan Son ; Rosický, Antonín (advisor)
The aim of this thesis was to get acquainted with the phrase of Information, media for accepting, saving and transmision of informations. Then get acquainted with the phrase Internet, with its principles and offered services of Internet.
e-Business and ICT - tools for competitiveness of the EU
Nechala, Marek ; Abrhám, Josef (advisor) ; Bič, Josef (referee)
The thesis identifies the role of e-business and ICT in the economy of the present European Union and their function in increasing EU's competitiveness in the world's economy. It maps and evaluates help of the public sector of the European Union for this important component of modern economy. The thesis also describes current state of e-business and ICT both in the European Union and the world and outlines their probable future development.
Aplikace a využití BI v prostředí elektronického obchodu
Plášil, Roman ; Novotný, Ota (advisor) ; Ouřada, Libor (referee)
Tato práce je věnována tématu elektronického obchodu z pohledu implementace strategického přístupu k jeho řízení a současně podpory tohoto přístupu ze strany technologické, postavené na technologiích Business Intelligence. V první části práce jsou popsána základní teoretická východiska a na jejich základě je pak navrženo konkrétní řešení na vzorové situaci ve vzorovém internetovém obchodě a popsána pilotní implementace řešení podpory rozhodování postaveného na řešení BI.
Electronic commerce and conversion ratio
Kořínek, Tomáš ; Stříteský, Václav (advisor) ; Bělonožník, Pavel (referee)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou současného elektronického obchodování a e-business. Na základě rozboru aktuálního stavu současného internetového obchodování je provedena analýza konkrétního e-shopu za pomoci dostupných metod.
Internet jako marketingový nástroj
Sekerka, Radko ; Pavlíček, Antonín (advisor) ; Klimeš, Jan (referee)
Internet je fenoménem dnešní doby, postupně se v něm vytváří digitalizovaný obraz skutečného světa. Trvající nárůst uživatelů a zvyšující se internetová gramotnost láká i ty nejotrlejší internetově sterilní podnikatele a společnosti do světa internetového obchodování. V současné době internetových obchodů neustále přibývá, ale úroveň poskytovaných služeb bývá různá. Z pohledu zákazníka není jednoduché ihned odhalit kvalitu těchto služeb. Pro internetového uživatele se spletitá džungle internetových obchodů stává prostředím, ve kterém upřednostňuje hodnoty zaručující bezproblémový a bezpečný nákup. Důvěryhodnost značky a záruky se stávají klíčovým atributem úspěchu v elektronickém podnikání a kvalitní marketing je jedním z nástrojů jak tohoto úspěchu dosáhnout. Díky neustálému rozvoji internetu se odkrývají stále nové možnosti komunikace s jeho uživateli a tedy potencionálními zákazníky. Jaký komunikační nástroj zvolit a jak postupovat ve snaze zlepšit prodejnost a efektivitu internetového obchodu má za cíl právě tato práce. V jednotlivých kapitolách budou postupně popsány možnosti internetu, marketingu, komunikačních nástrojů a jejich integrace do marketingového plánu elektronického obchodu.
Právní úprava elektronického obchodu
Potěšilová, Naďa ; Boháček, Martin (advisor) ; Novotný, Jakub (referee)
Diplomová práce se zabývá právní úpravou elektronického obchodu. Definuje pojem e-obchod a charakterizuje ho, vysvětluje rozdíl mezi pojmy e-komerce a e-business. Blíže se zaměřuje na spotřebitelské smlouvy uzavírané pomocí prostředků komunikace na dálku. Jedním z prostředků je právě internet, který se při uzavírání smluv v elektronickém obchodě používá nejčastěji. Na teoretický základ navazuje praktická část zaměřená na konkrétní e-obchod a diplomovou práci doplňují statistiky nakupování přes internet v České republice.
E-logistics
Mendlová, Zuzana ; Pernica, Petr (advisor) ; Novotný, Michal (referee)
zařazení e-logistiky do konceptu SCM terminologie e-logistiky e-business - B2B, B2C elektronická tržiště Výhody a nevýhody nákupu na Internetu elektronické obchodování v ČR - právní normy, obchodování z pohledu zákazníka možné formy spolupráce e-obchodů burza dopravních nákladů

National Repository of Grey Literature : 162 records found   beginprevious153 - 162  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.