Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Střední Dalmácie - produkty pro české turisty na Jadranu
ZÁVODSKÁ VAHALÍKOVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce se bude zabývat oblastí Chorvatska, konkrétněji oblastí střední Dalmácie. Hlavním cílem této bakalářské práce bude vytvoření a sestavení zajímavých a kvalitních produktů, které by našly svou klientelu na poli cestovního ruchu.Tyto produkty budou se sestavené na základě dotazníkového šetření. Vedlejším cílem je snaha ještě více přispět k propagaci Střední Dalmácie jako turistické destinace.Zvolíme si dva zájezdy. Oba zájezdy budou pobytově ? poznávací, neboť vycházíme z hypotézy, že je to nejlepší možnost, jak během několika dnů spojit aktivní dovolenou zaměřenou na poznávání s příjemným odpočinkem a relaxací u moře. Tento balík služeb se na základě našeho uvážení bude skládat z dopravy, ubytování, stravování, pojištění a služeb průvodce. Je však nutné podotknout, že oba zájezdy jsou atraktivní a zároveň cenově velmi přijatelné. Zájezdy osloví především všechny ty, kteří mají zájem spojit aktivní dovolenou v podobě poznávání památek a přírodních atraktivit s odpočinkem u moře na Středodalmatském pobřeží. Významný segment trhu v závislosti na věku účastníků budou tvořit pravděpodobně zejména klienti do 30 let, kteří jezdili v dětství na pobytové zájezdy do Chorvatska se svými rodiči a mají zájem tuto oblast ještě více poznat z hlediska kultury a přírody, dále pak střední věková skupina a rovněž senioři s dobrou zdravotní a fyzickou kondicí. Zájezdy se naopak jeví jako nevhodné pro rodiny s dětmi hlavně proto, že termín jejich dovolené je časově omezen školními prázdninami a zároveň proto, že programy zájezdů jsou pro děti do 10 let poměrně náročné.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Hlatká, Adéla ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Práce se zaměřuje na cestovní kancelář one-step CZ a její nabídku. Nejprve jsou v teoretické části vymezeny základní pojmy týkající se cestovního ruchu, jako např. cestovní kancelář či zájezd a také je definován zákon č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Další část práce charakterizuje cestovní kacelář one-step CZ a její konkurenci. Poslední část je věnována nabídce one-step CZ. Jsou analyzovány poskytované zájezdy a služby. Na závěr je nabídka zhodnocena pomocí SWOT analýzy.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Králová, Markéta ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nabídky cestovní kanceláře Mayer & Crocus. Nejdříve jsou zde vymezeny základní pojmy související s činností cestovní kanceláře, poté její funkce a produkt a následně podmínky pro získání koncese. Dále jsou popsány prostředky komunikace cestovní kanceláře se zákazníkem, cenová politika a faktory ovlivňující nabídku cestovní kanceláře. V praktické části je představena cestovní kancelář Mayer & Crocus a podrobně rozebrána její nabídka dle následujících kritérií: typu, destinace, dopravního prostředku, formy a rozsahu stravovacích služeb, kategorie ubytovacího zařízení a cílového zákazníka. Zmíněny jsou prostředky komunikace této cestovní kanceláře s cílovými zákazníky a vyhodnocení anketních lístků za sezónu 2010. V závěrečné části je za pomoci SWOT analýzy zhodnocena nabídka cestovní kanceláře Mayer & Crocus.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Nováková, Oldřiška ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na cestovní kancelář AXIA, konkrétně na její funkce, činnost, služby, nabídku,konkurenci (Slan Tour, cestovní kancelář Kellner a cestovní kancelář Mayer&Crocus) a v neposlední řadě její propagaci. První část práce je teoretická, kde jsou definovány všechny důležité pojmy. Zatímco druhá část je založena na praktickém aspektu a nejdůležitější téma této části je analýza nabídky pobytových a poznávacích zájezdů cestovní kanceláře AXIA. V této kapitole je také dále zahrnuta analýza dopravních služeb, ubytovacích zařízení, stravovacích služeb a způsobu propagace nabídky. V závěru práce je vyhodnocena cestovní kancelář AXIA a její aktuální nabídka z hlediska SWOT analýzy a dotazníkového šetření.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Palková, Veronika ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu nabídky cestovní kanceláře Osvěta. V práci jsou nejprve vymezeny pojmy, s kterými se dále pracuje. Poté je charakterizována cestovní kancelář a její konkurence. V praktické části jsou analyzovány pobytové a poznávací zájezdy včetně služeb poskytovaných cestovní kanceláří. Na tuto část navazují možnosti propagace nabídky a způsoby jejího prodeje. V závěru je cestovní kancelář a její nabídka zhodnocena na základě dotazníkového šetření a SWOT analýzy.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Fabianová, Pavla ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabídky cestovní kanceláře Alexandria. Nejprve jsou vysvětleny základní pojmy související s činností cestovní kanceláře. Jsou objasněny funkce cestovní kanceláře, její povinnosti a podmínky nutné pro podnikání. V další části práce je představena samotná cestovní kancelář Alexandria. Dále se již kapitola plně věnuje analýze nabídky. V závěrečné části jsou stanoveny silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby vycházejících z rozboru předchozích kapitol. Celá práce je zakončena shrnutím a celkovým zhodnocením nabídky cestovní kanceláře Alexandria.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Svobodová, Eliška ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce se věnuje analýze nabídky cestovní kanceláře Vivamonde. V první části vymezuje základní pojmy z oblasti cestovního ruchu, především pojmy spojené s fungováním cestovní kanceláře v legislativní rovině. Dále je obecně charakterizována nabídka v cestovním ruchu s důrazem na nabídku cestovní kanceláře. Praktická část se zabývá samotnou cestovní kanceláří Vivamonde a rozborem produktů a služeb, které nabízí. Je zmíněno její úzké zaměření na destinaci Turecko a stručně jsou popsána jednotlivá letoviska, která figurují v její nabídce. Zájezdy jsou analyzovány z hlediska typu zájezdu, dopravy a poskytovaného ubytování a stravování. V poslední části je zmíněna cena zájezdu a platební podmínky a je popsána činnost cestovní kanceláře v oblasti propagace a podpory prodeje.
Tvorba zájezdu v rámci výjezdového cestovního ruchu
Krzáková, Linda ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Cílem této práce je vytvořit poznávací zájezd do Nizozemska, který je sestavován na objednávku klienta. Zájezd v této práci je zaměřen především na poznání kulturně-historických a přírodních atraktivit země. Součástí práce je také teoretická část, která popisuje postup tvorby zájezdu cestovní kanceláří. Účastníci tohoto zájezdu navštíví hlavní město Amsterdam, budou moci obdivovat krásy květinového parku Keukenhof, zhlédnou ukázku výroby tradičního holandského porcelánu s ručním modrým zdobením -- fajáns a navštíví také sýrový trh a skanzen větrných mlýnů v Zaanse Schans.
Prodej zájezdů německých cestovních kanceláří v České republice
Pořtová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat prodej zájezdů německých cestovních kanceláří v České republice. V této práci jsou představeny německé cestovní kanceláře, jejichž zájezdy si mohou čeští turisté v České republice zakoupit. Na konkrétním cenovém srovnání zájezdů německých a českých cestovních kanceláří jsou uvedeny destinace, které lze výhodněji pořídit u německých, popřípadě českých pořadatelů zájezdů.
Tvorba zájezdu v rámci domácího cestovního ruchu
Pfauserová, Lenka ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku týkající se činnosti cestovních kanceláří, konkrétně na tvorbu produktu v rámci domácího cestovního ruchu. Jejím cílem je vytvořit zájezd, který bude schopen obstát v konkurenci a bude se těšit zájmu mnoha lidí. Cílovou destinací je jižní část Plzeňského kraje, která má velký potenciál pro rozvoj cestovního ruchu díky početným historickým památkám i krásám přírody.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.